Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRC net als diazepam

RC net als diazepam

63 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
je zal hier echt geen antwoord op krijgen wat je wilt vermoed ik zo zeker gezien je historie
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijf toch van die benzo's af....!
Hoe moeilijk soms ook.
Ze brengen niets dan ellende
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon.
Pls help.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar ben je weer...

Ga eerlijk zijn naar de dokter ga aan je leven werken stop met 1001x hetzelfde vragen op een andere manier.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bromozolam
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ikwordtnietoud zei:
Hoi,

Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon.
Pls help.
Klik om te vergroten...
Doe nou niet. Als je onrustig van speed word, stop dan met speed gebruiken. Uppers en downers combineren leidt je naar de afgrond. Er zijn hier threads genoeg te vinden die dat bewijzen. Vertel eens aan je HA wat je echte probleem is zodat er hulp gevonden kan worden. Daar is hij of zij voor.
L
LeoFlaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het antwoord dat je zoekt is niet het antwoord dat je nodig hebt jammer genoeg.
I
IkwordtnietoudLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeebats zei:
Bromozolam
Klik om te vergroten...
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Het is een stapje richting een leven waar alles om drugs draait. Leven op straat en kijken hoe je aan je poedertjes komt.
Toch?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik
Klik om te vergroten...
Haal dan norflurazepam. Norflurazepam heeft net als diazepam een mooie balans tussen anxiolytische (ontspannende) en hypnotische (slaapverwekkende) effecten. De pellets van 5 mg zijn ook goed gedoseerd.

Bromazolam is vooral hypnotisch en heeft meer vervelende bewerkingen (geheugenverlies is bijvoorbeeld typerend). De pellets, zowel die van 2,5 mg als die van 3 mg, zijn eigenlijk te sterk. Je zou ze moeten halveren.

Het advies blijft: begin er niet aan, maar ik schat norflurazepam iets veiliger in dan bromazolam.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Begin er niet aan. De problemen waarvoor je ze denkt nodig te hebben krijg je tienvoudig terug als je er aan verslaafd bent geraakt en er weer af komen is een hel.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ikwordtnietoud zei:
Pls help.
Klik om te vergroten...

Zoek hulp voor je problematiek.. We gaan je niet helpen door advies te geven over welke benzos je moet gebruiken. Daar helpen we je alleen maar meer mee de afgrond in. Hopelijk zie je dat zelf ook in en ga je niet lopen kloten. Benzos zijn echt nooit een oplossing voor langdurige spanningsklachten. Helemaal niet als de oorzaak van de spanning ligt bij andere middelen gebruiken....
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Ik dacht dat je een troll was (en dat denk ik nog steeds), maar zo niet, blijf er gewoon ver vandaan.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Overal hier op dit forum staat het al:
Benzo's.
Heel makkelijk teveel
Heel moeilijk terug.
Als je jezelf geen heel ellendige tijd wilt bezorgen, laat die benzo's maar liever links liggen.
Het gebruik is moeilijk in de hand te houden, er zijn niet zoveel mensen die het in de hand weten te houden en een verslaving sluipt er heel sneaky in en gaat sneller dan je denkt!
Vaak is een gebruik van twee weken al voldoende om afhankelijk te zijn....
A
AlindeLid
01-01-2024, 00:00
#15
NIet doen joh afkicken hel straks.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ikwordtnietoud zei:
Hoi,

Kleine vraag. Welke research chemical lijkt het meest op diazepam? Ik dacht dat ik het niet ging combineren met speed maar door de arts kreeg ik XANAX en diazepam voorgeschreven door mijn slapeloosheid door de speed(wat ik er uiteraard niet bij heb verteld) maar heb iets meer nodig. Vooral van die diazepam. Anders wordt ik echt onrustig. Dat kan door de speed komen maar ik heb dat nodig om op te staan omdat ik naar de hogeschool moet met trein en ik daarnaast werk in een cafe voor minimumloon.
Pls help.
Klik om te vergroten...
Bromonordiazepam is waarschijnlijk de beste. Om maar even antwoord op de vraag te geven ipv preken zoals de rest hier altijd doet. Lijkt het meest op valium en vergelijkbare werkingsduur.

Of een korter werkend middel als flunitrazolam als je echt snel KO wil en vroeg op moet volgende dag.
M
MomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ikwordtnietoud zei:
Ik ga deze halen denk ik, alleen is het net paardenspul? Heb ik nodig voor mijn gevoel
Klik om te vergroten...
Ik ben zo juist Bromozolan begonnen. De temazepam van dehhuisarts werkt slechts 4 u bij mij. Met deze slaappil kun je. Wakker. Worden, maar naar behoefte snel ook doorslapen! Prima ervaring….
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moma zei:
Ik ben zo juist Bromozolan begonnen. De temazepam van dehhuisarts werkt slechts 4 u bij mij. Met deze slaappil kun je. Wakker. Worden, maar naar behoefte snel ook doorslapen! Prima ervaring….
Klik om te vergroten...
Wou dat ik hetzelfde kon zeggen! Zolpidem werkt top voor inslapen maar word al weer wakker na 4u soms zelf 2😬
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Moma zei:
Ik ben zo juist Bromozolan begonnen. De temazepam van dehhuisarts werkt slechts 4 u bij mij. Met deze slaappil kun je. Wakker. Worden, maar naar behoefte snel ook doorslapen! Prima ervaring….
Klik om te vergroten...
En als ie niet werkt zoals je wilt na een paar weken, dan pak je er twee of drie! Man man man.. Sterkte en ik hoop dat je nooit hoeft te leren hoe dramatisch dit soort pillen je leven op zijn kop kunnen zetten!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#20
Niks geleerd van je hartklachten?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."