#1
Omdat het niet meer legaal is en er betere en leukere en minder schadelijke drugs beschikbaar zijn.
Altijd maar dat gezeik en ge-etter op bepaalde drugs.
Op zich mee eens. Maar wie zegt dat RC producenten hun afval op een verantwoorde manier afvoeren?Dit soort research chemicals geven nu eenmaal veel problemen en geven de rest van de research chemicals een slechte naam. Het stoffenverbod is er een goed voorbeeld van: mensen kunnen niet omgaan met xMMC dus de gehele stoffengroep gaat nu op de schopstoel… Nu gaan bv de Benzofury’s dus ook in de ban, en zijn mensen weer op de straatdealer of het darkweb aangewezen om hun redelijk onschuldige partydrugs te kopen met alle illegale drugsdumpingen als resultaat!
Zo kun je alles wel in twijfel trekken hè. Ik drink graag biologische volle melk maar wie zegt dat de boer z’n koeien wel het juiste voer en de noodzakelijke ruimte aan haar geeft?Op zich mee eens. Maar wie zegt dat RC producenten hun afval op een verantwoorde manier afvoeren?
AFAIK wordt daar op gecontroleerd. En dat gebeurt bij RC producenten volgens mij niet.Zo kun je alles wel in twijfel trekken hè. Ik drink graag biologische volle melk maar wie zegt dat de boer z’n koeien wel het juiste voer en de noodzakelijke ruimte aan haar geeft?
dat er ergens op gecontroleerd wordt zegt niet dat er geen misstanden voorkomen.AFAIK wordt daar op gecontroleerd. En dat gebeurt bij RC producenten volgens mij niet.
LetterlijkOmdat het die bepaalde drugs zijn die levens verwoesten en mensen in de goot doen belanden.
Drugs waar lange behandeltrajecten voor nodig zijn en herval kort om het hoekje schuilt.
Ja dan is dat gezeik wel gerechtvaardigd.
Het is zeker nog te maken, maar deze drugs hebben een mindere waarde dan andere cathinones, en zijn bovendien super potent. Deze stoffen hebben een vergelijkbare verhoging op je neurotransmitters vergeleken met methamphetamine, maar dan een kortere werking, dit geeft een snelle, harde crash waardoor compulsive redosing bij deze stoffen nog vaker voorkomt dan bij andere cathinones. Bovendien door de lage dosissen die nodig zijn kunnen mensen snel te veel pakken waardoor ze een psychose kunnen krijgen, of andere zware klachten. Alternatieven zijn dus meerwaarde voor de gebruiker. A-pihp is in my opinion de drug die ik het minst waard vond ooit die ik gebruikt heb, 2uur strak en euforie voor een paar dagen dip, nah not againDe pyros of terwijl A-PVP a-PHP en A-PiHP lijken een voor een uit te sterven. Iemand enig idee of dit ooit nog verkrijgbaar gaat zijn al zullen velen dit natuurlijk troep vinden.
Zelf kan ik met mate wel genieten van de pyros in een heerlijk warm pijpje. Dus wat denken jullie sterven deze pyros uit en waarom? Is dit spul niet meer te maken ofzo?
Ik vind de artikelen van powned op youtube over flakka wel heel erg overdreven. Het is geen onschuldig spul maar je wordt er ook niet per se direct een zombie van ofzo.
A-PHP en a-PiHP zijn verkrijgbaar, je moet alleen weten waar.De pyros of terwijl A-PVP a-PHP en A-PiHP lijken een voor een uit te sterven. Iemand enig idee of dit ooit nog verkrijgbaar gaat zijn al zullen velen dit natuurlijk troep vinden.
Zelf kan ik met mate wel genieten van de pyros in een heerlijk warm pijpje. Dus wat denken jullie sterven deze pyros uit en waarom? Is dit spul niet meer te maken ofzo?
Ik vind de artikelen van powned op youtube over flakka wel heel erg overdreven. Het is geen onschuldig spul maar je wordt er ook niet per se direct een zombie van ofzo.
Zou een drug die je snel psychotisch maakt niet een waarschuwing moeten zijn voor wat dit nog meer kan doen met je? Je noemt dit de beste stimulant die je ooit geprobeerd hebt, maar als het deze bijwerkingen geeft zou ik er toch een tweede keer over nadenken, geen haat, stay safe!A-PHP en a-PiHP zijn verkrijgbaar, je moet alleen weten waar.
Is dit spul niet meer te maken ofzo?
2-Bromovalerophenone
Pyrrolidine
Hexanophenone
grondstoffen voor a-pvp, a-php en a-pihp. zijn met gemak te krijgen uit china. mensen zijn alleen gek genoeg om t niet te synthetiseren wat gek is want a-pvp is tot 3x zo duur als een gram pure sos terwijl de grondstoffen geen drol kosten.
a-php blijft de beste stim die ik ooit geprobeerd heb, alleen jammer dat je er zo snel psychotisch van word. tis zo sterk dat t haast een dopamine infuus is. a-pvp nog sterker. a-pihp stuk minder
natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid.Zou een drug die je snel psychotisch maakt niet een waarschuwing moeten zijn voor wat dit nog meer kan doen met je? Je noemt dit de beste stimulant die je ooit geprobeerd hebt, maar als het deze bijwerkingen geeft zou ik er toch een tweede keer over nadenken, geen haat, stay safe!
En vervolgens kom ik deze post van je tegen. Je hebt al eens een officiële waarschuwing gehad voor het noemen van een vendor, gister twee posts met prijzen. Misschien is het toch tijd om je eenmalig op een andere manier te motiveren je aan de forumregels te houden.natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid.
maar goed, ook 1 hijs van een goeie batch mdphp freebase (25mg) en je zit bijna op een hartaanval. zonder grap. dat had a-php dan weer niet wat m nog veel aantrekkelijker maakte. ben iig blij dat ik t 1x heb geprobeerd en het netjes door de wc heb gespoeld.
een pyrro die het wel waard is, is 3,4-EtPv. *Modknip* per gram maar perfect in elk opzicht
natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid.
maar goed, ook 1 hijs van een goeie batch mdphp freebase (25mg) en je zit bijna op een hartaanval. zonder grap. dat had a-php dan weer niet wat m nog veel aantrekkelijker maakte. ben iig blij dat ik t 1x heb geprobeerd en het netjes door de wc heb gespoeld.
een pyrro die het wel waard is, is 3,4-EtPv. *Modknip* per gram maar perfect in elk opzicht
Show me the wayNee hoor, nu is het JUIST volop in trek, want dingen doen of nemen wat niet mag volgens de wet... dat blijft toch voor meeste mensen stiekem wel leuk. Nou moet ik zeggen, er zijn een paar vendors gestopt met de verkoop, maa ik zeg het je eerlijk, ik rook het nog steeds, zoveel moeilijker is het niet geworden. En als je blijft zoeken naar dingen, vind je het toch wel. Weet je wat ze eigenlijk verboden zouden moeten maken? Altijd maar dat gezeik en ge-etter op bepaalde drugs. En als antwoord uiteindelijk op je stelling: de verkoop gaat volop door en is nog net zoals voor het verbod in ging. Neem gewoon andere als het je smaak niet is of als je het niet aan kan. .
ZO MOEILIJK HOEFT HET ALLEMAAL NIET TE ZIJN, MENSEN!!
waarom kan ik je post liken en reageren met een ban? maar je hebt wederom gelijkEn vervolgens kom ik deze post van je tegen. Je hebt al eens een officiële waarschuwing gehad voor het noemen van een vendor, gister twee posts met prijzen. Misschien is het toch tijd om je eenmalig op een andere manier te motiveren je aan de forumregels te houden.
Je krijgt daarom een ban van een maand.
Een volgende keer is het zoals de forumregels voorschrijven een permanente ban. Waarschuwen houdt ergens op.
Omdat ik je de kans wilde geven te zien dat je een ban krijgt, en ik hem dus nu ga uitvoeren.waarom kan ik je post liken en reageren met een ban? maar je hebt wederom gelijk
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."