#1
3cmc wordt al op darkweb aangoden zo ook 3faAls ik het goed lees, 3-CMC ook?
Ach... gelukkig is de helft van alle verkochte 3-MMC toch wel een legale variant. Heb je dus alsnog geen gezeik.
3cmc wordt al op darkweb aangoden zo ook 3faAls ik het goed lees, 3-CMC ook?
Ach... gelukkig is de helft van alle verkochte 3-MMC toch wel een legale variant. Heb je dus alsnog geen gezeik.
Je lees het niet goed (is ook verwarrend geschreven). 3-CMC is al verboden sinds 12 september 2023.Als ik het goed lees, 3-CMC ook?
Had je kunnen weten, want NEP staat voor N-ethyl-pentedrone.dayum nep is ook een cathinone
dit gaat me pet te boven
tldr vind het niet erg dat dit wordt verboden alles is en blijft denk ik toch wel te krijgen zei het via rc sites als dealers / darkweb
Chemistry
NEP, or N-Ethyl-(nor)-pentedrone, belongs to the cathinone chemical class. It features a phenethylamine core with an alkyl group attached to the alpha carbon and an oxygen group attached to the beta carbon. Cathinones are beta-ketone analogues of amphetamines. Cathinones refer to a class of molecules which are principally constituted of a phenethylamine core with an alkyl group attached to the alpha carbon and an oxygen group attached to the beta carbon. They are also known as the beta-ketone (double-bonded oxygen to the β-carbon) analogs of amphetamines. The cathinone backbone can be modified in three different places to create hundreds of possible compounds, which include substituents on the aromatic ring, the alpha carbon, and the amine group.[2]
Lijst 1 dus? My bad then..Je lees het niet goed (is ook verwarrend geschreven). 3-CMC is al verboden sinds 12 september 2023.
Hoever ik weet word het hier illegale 3mmc geïmporteerd vanuit het buitenland en weinig geproduceerd in Nederland, kan indd alsnog verandering in komenz of dat is nu al bezig.Daar kan wel eens verandering in komen. Schijnbaar wint het aan populariteit om illegaal geproduceerd te worden zoals mdma en amfetamines.
Dat geloof ik wel, maar als je kijkt naar "straatdealers" dan weet je nooit welke troep je krijgt.3cmc wordt al op darkweb aangoden zo ook 3fa
Zowel stoffen die op Lijst 1 als op Lijst 2 van de Opiumwet staan zijn verboden (buiten medisch gebruik), maar Lijst 1 zijn “harddrugs” en Lijst 2 “softdrugs”. Als ik het goed lees staan 3-CMC en 3-MMC nu allebei op Lijst 1.Lijst 1 dus? My bad then..
dat weet je bij darkweb evenmin als bij dealers of bij rc vendor sitesHoever ik weet word het hier illegale 3mmc geïmporteerd vanuit het buitenland en weinig geproduceerd in Nederland, kan indd alsnog verandering in komenz of dat is nu al bezig.
Dat geloof ik wel, maar als je kijkt naar "straatdealers" dan weet je nooit welke troep je krijgt.
Alleen moeten ze het nog op de officiele opiumlijst veranderen. https://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/2023-09-12#BijlageIIZowel stoffen die op Lijst 1 als op Lijst 2 van de Opiumwet staan zijn verboden (buiten medisch gebruik), maar Lijst 1 zijn “harddrugs” en Lijst 2 “softdrugs”. Als ik het goed lees staan 3-CMC en 3-MMC nu allebei op Lijst 1.
Fair enough, ik heb t ook nog nooit gedaan, ik zie meestal een het uiterlijk van het kristal al dat het anders is. Speculeren is niet toegestaan, weet niet of dat hier onder geld. Maar ik ging er altijd vanuit dat hoe helderder het kristal hoe sterker het was en dus dichterbij de orginele 3mmc of 4mmc.dat weet je bij darkweb evenmin als bij dealers of bij rc vendor sites
eigenlijke regel is altijd testen al heb ik dat nog nooit gedaan
Maar ik ging er altijd vanuit dat hoe helderder het kristal hoe sterker het was en dus dichterbij de orginele 3mmc of 4mmc.
Ja, dit moeten ze nog even aanpassen, maar officieel klopt dit niet meer 😅Alleen moeten ze het nog op de officiele opiumlijst veranderen. https://wetten.overheid.nl/BWBR0001941/2023-09-12#BijlageII
Wel het 1ste wat ik er van lees.
Komt helemaal onaangekondigd binnen.
Begrijp de gedachtegang bij dat verbannen soms niet.
Dit is een wijziging obv een internationaal besluit. Maw: de ministers wisten het ook nog niet veel eerder haha. In VN verband is dit besluit genomen afgelopen 15 maart: https://www.unodc.org/unodc/en/comm...lutions-and-decisions-2020-2029.html#CND_2023Volgens mij heeft niemand dit aan zien komen. Ik heb er niemand over gehoord. Ze hebben het gister officieel bekendgemaakt en het verbod gaat vandaag in
Dat verklaart het!Dit is een wijziging obv een internationaal besluit.
Dit zijn zogenaamde nitazenes:De andere stoffen die verboden worden zijn etazeen (etodesnitazeen), etonitazepyn (N-pyrrolidino etonitazeen) en protonitazeen. Ik ken deze stoffen zelf niet.
Misschien heb je hier iets aan?Ik kreeg net zoals waarschijnlijk velen van jullie een email van een bekende rc vendor waarin staat dat A-PiHP en ADB-BUTINACA vanaf vandaag verboden zijn en niet meer verkocht mogen worden. Ik kon zo snel geen officiële bekendmaking vinden. Heeft iemand meer informatie?
zag hier toevallig een docu over: zijn 1000 x sterker dan heroine, levensgevaarlijk spul...Dit zijn zogenaamde nitazenes:
Wat zijn nitazenen? Werking, risico's en wet | Jellinek
Nitazenes, of nitazenen, zijn een soort (groep) stoffen die onder de synthetische opioïden vallen. In spreektaal wordt het ook wel gewoon nitazeen genoemd, maar er zijn dus meerderwww.jellinek.nl
Ja zeker, thanks 🙏 Dit is een duidelijk overzicht.Misschien heb je hier iets aan?
Levensgevaarlijk spul idd, maar tot nu toe nog niet in Nederland aangetroffen gelukkigzag hier toevallig een docu over: zijn 1000 x sterker dan heroine, levensgevaarlijk spul...
ik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat ze de Opiumwet zo willen aanpassen dat elke RC automatisch hierin wordt opgenomen, dus niet meer elke stof apart. Geen idee hoe het daarmee staatAls ik het goed lees, 3-CMC ook?
Ach... gelukkig is de helft van alle verkochte 3-MMC toch wel een legale variant. Heb je dus alsnog geen gezeik.
hoor er ook niet veel meer overik meen zelfs ergens gelezen te hebben dat ze de Opiumwet zo willen aanpassen dat elke RC automatisch hierin wordt opgenomen, dus niet meer elke stof apart. Geen idee hoe het daarmee staat
Je hebt het over het stofgroepen verbod geloof ik? Dat zit er aan te komen, maar het gaat waarschijnlijk nog wel tot volgend jaar duren voordat het ingaat. Het ligt nu in de Eerste Kamer geloof ik, maar de verwachting is dat ze het goed gaan keuren.Geen idee hoe het daarmee staat
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."