#1
Wat ik via Google kan vinden is dat geen enkele Benzodizepine in het stogroepenverbod is opgenomen.In ieder geval fluetizolam wel.
Wat ik via Google kan vinden is dat geen enkele Benzodizepine in het stogroepenverbod is opgenomen.In ieder geval fluetizolam wel.
Wacht is het flunitrazolam dat dat doet of fluetizolam?Ja, dit is een rare eigenschap van flunitrazolam. Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.
Kan zijn dat het inmiddels verboden is in het land waar het geproduceerd wordt (waarschijnlijk China). Dan wordt het hier moeilijk om aan te komen.Raar, is overal weg en volgens een vendor vanwege verbod?
Hmm. Misschien omdat het een Etizolam-analoog is en omdat Etizolam zelf al verboden was dan.Raar, is overal weg en volgens een vendor vanwege verbod?
In ieder geval fluetizolam wel.
@Vinidi84 had het trouwens over flunitrazolam dacht ik, niet over fluetizolam. Welke zou volgens jouw verboden worden @PapaverMan ?Misschien omdat het een Etizolam-analoog is
Ahja, scherp. IIRC kregen mensen daar epileptische aanvallen van. Ik heb 't geloof ik wel in de stash box gehad en om die reden weggedaan want daar had ik weinig smul in.@Vinidi84 had het trouwens over flunitrazolam dacht ik, niet over fluetizolam.
Ja precies om die reden raad ik het meestal af.IIRC kregen mensen daar epileptische aanvallen van.
Flunitrazolam geldt hetzelfde voor, overal op en komt niet meer terug volgens vendors.@Vinidi84 had het trouwens over flunitrazolam dacht ik, niet over fluetizolam. Welke zou volgens jouw verboden worden @PapaverMan ?
Nooit wat van gemerkt. Epileptische aanvallen van een benzo? Raar, heb best hoge doseringen gehad maar was gewoon normale benzo qua effect. Maar is dus niet de enige die weg is/gaat.Ahja, scherp. IIRC kregen mensen daar epileptische aanvallen van. Ik heb 't geloof ik wel in de stash box gehad en om die reden weggedaan want daar had ik weinig smul in.
Ja, dit is een rare eigenschap van flunitrazolam. Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.Epileptische aanvallen van een benzo? Raar, heb best hoge doseringen gehad maar was gewoon normale benzo qua effect.
FlunitrazolamWacht is het flunitrazolam dat dat doet of fluetizolam?
RC Rohypnol!Flunitrazolam
Ik had dit juist toen ik ermee ging stoppen. Niet echt epilepsie aanvallen maar wel echt rare visuals, alles blur zien en ondragelijke bewegingen. Paranoïde was ook top hoogte.Ja, dit is een rare eigenschap van flunitrazolam. Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.
Mijn huisarts ook niet, de psychiater wel.100 mg temazepam, zou kunnen, als je in een crisissituatie zit (psychose oid). Ken iemand die kreeg deze doseringen, was niet rustig te krijgen. Die 100 mg temazepam ging hij ook nog doorheen.
Maar in normale situaties, 5 pillen van 20 mg is echt heel heel veel. Een arts schrijft dat niet voor!
Meer een RC Mickey Finn of G. Rohypnol werkt heel erg lang voor zon sterk inwerkend middel. Flunitraze is uitgewerkt voor ik wakker wordt. Maar risico op epileptische aanvallen gaat wel wat ver. Moet ik wel erg nodig willen slapen. Maar bewaar ze wel.RC Rohypnol!
Nou ik zal wel de enige zijn hiermee maar heb elke benzo gehad en me letterlijk platgegeten.Welke rc benzo is uit jullie ervaring het snelst en beste sedatief?
ik heb afgelopen week
Flubromazepam en Norflurazepam besteld. Omdat ik een flinke tolerantie heb voor benzo’s (om te slapen Temazepam 100 mg in 1x voor het slapen
Oxazepam 100 mg in 1x voor het slapen) had ik van de flubromazepam 2x 8 mg verdeeld over +/- 6 uur en 16 mg in 1x voor het slapen nodig en van de Norflurazepammg verdeeld over -+/- 6 uur en 10 mg in 1x voor het slapen. Uiteindelijk slaap ik hier goed op in en slaap ik door maar het inslapen duurt zo ontzettend lang.
Ik heb zojuist 10 stuks bromazolam 3mg besteld in de hoop hier wat sneller van in te slapen.
wie heeft tips welke rc benzo’s goed werken om qua sedatie / snel inslapen?
I know geen strak plan dit. Ik heb 210 tabletten totaal en zolang ik dit gebruik laat ik mijn recept benzo’s staan! Als dit op is ga ik met mijn psych een afbouwschema maken om er helemaal af te komen en verzoeken een notitie te maken ook nooit meer voor te schrijven (valkuil).
dus tips over stoppen, hoe verslavend het is, wat een drama afkick is, ik weet het echt. Ben afgekickt na 12 jaar oxy tot 200 mg per dag en al een keer of 8 van benzo’s dus weet wat me te wachten staat!
Pyrazolam is meer een angstremmende dan een slaapverwekkende benzo. Dus minder geschikt voor slaap.Het verwondert me dat niemand hier Pyrazolam vermeldt.
Heb precies hetzelfde! Niks werkt heb een hele waslijst afgewerktNou ik zal wel de enige zijn hiermee maar heb elke benzo gehad en me letterlijk platgegeten.
Een of andere manier heel appary
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."