#1
Volgens mij zijn er geen goed verkrijgbare slaapverwekkende RC benzos met een korte halfwaardetijd meer, but correct me if I am wrong.Welke RC benzo heeft een korte halfwaardetijd en kan ik het beste gebruiken om na uppers in 'slaap' te komen?
Volgens mij zijn er geen goed verkrijgbare slaapverwekkende RC benzos met een korte halfwaardetijd meer, but correct me if I am wrong.Welke RC benzo heeft een korte halfwaardetijd en kan ik het beste gebruiken om na uppers in 'slaap' te komen?
Welke RC benzo heeft een korte halfwaardetijd en kan ik het beste gebruiken om na uppers in 'slaap' te komen? Liefst iets waar ik niet de hele volgende dag gaar van ben.
Hm ja dat vermoeden had ik al. Heb nu metizolam besteld, ben benieuwd.Volgens mij zijn er geen goed verkrijgbare slaapverwekkende RC benzos met een korte halfwaardetijd meer, but correct me if I am wrong.
Die bromozolam blijf ik heel ver bij uit de buurt.Als je er nog aan kunt komen of toevallig nog hebt liggen is etizolam nog steeds m'n favoriet wat dat betreft. Helaas zijn ze nu echt bijna op, ik heb er nog maar een paar. Als je het niet TE gek hebt gemaakt en een beetje op tijd stopt kun je met een relatief bescheiden dosis 1/2 mg (zonder tolerantie) in slaap komen en volgende dag wordt je eigenlijk bijna niet afgestraft.
Nu gebruik ik pyrazolam (nee geen korte halfwaardetijd a la etiz) wel eens na LSD gebruik. Met een dosis van 1,5 mg krijg ik dan net het zetje wat nodig is. En mocht ik een keer 3 mg nodig hebben word ik daar (we hebben het over occassional, 0 tolerantie gebruik) ook niet meteen superhard door afgestraft de volgende dag, al voel ik het wel en hou er rekening mee. Het is geen echte slaper (meer een angstremmer) a la bijvoorbeeld bromazolam, maar daar ben je dan ook de hele dag ECHT duf van EN je zit, mocht je toch wat meer nodig te hebben gehad, echt verrassend snel in blackout territory. De 3 mg tabletten die ze overal aanbieden zijn wat dat betreft echt VEEL te hoog gedoseerd! Een kwartje, misschien een halve, en dan ben je de volgende dag al serieus duf. Meer dan dat en je korte termijn geheugen gaat al in rasse schreden achteruit. Dus deze adviseer ik in ieder geval zeker (of uberhaupt eigenlijk) voor dit doel NIET.
Welke RC benzo heeft een korte halfwaardetijd en kan ik het beste gebruiken om na uppers in 'slaap' te komen? Liefst iets waar ik niet de hele volgende dag gaar van ben.
Thanks voor de tipBromo Nordiazepam
Begint vrij snel, echte piek rond de drie uur en is na een uurtje of 8 a 10 uitgewerkt.
Zo even uit mijn hoofd > even zelf goed nakijken
Voor mij dus bromazolam. Maar nogmaals, blijft persoonlijkWelke RC benzo heeft een korte halfwaardetijd en kan ik het beste gebruiken om na uppers in 'slaap' te komen? Liefst iets waar ik niet de hele volgende dag gaar van ben.
Zo veel Benzo's. Je hebt geen diee wat voor ellende een Benzo-verslaving met zich mee brengt. Luister maar naar @MyLittlePonyPack maar ook @Raver en ikzelf kunnen er boekje over open doen. Alle rust die je ervaart tijdens gebruik betaal je dubbel en dwars terug als je gaat afbouwen. Het is een hel die zijn weerga niet kent.Hoi,
Met deze heb ik geen ervaring.
Zit daar iets leuks tussen.
Over het algemeen vond ik nieuwere RC benzo's een beetje zwak of niet echt iets comfy fuzzy hebben.
Meeste benzos heb ik gedaan. Behalve Midazolam.
Bromazepam vind ik top.
Flubromazepam dus ook, een iets dopier versie van voorgenoemde.
Diazepam heeft voor mij de meest funky psychotropische bijberkingen.
Lormetazepam ook netjes ma snel amnesia.
Lorazepam beetje koud. Zompig.
Oxazepam had iets warm maar beetje slappe benzo
Temazepam ook iets warm
clonazepam lijkt wat op Xanax maar raarder vrij helder wel snel amnesia
clonazolam vrij randy vooral in de energie blackouts en foute stuff
nitrazepam wel nice
nitrazolam beetje zwak
flunitrazolam heftig ma niet super mijn ding, vrij snelle gewenning
flubromazolam jah ook maf vind het niet echt een leuke benzo maar beter dan al die slappe die amper iets doen
etizolam very funky
alprazolam jah op een manier is die wat saai, hangt er vanaf waar die voor moet dienen
pyrazolam vind ik vrij inwisselbaar met alpra, het is iets meer op de achtergrond misschien maar ook super sterk hoor
gewoon minder recreatief
ik las ergens spierverslappend. Lek wat? Tetrazepam is spierverslappend. Diazepam ook.
Zelfs bromazepam. Als een "maagd" 1 pint drinkt op 10mg diazepam kan die amper rechtstaan.
Maar elke benzo fucked met coordinatie, als je er genoeg neemt ga je zwalken ...
En als je niet telt hoeveel mg je al binnen hebt ligt dat echt niet aan de benzo als ge op uw gezicht pletst
pyrazolam doet je angst echt weg op bijna exact dezelfde manier als Xanax.
Xanax maakt je gewoon iets meer retarded en enthousiast erboven op = idiote buzz
flurazepam ken ik dus norflurazepam lijkt daar vast op
maar flubrotizolam of fluclotiazolam
Iemand fan van een van deze en waarom?
Of Bromazolam?
![]()
Bromazolam voor mij op 1. Maar blijft echt heel persoonlijk vind ik.Bedankt voor de waarschuwingen. Maar ik ben daar wel vetrouwd mee.
Ik wou gewoon weten als er een van die nieuwe tof is om een keer te proberen.
Het is niet om "high" te worden. Dat gaat niet echt met Benzos.
En de ontwenning gaat super traag. Misschien moesten jullie en andere mensen dat zelf gewoon niet doen om te beginnen.
als je 2 uur online leest weet je al dat het geen smartis zijn. En als je dat toch doet neem je uiteindelijk 100 diazepam per dag,
lek Corey Haim, of 100 Xanies per dag zoals Chandler Bing.
( benzos in de lijst, ik heb die niet he lol, ik heb die over een periode van 20 jaar, wel een keer gehad )
Ik heb die niet zo allemaal liggen hier.
Waar denk je dat ik bromazepam, diazepam, lorazepam, lormetazepam enzo voort vandaan krijg.
Van de arts chien. En dan is het wel omdat ik ze echt nodig heb. Want het is 2024 en je krijgt niet overal beznos voor.
Ik krijg clobazam soms voor spierspasmen en tegen beef.
Bromazepam voor de aura bij chronische migraine. Dat het licht en geluid minder intens is.
Diazepam als mijn nek, rug volledig vast zit.
Lorazepam en Lormetazepam kreeg ik soms om te slapen op reis ofzo. Die vraag ik nu all jaren niet meer.
Dat gaat over een doosje per jaar of minder, over een periode van 20 jaar.
Als dat zoveel benzo's zijn. Had ik dan niet gelijk al verslaafd moeten zijn?
In jullie hoofden had ik van elke misschien een stuk of 500 liggen van elke soort.
Niet dus.
Wat is het verschillend effect dat ik Alpra/Xanax toeschrijf.
Toen ze alpra maakten was pyrazolam de 2e keus.
En die was even angstwerend ma had die "misbruikbaarder" vibe niet, dus kozen ze voor Xanax.
( Ik vind die vibe idioot ) en Xanax redelijk saai. Ik zeg nergens dat alprazolam een ander effect heeft ofzo.
Ik gebruik Trazodone en dat helpt mij genoeg. Voor slaap en ook wat angst depressie.
Mijn vriendin is 2 keer aan benzos verslaafd geraakt. Zij nam bij het opstaan altijd wat Lormetazepam.
Ik neem echt veel te weinig en onregelmatig benzos om verslaafd te geraken.
Ik neem er ook nooit bij voor meer effect, je krijgt dan enkel negatieve bijwerking bij + veel meer gewennig
Ik moest het een keer van het ziekenhuis 2x per dag nemen maanden lang, maar na 2 maand ben ik gestopt want voor ik ze nam waren de bevingen en spasmes erger ... ik moest niet afbouwen ofzo ik kon gewoon stoppen.
Ik chill mss een graag in de vakantie. En dan neem ik er 7? in die 2 maand en de rest van het jaar niet.
Je laat best 7 dagen tussen.
In mijn studies had het gekunnen, maar ik klooide meer met oDSM en OpcE.
Benzo's wou ik het niet risceren en er is geen enkel voordeel om die dagelijks te nemen ofzo.
En ook omdat ze moeten werken in de situaties dat ik ze medisch echt nogi heb.
Bromazolam had ik een keer geprobeerd wel, maar von die ook maar saai gelijk.
Lijkt Norflurazepam ook van effecten op diazepam? Diazepam vind ik wel heel naais.
( niet omdat het lang werkt, die wordt in zoveel metabolieten omgezet en is best groovy ).
Fanax mss proberen.
Gidazepam is dat iets.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."