Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd 6ABP

Advies gevraagd 6ABP

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi,

Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate.

Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen.

Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg).

Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen?

Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten?

Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
scoobybono zei:
Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien.
Klik om te vergroten...
Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.
Van de succinate variant heb je wat meer nodig om hetzelfde effect te bereiken, hoeveel presies kan ik niet zeggen.
Voor mij persoonlijk was 120mg echt te weinig, 180mg was voor mij perfect.
Die dosis heb ik in 1x geslikt zonder boosters. Ik ben 38 jaar 1m78 65kg.

Ik deel mijn persoonlijke ervaring, beschouw het niet als een algemene richtlijn
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#3
mandragora zei:
Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.
Klik om te vergroten...
Ahh oke dat verklaard een hoop.

Wat vond jij verder van de werkingsduur? Ik sta op een festival van 13:00 tot 23:00 en wil het rond 13:00 innemen. Zal het dan rond 23:00 al wel uitgewerkt zijn?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#4
scoobybono zei:
Hoi,

Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate.

Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen.

Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg).

Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen?

Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten?

Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC.
Klik om te vergroten...
Ik heb de laatste keer 185 genomen en 65 als booster maar merkte niet een sterker effect. Vond het nog te mild, althans leuke effect was snel weg.

maat van mij heeft weinig ervaring met x, heeft afgelopen weekend 130 pellet genomen en vond het best sterk. Hij is dan ook wel klein qua lengte, wel veel spiermassa.

Volgende week ga ik voor 1,5 pellet van 130.

Betwijfel echter of die doseringen wel kloppen van die pellets dus afwegen van poeder zou secuurder zijn.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ging voor 160 en haalde daar redelijk wat voldoening uit maar had meer potentie naar mijn idee. 2x capsule met 80 mg gepakt om 1430, niet bij gepakt. Toen ik om 0230 in bed lag ging slapen toch wel lastig.
Volgende keer ga ik voor 180mg. Booster twijfel ik over maar als ik die neem zal dat niet meer zijn dan 40mg.

Alles succinaat trouwrns.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik nam er twee van 90mg op een uur. 180 in één keer komt wel binnen 😅. Wel altijd mixen, op zich voor mij niet de feestdrugs, maar blijf je wel in form van.
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag gebruikt? Of komende zaterdag? Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren!
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Voor mij is 165mg een lekkere dosis. Comeup duurt 1,5 uur, daarna 4 uurtjes in een hoge piek. Daarna neemt het af maar voel me dan nog wel chill.

Ik neem vaak rond 15:30 als ik een dag feest heb (13:00-23:00). Einde van het feest voel ik mij dan nog OK en wakker, maar heb geen zin meer om hard te dansen ofzo.

180cm, 73kg, 30 jaar.
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Yort55 zei:
Vandaag gebruikt? Of komende zaterdag? Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren!
Klik om te vergroten...
Yes ik heb het afgelopen zaterdag gebruikt. Heb uiteindelijk 180 mg gebruikt aan het begin van het festival. Moet zeggen dat ik er echt van genoten heb, vond het een beetje overeen komen met de eerste keer XTC.

Ben wel echt 6 uur prima gegaan alleen daarna merkte ik wel dat het aardig aan het afzwakken was, maar niet op een nare manier. Na het festival was ik nog naar een after geweest. Na een lange tijd zitten merkte ik nadat ik opeens op stond weer dat de 6abp terug kwam echt heel raar, ik heb verder op de after alleen maar twee jointjes gerookt.

Op de weg naar huis moet ik zeggen dat ik aardig begon te spacen, lichten waar erg fel in de vorm van sterren en ik begon schaduw figuren te zien in de bossen, ik vond dit best wel grappig eigenlijk. Toen ik wilde gaan slapen had ik aardige visuals met me ogen dicht, zag allemaal gezichten en andere patronen. Dit was wel ff wennen maar kon het prima hebben. Ik heb verder niet erg veel geslapen maar was wel aardig fit toen ik uit bed kwam.

Ik ben erg tevreden met dit stofje, vooral het feit dat je niet hoeft bij te pakken was erg fijn en ik vond de high 'natuurlijker' aanvoelen dan XTC. De gesprekken die ik had op het festival waren ook goud, veel mensen snapte er niks van toen ik zei wat ik op had. Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, al zal ik de volgende keer wel een wat hogere start dosis nemen.
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik pak normaal 180mg en gisteren 120mg geprobeerd ter verandering. Het is maar wat je zoekt. 120mg in thuis setting is prima, voor een feest zou ik wel echt wat hoger gaan zitten.
Natuurlijk totaal niet aan te raden maar mocht je in een optimistische bui denken om er XTC of M bij te nemen: valt mij bij echt stukken zwaarder in combi. Just a warning.

have fun!
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
scoobybono zei:
Yes ik heb het afgelopen zaterdag gebruikt. Heb uiteindelijk 180 mg gebruikt aan het begin van het festival. Moet zeggen dat ik er echt van genoten heb, vond het een beetje overeen komen met de eerste keer XTC.

Ben wel echt 6 uur prima gegaan alleen daarna merkte ik wel dat het aardig aan het afzwakken was, maar niet op een nare manier. Na het festival was ik nog naar een after geweest. Na een lange tijd zitten merkte ik nadat ik opeens op stond weer dat de 6abp terug kwam echt heel raar, ik heb verder op de after alleen maar twee jointjes gerookt.

Op de weg naar huis moet ik zeggen dat ik aardig begon te spacen, lichten waar erg fel in de vorm van sterren en ik begon schaduw figuren te zien in de bossen, ik vond dit best wel grappig eigenlijk. Toen ik wilde gaan slapen had ik aardige visuals met me ogen dicht, zag allemaal gezichten en andere patronen. Dit was wel ff wennen maar kon het prima hebben. Ik heb verder niet erg veel geslapen maar was wel aardig fit toen ik uit bed kwam.

Ik ben erg tevreden met dit stofje, vooral het feit dat je niet hoeft bij te pakken was erg fijn en ik vond de high 'natuurlijker' aanvoelen dan XTC. De gesprekken die ik had op het festival waren ook goud, veel mensen snapte er niks van toen ik zei wat ik op had. Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar, al zal ik de volgende keer wel een wat hogere start dosis nemen.
Klik om te vergroten...
Zaterdag, als ik niet ziek ben van de buikgriep die om ons heen heerst, ben ik van plan een vierde poging te wagen met 1,5 pellet van 130mg - 195 mg, hopelijk is dit meer wat ik zoek, het afgewogen poeder in capsules dat ik heb liggen van 100mg heb ik nog niet t aangedurfd, het poeder is nog niet getest.

1e keer was 2019: 130mg in liquid: bodyload en misselijk.
2e keer september 2023: 100mg pellets 1 3/4 (ca 175mg) heerlijk maar duurde echt niet zo lang als iedereen zei.
3e keer januari 2024: hele 185mg: lekker binnen 40 minuten, na 4 / 5 uur was t wel klaar.
4e keer: zaterdag 195mg
5e keer: juli: 200mg in capsules wellicht
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hebbenze? zei:
Zaterdag, als ik niet ziek ben van de buikgriep die om ons heen heerst, ben ik van plan een vierde poging te wagen met 1,5 pellet van 130mg - 195 mg, hopelijk is dit meer wat ik zoek, het afgewogen poeder in capsules dat ik heb liggen van 100mg heb ik nog niet t aangedurfd, het poeder is nog niet getest.

1e keer was 2019: 130mg in liquid: bodyload en misselijk.
2e keer september 2023: 100mg pellets 1 3/4 (ca 175mg) heerlijk maar duurde echt niet zo lang als iedereen zei.
3e keer januari 2024: hele 185mg: lekker binnen 40 minuten, na 4 / 5 uur was t wel klaar.
4e keer: zaterdag 195mg
5e keer: juli: 200mg in capsules wellicht
Klik om te vergroten...
Veel plezier, laat weten hoe het voor jou was gegaan ben wel benieuwd.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#13
scoobybono zei:
Veel plezier, laat weten hoe het voor jou was gegaan ben wel benieuwd.
Klik om te vergroten...
Zal ik doen! Thnx
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#14
12:30 t:0 1,5 tablet er in
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hebbenze? zei:
12:30 t:0 1,5 tablet er in
Klik om te vergroten...
Enjoy the flight.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Hebbenze? zei:
12:30 t:0 1,5 tablet er in
Klik om te vergroten...
Werkt nu al, erg zwaar
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meestal begint de piek pas na twee uur, en komt heel geleidelijk op.
Enjoy!
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DjYella zei:
Meestal begint de piek pas na twee uur, en komt heel geleidelijk op.
Enjoy!
Klik om te vergroten...
Ja bij mij altijd binnen half u, ga dus nu genieten!
Y
Yort55Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Hebbenze? zei:
Ja bij mij altijd binnen half u, ga dus nu genieten!
Klik om te vergroten...
Geniet ervan! Ben benieuwd hoe lang alles aanhoudt!💪
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Comeup was lekker, deze dosis ook meer wat ik zoek!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."