#1
Comeup was lekker, deze dosis ook meer wat ik zoek!
Lekker hoor zo snel, ideaal!Ja bij mij altijd binnen half u, ga dus nu genieten!
Hoe lang piekte je deze keer? Weer relatief kort?Comeup was lekker, deze dosis ook meer wat ik zoek!
Ja zeker geen 6 uur, maar had wat nachten slecht geslapen. Uiteindelijk nog X genomen, maar al vrij snel viel de energie weg en was ik eerder naar huis gegaan. Prima geslapen dit keer. Mooie van dit stofje is de knal van een comeup maar al snel neemt het nuchtere gevoel de overhand en energie ontbreekt. Ik had nog 18mg 2fma er bij geprobeerd maar deed niks, zo’n 4 u na inname 6apb. Maar dit alles is misschien te verwijten aan gewenning door dagelijks nemen van dexamfetamine voor ADHD.Hoe lang piekte je deze keer? Weer relatief kort?
Ja dit keer wel heel snel, ik heb nooit die 2 uur comeup ervaren omdat ik het altijd met vrij lege maag nam denk ik?Lekker hoor zo snel, ideaal!
Toch bijzonder he. De ene is met 250+mg een blij ei en de ander gaat met 150mg in een baan om de aarde. Ik kom er niet zo goed uit waar dat dan aan ligt. Kennelijk is geslacht en gewicht toch minder van invloed bij 6apb dan bij MDMA.Hier nog een ervaring (Man, 90 kg)
Vorige zomer eerste keer 6-APB: 150mg succinate (getest) afgewogen in caps op een hardcore feest. Lange come-up en erg geleidelijk effect. Was een soort moodbooster. Niet onaardig, maar ook niet strak of bijzonder entactogeen of speedy. Haalt de randjes eraf om lekker te kunnen gaan zonder te knallen.
Afgelopen weekend 180 mg (zelfde batch). Vergelijkbaar effect maar ruim 2 uur aanloop. Geen merkbaar sterker effect in m'n herinnering. Effecten zijn eigenlijk te mager voor een feest en zijn na 4 tot 6 uur ook wel klaar. Moest me inhouden om er geen X/M bij te pakken die ik overal aangeboden kreeg. Volgens planning wel nog 2C-B bijgepakt (9 mg). Dat is op zich een aardige combi, maar niet vergelijkbaar met X/M/Pep. De high is wel lekker natuurlijk, bijna vanzelfsprekend.
Beide keren geen nare bijverschijnselen. Geen bodyload, redelijk geslapen en weinig kater de dag er op.
Volgende keer op een feest 200mg. Hoger wil ik eigenlijk niet gaan. Of een kleinere hoeveelheid van bv 120 mg in combinatie met bv 5-meo-mipt of zo in een kleinere setting. Maar moet dit nog plannen/uitzoeken.
Het is mij ook niet helder waar dit verschil in uitwerking in zit. Van dezelfde batch had iemand (vrouw, 70 kg) met zo'n 70mg een ervaring wat je een bad trip zou kunnen noemen. Er staat hier op het forum verschillende vergelijkbare ervaringen. Het advies is telkens conservatief beginnen en opbouwen tot je persoonlijke sweetspot. Nadeel is dat dat voor elke batch anders kan zijn aangezien de testservice niet kan kwantificeren en 6-apb vaak 'vervuild' is met 5-apb, maar in onbekende verhouding.Toch bijzonder he. De ene is met 250+mg een blij ei en de ander gaat met 150mg in een baan om de aarde. Ik kom er niet zo goed uit waar dat dan aan ligt. Kennelijk is geslacht en gewicht toch minder van invloed bij 6apb dan bij MDMA.
Helemaal eens! Heb om die reden en de aanstaande ban ook een 'grotere' batch laten komenDe 5apb komt in het proces naar 6apb dus voorkomen van "vervuiling" met 5apb schijnt toch lastig te zijn. Je zou eigenlijk een grotere batch aan moeten kopen en daarmee opzoek naar jouw best passende dosis anders moet je dus na elke aankoop opnieuw beginnen.
Bij mij exact hetzelfde. Ben benieuwd naar jouw ervaring volgende maand. Laat maar even weten.Bij mij was 160 (2 gelatine caps met ieder 80mg, zelf gewogen) goed maar mag iets steviger. Ga volgende maand naar 180 uit dezelfde batch dus benieuwd of dan een wezenlijk verschil merkbaar is met de vorige keer.
Maar is daar überhaupt wel iets over te zeggen dan? Je kunt toch altijd verschil hebben in werking, de ene keer ben je vermoeider of heb je meer gegeten of zo, en is het effect anders. Ik ben wel eens dronken geweest van twee wijntjes terwijl ik echt wel wat alcohol hebben kan normaal gesproken.Bij mij was 160 (2 gelatine caps met ieder 80mg, zelf gewogen) goed maar mag iets steviger. Ga volgende maand naar 180 uit dezelfde batch dus benieuwd of dan een wezenlijk verschil merkbaar is met de vorige keer.
Nee. Ik ben op een gelijke dosis MDMA ook weleens oké gegaan en de keer erop heb ik de tuinhekken in het publiek zien staan. Maar je moet ergens een 0 meting hebben anders blijf je maar aanmodderen. Dan weet je in ieder geval wel dat het verschil in werking niet aan de variatie in doseringen zit maar bij jezelf ligt.Maar is daar überhaupt wel iets over te zeggen dan? Je kunt toch altijd verschil hebben in werking, de ene keer ben je vermoeider of heb je meer gegeten of zo, en is het effect anders. Ik ben wel eens dronken geweest van twee wijntjes terwijl ik echt wel wat alcohol hebben kan normaal gesproken.
Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien.
Ahh oke dat verklaard een hoop.Hoi, volgens mij zijn de doseringen die je gelezen hebt van toepassing op de HCL variant.
Ik heb de laatste keer 185 genomen en 65 als booster maar merkte niet een sterker effect. Vond het nog te mild, althans leuke effect was snel weg.Hoi,
Na de vele positieve ervaringen en aanbevelingen over 6ABP op dit forum heb ik besloten om het zelf ook maar is te proberen. Ik ben van plan om dit deze zaterdag te gebruiken op een festival. Ik heb 2 pellets besteld van 120 mg succinate.
Ik heb verschillende dingen gelezen over de dosering van dit middel. Op psychonautWiki staat dat een sterke dosis tussen de 90 en 120 mg ligt en alles boven 120 mg als erg sterk wordt gezien. Terwijl er hier op het forum vaak wordt gezegd dat ze 120 mg als mild hebben ervaren. Nu heb ik begrepen dat de dosering van dit middel nogal persoonlijk kan liggen.
Aangezien ik nogal wat ervaring heb met XTC en MDMA en ik hier nooit echt 'hard' of slecht op ben gegaan op relatief hoge doseringen zat ik eraan te denken om 1,5 pellet te nemen (dus 180 mg).
Is het verstandig om deze dosering in één keer te nemen of om net zoals XTC te stapelen?
Is dit een verstandige doseringen voor de eerste keer of zal ik het toch maar op 1 pellet laten?
Ik ben een man van 21 jaar, ben 1,82cm en weeg 65 kg. De laatste keer dat ik drugs heb gebruikt is in begin december, dit was toen XTC.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."