Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsA-PiHP flakka sterft uit net als andere Pyros?

A-PiHP flakka sterft uit net als andere Pyros?

37 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ILoveRCs zei:
natuurlijk is dat een waarschuwing, toen ik op t randje van een psychose stond. de enige gram die ik ooit heb gekocht, weggespoeld door de wc, nooit meer aangeraakt. maar de rush is onbeschrijfelijk hard en vet, meth/crack zijn er letterlijk babies bij. eigenlijk wel ziek he, tis maar goed dat er niet zoveel mensen aan de flakka zitten, want dat zou een enorme ramp zijn. ze zijn niet te stoppen, letterlijk en figuurlijk. het is een drugs die te sterk is voor onze mensheid.

maar goed, ook 1 hijs van een goeie batch mdphp freebase (25mg) en je zit bijna op een hartaanval. zonder grap. dat had a-php dan weer niet wat m nog veel aantrekkelijker maakte. ben iig blij dat ik t 1x heb geprobeerd en het netjes door de wc heb gespoeld.

een pyrro die het wel waard is, is 3,4-EtPv. *Modknip* per gram maar perfect in elk opzicht
Klik om te vergroten...
Als je zegt dat meth een baby is vergeleken met a-pvp heb je denk ik een veelste hoge dosering gehad. a-php verhoogt waarschijnlijk wel noradrenaline een stuk meer waarschijnlijk. De overdosis ligt ook een stuk lager van dit spul. Maar kwa dopamine krijg je van een 5x lagere dosis van meth al een 2x hoger dopamine niveau (DOI: 10.2131/jts.39.1) . A-php werkt wel een stuk sneller in en piekt sneller waardoor het nog verslavender is. Meth houdt veel langer aan. Je geeft vervolgens ook weer een voorbeeld van een andere cathinone aan waarbij je ook een hele nare bijwerking had, en vervolgens probeer je een andere aan te raden? Het is algemeen bekend dat pyro derivaten schadelijker zijn dan de meeste andere stimulanten. Hopelijk zie je dat in en lukt het je om er vanaf te blijven, en als je dan toch een stimulerende rush wilt, zoek dan wat veiligers en stay safe.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ikdenkhetook32 zei:
Als je zegt dat meth een baby is vergeleken met a-pvp heb je denk ik een veelste hoge dosering gehad.
Klik om te vergroten...
Ik vind pyro’s zoals a-php and a-pihp ook een sterkere rush geven dan meth of crack. Waarschijnlijk geldt dat ook voor a-pvp, omdat a-pvp nog een stukje sterker zou moeten zijn dan a-php.
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#3
OtherShore zei:
Ik vind pyro’s zoals a-php and a-pihp ook een sterkere rush geven dan meth of crack. Waarschijnlijk geldt dat ook voor a-pvp, omdat a-pvp nog een stukje sterker zou moeten zijn dan a-php.
Klik om te vergroten...
Ja zijn potentere stoffen, maar niet op gebied van dopamine. Meth is de koning in dopamine met ~1000-1500% verhoging zover ik weet. (zullen vast wel andere gekke rc's bestaan die je nog meer fokt maken) Waarschijnlijk geeft de noradrenaline of andere stoffen waar we nog geen kennis van hebben dan je een mega rush, verschilt ook per persoon moet ik zeggen, Ik heb namelijk 1x a-php geprobeerd, ik stond er gewoon 1 uur goed strak alsof ik 3 lijnen pep had gesnoven in 1x, en was daarna 5 dagen leeg, vond het totaal niet waard en het gaf mij alleen maar enorme zenuwtrekjes.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ikdenkhetook32 zei:
Ja zijn potentere stoffen, maar niet op gebied van dopamine. Meth is de koning in dopamine met ~1000-1500% verhoging zover ik weet. (zullen vast wel andere gekke rc's bestaan die je nog meer fokt maken) Waarschijnlijk geeft de noradrenaline of andere stoffen waar we nog geen kennis van hebben dan je een mega rush, verschilt ook per persoon moet ik zeggen, Ik heb namelijk 1x a-php geprobeerd, ik stond er gewoon 1 uur goed strak alsof ik 3 lijnen pep had gesnoven in 1x, en was daarna 5 dagen leeg, vond het totaal niet waard en het gaf mij alleen maar enorme zenuwtrekjes.
Klik om te vergroten...

Heb je daar ook bronnen bij? Ik heb namelijk eens een studie gelezen waar ik juist in zag dat de pyros significant hogere waardes aan dopamine gaven dan meth.

Ik kan alleen de studie niet meer terugvinden en heb eerlijk gezegd ook weinig zin meer om er naar te zoeken als herstellend verslaafde.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Heb je daar ook bronnen bij?
Klik om te vergroten...
Ikdenkhetook32 zei:
DOI: 10.2131/jts.39.1
Klik om te vergroten...
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#6
LucidLucy zei:
Heb je daar ook bronnen bij? Ik heb namelijk eens een studie gelezen waar ik juist in zag dat de pyros significant hogere waardes aan dopamine gaven dan meth.

Ik kan alleen de studie niet meer terugvinden en heb eerlijk gezegd ook weinig zin meer om er naar te zoeken als herstellend verslaafde.
Klik om te vergroten...
In de geciteerde bron hebben ze het natuurlijk wel getest op andere dieren dan wij. Het kan altijd verschil hebben. In de muizen die ze testte maakte ze veel meer afstand onder pyro's, maar kwa baseline vergeleken met dopamine zat meth vele malen hoger, pyro's hitten dus op andere neurotransmitters die vooral het effect veroorzaken is dan de hypothese.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ah, for some reason had ik dat vorige bericht gemist. Interessant wel. Het onderzoek dat ik destijds had gelezen werd er ook op knaagdieren getest, niet op mensen. Kan je niet 1-op-1 vertalen naar mensen natuurlijk, maar het geeft waarschijnlijk wel richting van wat het in ons zenuwstelsel teweeg brengt.

Ik geloof dat die andere paper ook in ging op een aantal andere neurotransmitters, maar ik kan me niet herinneren dat die echt extreem waren. Zonde dat ik die paper niet meer paraat heb.
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ah, for some reason had ik dat vorige bericht gemist. Interessant wel. Het onderzoek dat ik destijds had gelezen werd er ook op knaagdieren getest, niet op mensen. Kan je niet 1-op-1 vertalen naar mensen natuurlijk, maar het geeft waarschijnlijk wel richting van wat het in ons zenuwstelsel teweeg brengt.

Ik geloof dat die andere paper ook in ging op een aantal andere neurotransmitters, maar ik kan me niet herinneren dat die echt extreem waren. Zonde dat ik die paper niet meer paraat heb.
Klik om te vergroten...
Dat is wel zonde, maar we moeten niet vergeten dat onze mensen 67 neurotransmitters hebben, buiten de 3-5 bekende dus zijn er waarschijnlijk veel systemen die wij nog helemaal niet van weten ook, dus dat bepaalde drugs ook effecten kunnen hebben op delen van ons brein dat niet voordehand liggend is.
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#9
om nog ff terug te komen op dit thread na m'n ban. had laatst wat a-PHP gekocht, want was weer op voorraad. wat van gesnoven maar merkte direct dat t geen a-PHP was, gaf wel enorm veel energie. maar vond t meer a-PCyP achtig. vond t maar tegen vallen. ik dus laten testen bij DIMS. blijkt dat het a-PVP was.. dus de echte flakka. ook andere mensen hadden zelfde batch laten testen door onafhankelijke testservice en bleek 91.4% a-PVP te zijn.

dacht, mss moet t dan gevaped worden of leuk te zijn ofzo? nou, de rush duurt dus letterlijk 5 min en dan voel je je ff goed die 5 min, dan neemt t effect gelijk af. en redose kan pas na een uur om t enigzins veilig te houden. 5 uur later en nog geen 75mg verder, was ik erg onrustig en had ik last van m'n hart, wat getemd moest worden met benzo's. wat een rommel zeg die a-PVP. ik raak t nooit meer aan en zit helaas nog met het restant. maar goed wel weer een RC voor de collectie en een (niet zo leuke) ervaring rijker.

dusja mijn conclusie, a-PVP is rommel vergeleken met a-PHP. zowel a-PHP als Ephedrine meth vaped zijn 10x beter. PVP is een soort speedrun naar psychose en/of hartproblemen. eerste klas rommel als je t mij vraagt. zonde van t geld.

edit: pyrro's zijn het niet waard.. als je iets extremers wil doen, vape dan wat meth (alleen ephedrine, geen p2p) of capsule oraal.
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ILoveRCs zei:
om nog ff terug te komen op dit thread na m'n ban. had laatst wat a-PHP gekocht, want was weer op voorraad. wat van gesnoven maar merkte direct dat t geen a-PHP was, gaf wel enorm veel energie. maar vond t meer a-PCyP achtig. vond t maar tegen vallen. ik dus laten testen bij DIMS. blijkt dat het a-PVP was.. dus de echte flakka. ook andere mensen hadden zelfde batch laten testen door onafhankelijke testservice en bleek 91.4% a-PVP te zijn.

dacht, mss moet t dan gevaped worden of leuk te zijn ofzo? nou, de rush duurt dus letterlijk 5 min en dan voel je je ff goed die 5 min, dan neemt t effect gelijk af. en redose kan pas na een uur om t enigzins veilig te houden. 5 uur later en nog geen 75mg verder, was ik erg onrustig en had ik last van m'n hart, wat getemd moest worden met benzo's. wat een rommel zeg die a-PVP. ik raak t nooit meer aan en zit helaas nog met het restant. maar goed wel weer een RC voor de collectie en een (niet zo leuke) ervaring rijker.

dusja mijn conclusie, a-PVP is rommel vergeleken met a-PHP. zowel a-PHP als Ephedrine meth vaped zijn 10x beter. PVP is een soort speedrun naar psychose en/of hartproblemen. eerste klas rommel als je t mij vraagt. zonde van t geld.

edit: pyrro's zijn het niet waard.. als je iets extremers wil doen, vape dan wat meth (alleen ephedrine, geen p2p) of capsule oraal.
Klik om te vergroten...
Hoop dat je er vanaf kan blijven man! Succes!
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Leslie010 zei:
Hoop dat je er vanaf kan blijven man! Succes!
Klik om te vergroten...
met gemak gelukkig, een semi hartinfarct is niet iets wat ik graag nog een keer ervaar. andere mensen nemen t met liefde over
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zal niet gemist worden, denk dat pyros met name de oorzaak zijn van het rc verbod.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ze Herbs Mang zei:
Zal niet gemist worden, denk dat pyros met name de oorzaak zijn van het rc verbod.
Klik om te vergroten...
Het is meer dat buurlanden zoals het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en België, maar andere Europese landen, veel druk zetten op Nederland om rc's te verbieden omdat ze vanuit hier worden verstuurd naar landen waar die middelen al wel illegaal zijn.
O
OctoFerrumLid
01-01-2024, 00:00
#14
**Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed into a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream and we are the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather.**

Duimpje omhoog voor deze^
Duimpje omlaag en BOE!! voor verdwijnen a-pihp. Ik mis het. En ik deed het niet eens heel vaak, totdat de ban dichterbij kwam. FOMO.
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#15
ILoveRCs zei:
met gemak gelukkig, een semi hartinfarct is niet iets wat ik graag nog een keer ervaar. andere mensen nemen t met liefde over
Klik om te vergroten...
Wil je ook niet, goed van je man. Ik heb maar 1x ooit ervaring met een pyro en ik snuif liever 10g 3mmc in een weekend dan ik dit nog eens doe...
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan altijd nog mdphp pellets proberen ook zo gemakkelijk maar psychose gevoelig
L
LeeghoofdLid
01-01-2024, 00:00
#17
OctoFerrum zei:
**Today a young man on acid realized that all matter is merely energy condensed into a slow vibration, that we are all one consciousness experiencing itself subjectively, there is no such thing as death, life is only a dream and we are the imagination of ourselves. Here's Tom with the weather.**

Duimpje omhoog voor deze^
Duimpje omlaag en BOE!! voor verdwijnen a-pihp. Ik mis het. En ik deed het niet eens heel vaak, totdat de ban dichterbij kwam. FOMO.
Klik om te vergroten...
Nah, levensgevaarlijk spul :wink:
D
De SchurkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik las op Reddit een verhaal van iemand die 109g a-Piph(of een analoog wat hier op lijkt)had gekocht.
Echt een horror verhaal met dagen niet slapen, waan ideeën, hallucinaties ect... en aangezien er maar 1 manier is om te stoppen met gebruiken ervan,...je voorraad opmaken of weggooien.
Ik vind de smaak van pyro's echt bijzonder lekker, ik heb geen idee waarom, maar ik zal dit nooit meer in huis halen, dit haalt echt het slechtste in de mens naar boven.
Ik hoor zelden dat mensen controlle over hunzelf houden bij het gebruik hiervan.

Maar ik denk niet dat deze drug aan het uitsterven is.
Er is nogsteeds een grote groep mensen die hier bijzonder goed op gaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."