Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies gevraagd 6ABP

Advies gevraagd 6ABP

30 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#1
MarcieMarc zei:
Toch bijzonder he. De ene is met 250+mg een blij ei en de ander gaat met 150mg in een baan om de aarde. Ik kom er niet zo goed uit waar dat dan aan ligt. Kennelijk is geslacht en gewicht toch minder van invloed bij 6apb dan bij MDMA.
Klik om te vergroten...
Het is mij ook niet helder waar dit verschil in uitwerking in zit. Van dezelfde batch had iemand (vrouw, 70 kg) met zo'n 70mg een ervaring wat je een bad trip zou kunnen noemen. Er staat hier op het forum verschillende vergelijkbare ervaringen. Het advies is telkens conservatief beginnen en opbouwen tot je persoonlijke sweetspot. Nadeel is dat dat voor elke batch anders kan zijn aangezien de testservice niet kan kwantificeren en 6-apb vaak 'vervuild' is met 5-apb, maar in onbekende verhouding.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 5apb komt in het proces naar 6apb dus voorkomen van "vervuiling" met 5apb schijnt toch lastig te zijn. Je zou eigenlijk een grotere batch aan moeten kopen en daarmee opzoek naar jouw best passende dosis anders moet je dus na elke aankoop opnieuw beginnen.

Bij mij was 160 (2 gelatine caps met ieder 80mg, zelf gewogen) goed maar mag iets steviger. Ga volgende maand naar 180 uit dezelfde batch dus benieuwd of dan een wezenlijk verschil merkbaar is met de vorige keer.
D
DerHopmeisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
MarcieMarc zei:
De 5apb komt in het proces naar 6apb dus voorkomen van "vervuiling" met 5apb schijnt toch lastig te zijn. Je zou eigenlijk een grotere batch aan moeten kopen en daarmee opzoek naar jouw best passende dosis anders moet je dus na elke aankoop opnieuw beginnen.
Klik om te vergroten...
Helemaal eens! Heb om die reden en de aanstaande ban ook een 'grotere' batch laten komen :)

MarcieMarc zei:
Bij mij was 160 (2 gelatine caps met ieder 80mg, zelf gewogen) goed maar mag iets steviger. Ga volgende maand naar 180 uit dezelfde batch dus benieuwd of dan een wezenlijk verschil merkbaar is met de vorige keer.
Klik om te vergroten...
Bij mij exact hetzelfde. Ben benieuwd naar jouw ervaring volgende maand. Laat maar even weten.
w
wolftranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
MarcieMarc zei:
Bij mij was 160 (2 gelatine caps met ieder 80mg, zelf gewogen) goed maar mag iets steviger. Ga volgende maand naar 180 uit dezelfde batch dus benieuwd of dan een wezenlijk verschil merkbaar is met de vorige keer.
Klik om te vergroten...
Maar is daar überhaupt wel iets over te zeggen dan? Je kunt toch altijd verschil hebben in werking, de ene keer ben je vermoeider of heb je meer gegeten of zo, en is het effect anders. Ik ben wel eens dronken geweest van twee wijntjes terwijl ik echt wel wat alcohol hebben kan normaal gesproken.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#5
wolftrance zei:
Maar is daar überhaupt wel iets over te zeggen dan? Je kunt toch altijd verschil hebben in werking, de ene keer ben je vermoeider of heb je meer gegeten of zo, en is het effect anders. Ik ben wel eens dronken geweest van twee wijntjes terwijl ik echt wel wat alcohol hebben kan normaal gesproken.
Klik om te vergroten...
Nee. Ik ben op een gelijke dosis MDMA ook weleens oké gegaan en de keer erop heb ik de tuinhekken in het publiek zien staan. Maar je moet ergens een 0 meting hebben anders blijf je maar aanmodderen. Dan weet je in ieder geval wel dat het verschil in werking niet aan de variatie in doseringen zit maar bij jezelf ligt.
Daarnaar vind ik dat als je je niet goed hebt voorbereid je niet aan dit soort middelen moet beginnen. Lekker slapen, lichte maaltijd en misschien nog wel het belangrijkst is goede zin en juiste prettige omgeving.
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate.

Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen.

Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg).

Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen?

Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten?

Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
scoobybono zei:
Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien.
Klik om te vergroten...
Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.
Van de succinate variant heb je wat meer nodig om hetzelfde effect te bereiken, hoeveel presies kan ik niet zeggen.
Voor mij persoonlijk was 120mg echt te weinig, 180mg was voor mij perfect.
Die dosis heb ik in 1x geslikt zonder boosters. Ik ben 38 jaar 1m78 65kg.

Ik deel mijn persoonlijke ervaring, beschouw het niet als een algemene richtlijn
s
scoobybonoLid
01-01-2024, 00:00
#8
mandragora zei:
Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.
Klik om te vergroten...
Ahh oke dat verklaard een hoop.

Wat vond jij verder van de werkingsduur? Ik sta op een festival van 13:00 tot 23:00 en wil het rond 13:00 innemen. Zal het dan rond 23:00 al wel uitgewerkt zijn?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
scoobybono zei:
Hoi,

Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate.

Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen.

Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg).

Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen?

Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten?

Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC.
Klik om te vergroten...
Ik heb de laatste keer 185 genomen en 65 als booster maar merkte niet een sterker effect. Vond het nog te mild, althans leuke effect was snel weg.

maat van mij heeft weinig ervaring met x, heeft afgelopen weekend 130 pellet genomen en vond het best sterk. Hij is dan ook wel klein qua lengte, wel veel spiermassa.

Volgende week ga ik voor 1,5 pellet van 130.

Betwijfel echter of die doseringen wel kloppen van die pellets dus afwegen van poeder zou secuurder zijn.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ging voor 160 en haalde daar redelijk wat voldoening uit maar had meer potentie naar mijn idee. 2x capsule met 80 mg gepakt om 1430, niet bij gepakt. Toen ik om 0230 in bed lag ging slapen toch wel lastig.
Volgende keer ga ik voor 180mg. Booster twijfel ik over maar als ik die neem zal dat niet meer zijn dan 40mg.

Alles succinaat trouwrns.
F
FlippoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik nam er twee van 90mg op een uur. 180 in één keer komt wel binnen 😅. Wel altijd mixen, op zich voor mij niet de feestdrugs, maar blijf je wel in form van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."