Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnelste / beste sedatieve rc benzo

Snelste / beste sedatieve rc benzo

61 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sterretje1984 zei:
Welke rc benzo is uit jullie ervaring het snelst en beste sedatief?
ik heb afgelopen week
Flubromazepam en Norflurazepam besteld. Omdat ik een flinke tolerantie heb voor benzo’s (om te slapen Temazepam 100 mg in 1x voor het slapen
Oxazepam 100 mg in 1x voor het slapen) had ik van de flubromazepam 2x 8 mg verdeeld over +/- 6 uur en 16 mg in 1x voor het slapen nodig en van de Norflurazepammg verdeeld over -+/- 6 uur en 10 mg in 1x voor het slapen. Uiteindelijk slaap ik hier goed op in en slaap ik door maar het inslapen duurt zo ontzettend lang.
Ik heb zojuist 10 stuks bromazolam 3mg besteld in de hoop hier wat sneller van in te slapen.
wie heeft tips welke rc benzo’s goed werken om qua sedatie / snel inslapen?

I know geen strak plan dit. Ik heb 210 tabletten totaal en zolang ik dit gebruik laat ik mijn recept benzo’s staan! Als dit op is ga ik met mijn psych een afbouwschema maken om er helemaal af te komen en verzoeken een notitie te maken ook nooit meer voor te schrijven (valkuil).

dus tips over stoppen, hoe verslavend het is, wat een drama afkick is, ik weet het echt. Ben afgekickt na 12 jaar oxy tot 200 mg per dag en al een keer of 8 van benzo’s dus weet wat me te wachten staat!
Klik om te vergroten...
Flubromazepam en norflurazepam zijn allebei langwerkende benzos (flubromazepam zelfs EXTREEM langwerkend, soms wel 200+ uur halfwaardetijd) dus niet hele geschikte slaapmiddelen. En bromazolam is een OD in een pil (nouja niet als je deze dosissen gewend bent, maar voor iemand zonder ervaring zeker). Veel te hoog gedoseerd die dingen. Overigens is 100mg temazepam ook belachelijk veel. Oxazepam is niet zo sterk maar nog steeds met 100mg wel erg veel. Nu snap ik die tolerantie idd. Ironisch genoeg was flunitrazolam voor jou juist wel geschikt geweest.
P
PapaverManLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vinidi84 zei:
Heb 1x 0,25 mg fluni gehad, was met 15 minuten ko. Werd anderhalf uur later wakker gemaakt en wist niet meer waar ik was. Heb toen alles in de kliko gegooid. Nooit meer die rc troep!
Klik om te vergroten...
Het is dan ook een zeer zwaar middel met korte maar hele heftige werking. Soort Midazolam maar dan nog veel sterker. Wist je dat niet? Absoluut geen recreatief spul. Hele stijle dose/response curve, dus klein beetje meer flunitrazolam = VEEL meer effect. En veel hypnotischer ook. Goed dat die verboden wordt (maar wel jammer voor mij want ik heb er veel aan gehad)..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."