#1
ja die vendors die hiermee stunten zijn echt onverantwoord bezig en roepen een verbod alleen maar sneller op ons allen afJa die pillen van 3mg zijn echt onverantwoord sterk. En uiteraard super populair daardoor 🤣
ja die vendors die hiermee stunten zijn echt onverantwoord bezig en roepen een verbod alleen maar sneller op ons allen afJa die pillen van 3mg zijn echt onverantwoord sterk. En uiteraard super populair daardoor 🤣
Heb 1x 0,25 mg fluni gehad, was met 15 minuten ko. Werd anderhalf uur later wakker gemaakt en wist niet meer waar ik was. Heb toen alles in de kliko gegooid. Nooit meer die rc troep!Ja. 5mg. Was toendertijd nogal losgeslagen en dacht helemaal niet aan de consequenties, ze gingen als snoepjes in de maag in.
En ja, de kortwerkende zijn veel lastiger om eraf te komen.
Verstandige beslissing !............Heb toen alles in de kliko gegooid. Nooit meer die rc troep!
Flubromazepam en norflurazepam zijn allebei langwerkende benzos (flubromazepam zelfs EXTREEM langwerkend, soms wel 200+ uur halfwaardetijd) dus niet hele geschikte slaapmiddelen. En bromazolam is een OD in een pil (nouja niet als je deze dosissen gewend bent, maar voor iemand zonder ervaring zeker). Veel te hoog gedoseerd die dingen. Overigens is 100mg temazepam ook belachelijk veel. Oxazepam is niet zo sterk maar nog steeds met 100mg wel erg veel. Nu snap ik die tolerantie idd. Ironisch genoeg was flunitrazolam voor jou juist wel geschikt geweest.Welke rc benzo is uit jullie ervaring het snelst en beste sedatief?
ik heb afgelopen week
Flubromazepam en Norflurazepam besteld. Omdat ik een flinke tolerantie heb voor benzo’s (om te slapen Temazepam 100 mg in 1x voor het slapen
Oxazepam 100 mg in 1x voor het slapen) had ik van de flubromazepam 2x 8 mg verdeeld over +/- 6 uur en 16 mg in 1x voor het slapen nodig en van de Norflurazepammg verdeeld over -+/- 6 uur en 10 mg in 1x voor het slapen. Uiteindelijk slaap ik hier goed op in en slaap ik door maar het inslapen duurt zo ontzettend lang.
Ik heb zojuist 10 stuks bromazolam 3mg besteld in de hoop hier wat sneller van in te slapen.
wie heeft tips welke rc benzo’s goed werken om qua sedatie / snel inslapen?
I know geen strak plan dit. Ik heb 210 tabletten totaal en zolang ik dit gebruik laat ik mijn recept benzo’s staan! Als dit op is ga ik met mijn psych een afbouwschema maken om er helemaal af te komen en verzoeken een notitie te maken ook nooit meer voor te schrijven (valkuil).
dus tips over stoppen, hoe verslavend het is, wat een drama afkick is, ik weet het echt. Ben afgekickt na 12 jaar oxy tot 200 mg per dag en al een keer of 8 van benzo’s dus weet wat me te wachten staat!
Het is dan ook een zeer zwaar middel met korte maar hele heftige werking. Soort Midazolam maar dan nog veel sterker. Wist je dat niet? Absoluut geen recreatief spul. Hele stijle dose/response curve, dus klein beetje meer flunitrazolam = VEEL meer effect. En veel hypnotischer ook. Goed dat die verboden wordt (maar wel jammer voor mij want ik heb er veel aan gehad)..Heb 1x 0,25 mg fluni gehad, was met 15 minuten ko. Werd anderhalf uur later wakker gemaakt en wist niet meer waar ik was. Heb toen alles in de kliko gegooid. Nooit meer die rc troep!
. Overigens is 100mg temazepam ook belachelijk veel.
Ik was totaal niet op de hoogte van rc troep. Google op slaapproblemen en kwam toen uit een site waar ze dit soort troep verkopen (zou verboden moeten worden). Ik had er 30 besteld, met dien verstande, paar uurtjes slaap te pakken. Maar 1 pallet van 0,25 sloeg mij letterlijk ko binnen 15 minuten. Ik weet er zelf helemaal niets meer van. De rest heb ik in de kliko gegooid.Het is dan ook een zeer zwaar middel met korte maar hele heftige werking. Soort Midazolam maar dan nog veel sterker. Wist je dat niet? Absoluut geen recreatief spul. Hele stijle dose/response curve, dus klein beetje meer flunitrazolam = VEEL meer effect. En veel hypnotischer ook. Goed dat die verboden wordt (maar wel jammer voor mij want ik heb er veel aan gehad)..
100 mg temazepam, zou kunnen, als je in een crisissituatie zit (psychose oid). Ken iemand die kreeg deze doseringen, was niet rustig te krijgen. Die 100 mg temazepam ging hij ook nog doorheen.Normaal wordt temazepam maximaal voor 20 mg voorgeschreven. Ik verbaas me over het feit dat er 100 mg voorgeschreven is.....
Bij teveel temazepam heb je als mogelijke bijwerking o.a. evenwicht stoornissen.
Dan kun je zomaar een flinke val maken...naast allerlei andere bijwerkingen.
100 mg temazepam is veel te veel.
Maar ik ben geen arts. Wel ervaringsdeskundige.
Ja dit is waarom alles verboden wordt. Dit moet toch niet kunnen gewoon? Even googlen op slaapprobleem en hier heb je de sterkste benzos die er zijn. Totaal onverantwoord.Ik was totaal niet op de hoogte van rc troep. Google op slaapproblemen en kwam toen uit een site waar ze dit soort troep verkopen (zou verboden moeten worden). Ik had er 30 besteld, met dien verstande, paar uurtjes slaap te pakken. Maar 1 pallet van 0,25 sloeg mij letterlijk ko binnen 15 minuten. Ik weet er zelf helemaal niets meer van. De rest heb ik in de kliko gegooid.
En neem er nog een zak gratis bromazolam pillen met dubbele dosis bij. Nog wat extra bromonordiazepam poeder actief in paar mg? Alsjeblieft, nog net niet gratis. Kan ons het schelen dat je een microbalans nodig hebt om het enigszins veilig af te wegen. Bepaalde vendors moeten echt eens nadenken waar ze mee bezig zijn.Ja dit is waarom alles verboden wordt. Dit moet toch niet kunnen gewoon? Even googlen op slaapprobleem en hier heb je de sterkste benzos die er zijn. Totaal onverantwoord.
AFAIK vallen RC Benzo's niet onder het stofgroepenverbod.Ja dit is waarom alles verboden wordt. Dit moet toch niet kunnen gewoon? Even googlen op slaapprobleem en hier heb je de sterkste benzos die er zijn. Totaal onverantwoord.
Bepaalde vendors moeten echt eens nadenken waar ze mee bezig zijn.
In ieder geval fluetizolam wel.AFAIK vallen RC Benzo's niet onder het stofgroepenverbod.
Raar, is overal weg en volgens een vendor vanwege verbod?Wat ik via Google kan vinden is dat geen enkele Benzodizepine in het stogroepenverbod is opgenomen.
Dan kun je zien hoe krom de wetgeving is.In ieder geval fluetizolam wel.
Wat ik via Google kan vinden is dat geen enkele Benzodizepine in het stogroepenverbod is opgenomen.In ieder geval fluetizolam wel.
Wacht is het flunitrazolam dat dat doet of fluetizolam?Ja, dit is een rare eigenschap van flunitrazolam. Niet iedereen heeft er last van natuurlijk.
Kan zijn dat het inmiddels verboden is in het land waar het geproduceerd wordt (waarschijnlijk China). Dan wordt het hier moeilijk om aan te komen.Raar, is overal weg en volgens een vendor vanwege verbod?
Hmm. Misschien omdat het een Etizolam-analoog is en omdat Etizolam zelf al verboden was dan.Raar, is overal weg en volgens een vendor vanwege verbod?
In ieder geval fluetizolam wel.
@Vinidi84 had het trouwens over flunitrazolam dacht ik, niet over fluetizolam. Welke zou volgens jouw verboden worden @PapaverMan ?Misschien omdat het een Etizolam-analoog is
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."