Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC net als diazepam

RC net als diazepam

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
OtherShore zei:
Gebruik je in zo’n periode dagelijks?
Klik om te vergroten...

Ligt eraan. Soms dagelijks, soms om de dag, soms in halfjes, soms in helen. Maar in ieder geval nooit meer dan een ‘standaarddosis’ per dag. Ik ga de webshop even contacteren of ik de aankoop kan annuleren, je weet maar nooit. Ik dacht dat het handig was, maar als ik jouw argumenten zie, dan heb je logische bedenkingen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
OtherShore zei:
Ik zou zeggen, bouw gewoon kort af met de benzos die je al gebruikt om net even de scherpe randjes van de rebound/ontwenning af te halen. Haal bijvoorbeeld elke dag of twee dagen 1/4 of 1/5 van je dosis af. Bromazolam en pyrazolam hebben sowieso al relatief lange halfwaardetijden en zijn voor dit doel dus niet heel ongeschikt. Als je dan eerst weer een overstap naar diazepam moet maken, om vervolgens af te bouwen, wordt het mijn inziens te omslachtig na een korte periode van gebruik. Met kort afbouwen kun je denk ik toch zorgen voor een zachtere landing.
Klik om te vergroten...

Thanks voor de tip, ga ik het gewoon zo doen de volgende keer! :) Bromazolam en pyrazolam beide nog liggen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niks geleerd van je hartklachten?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#4
je zal hier echt geen antwoord op krijgen wat je wilt vermoed ik zo zeker gezien je historie
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Blijf toch van die benzo's af....!
Hoe moeilijk soms ook.
Ze brengen niets dan ellende
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon.
Pls help.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Daar ben je weer...

Ga eerlijk zijn naar de dokter ga aan je leven werken stop met 1001x hetzelfde vragen op een andere manier.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bromozolam
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ikwordtnietoud zei:
Hoi,

Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon.
Pls help.
Klik om te vergroten...
Doe nou niet. Als je onrustig van speed word, stop dan met speed gebruiken. Uppers en downers combineren leidt je naar de afgrond. Er zijn hier threads genoeg te vinden die dat bewijzen. Vertel eens aan je HA wat je echte probleem is zodat er hulp gevonden kan worden. Daar is hij of zij voor.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het antwoord dat je zoekt is niet het antwoord dat je nodig hebt jammer genoeg.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeebats zei:
Bromozolam
Klik om te vergroten...
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Het is een stapje richting een leven waar alles om drugs draait. Leven op straat en kijken hoe je aan je poedertjes komt.
Toch?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik
Klik om te vergroten...
Haal dan norflurazepam. Norflurazepam heeft net als diazepam een mooie balans tussen anxiolytische (ontspannende) en hypnotische (slaapverwekkende) effecten. De pellets van 5 mg zijn ook goed gedoseerd.

Bromazolam is vooral hypnotisch en heeft meer vervelende bewerkingen (geheugenverlies is bijvoorbeeld typerend). De pellets, zowel die van 2,5 mg als die van 3 mg, zijn eigenlijk te sterk. Je zou ze moeten halveren.

Het advies blijft: begin er niet aan, maar ik schat norflurazepam iets veiliger in dan bromazolam.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Begin er niet aan. De problemen waarvoor je ze denkt nodig te hebben krijg je tienvoudig terug als je er aan verslaafd bent geraakt en er weer af komen is een hel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ikwordtnietoud zei:
Pls help.
Klik om te vergroten...

Zoek hulp voor je problematiek.. We gaan je niet helpen door advies te geven over welke benzos je moet gebruiken. Daar helpen we je alleen maar meer mee de afgrond in. Hopelijk zie je dat zelf ook in en ga je niet lopen kloten. Benzos zijn echt nooit een oplossing voor langdurige spanningsklachten. Helemaal niet als de oorzaak van de spanning ligt bij andere middelen gebruiken....
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat je een troll was (en dat denk ik nog steeds), maar zo niet, blijf er gewoon ver vandaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Overal hier op dit forum staat het al:
Benzo's.
Heel makkelijk teveel
Heel moeilijk terug.
Als je jezelf geen heel ellendige tijd wilt bezorgen, laat die benzo's maar liever links liggen.
Het gebruik is moeilijk in de hand te houden, er zijn niet zoveel mensen die het in de hand weten te houden en een verslaving sluipt er heel sneaky in en gaat sneller dan je denkt!
Vaak is een gebruik van twee weken al voldoende om afhankelijk te zijn....
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#18
NIet doen joh afkicken hel straks.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ligt eraan. Soms dagelijks, soms om de dag, soms in halfjes, soms in helen. Maar in ieder geval nooit meer dan een ‘standaarddosis’ per dag. Ik ga de webshop even contacteren of ik de aankoop kan annuleren, je weet maar nooit. Ik dacht dat het handig was, maar als ik jouw argumenten zie, dan heb je logische bedenkingen.
Klik om te vergroten...

Ben met ze in contact geweest, omdat ik zo snel was is het gelukt om het te annuleren (credits voor de webshop die ik helaas niet mag noemen, haha). Het geld staat binnen een week terug op m’n rekening, jeuj.

Thanks @OtherShore (en ook aan de rest,@Manu76 en @_shikantaza, ik snap jullie waarschuwingen heel goed maar ik ben hierover dus ook altijd wel eerlijk geweest, zonder smoesjes naar mezelf toe en/of op het forum, die ‘verslavingsgedachten’, of gedachten die daartoe zouden kunnen leiden, herken ik op het gebied van benzo’s goed en ik reageerde misschien een beetje kortaf omdat het hier nu niet mijn directe motivatie was om extra benzo’s te bestellen, maar ik waardeer jullie kritische noten 😘).

Ik ben hierin vandaag gewoon even veel te impulsief geweest. Ik denk altijd dat ik veel meer ‘ADD’ dan ‘ADHD’ ben (diagnostisch traject komt eraan, dus we’ll see wat het brengt), over het algemeen is dat ook zo, maar nét precies op het gebied van aankopen doen kan ik soms opeens erg impulsief denken en handelen.

Ik ben recent ook nog behoorlijk in inkomen achteruit gegaan (tweede ziektejaar) dus het was ook geen klein bedrag. Eigenlijk kan ik dat nu helemaal niet missen. Dus ook op dat front bedankt, haha.

Dat gezegd hebbende, zijn er dan wel ‘betere’ manieren om die mini-withdrawals wat te temperen met kortwerkende benzo’s (die ik toch al in huis heb)? Ik vind ze geen enorme ramp, zeker nu ik nog thuis ben, maar samen met toekomstige werkstress en mijn toch al problemen op het gebied van angst (waarvoor ik keurig netjes schematherapie heb, geen zorgen, dus het is niet alsof ik alles met medicatie loop te verdoven) zouden ze wel vervelend kunnen worden.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Dat gezegd hebbende, zijn er dan wel ‘betere’ manieren om die mini-withdrawals wat te temperen met kortwerkende benzo’s (die ik toch al in huis heb)?
Klik om te vergroten...
Ik zou zeggen, bouw gewoon kort af met de benzos die je al gebruikt om net even de scherpe randjes van de rebound/ontwenning af te halen. Haal bijvoorbeeld elke dag of twee dagen 1/4 of 1/5 van je dosis af. Bromazolam en pyrazolam hebben sowieso al relatief lange halfwaardetijden en zijn voor dit doel dus niet heel ongeschikt. Als je dan eerst weer een overstap naar diazepam moet maken, om vervolgens af te bouwen, wordt het mijn inziens te omslachtig na een korte periode van gebruik. Met kort afbouwen kun je denk ik toch zorgen voor een zachtere landing.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."