Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-fmp ervaringen

3-fmp ervaringen

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
Phunky_RLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel stimulatie, maar meer soort onderhuids, lijkt heel kort te werken (soms voordeel tov 2fma) en meer als je dingen af moet maken...recreationeel is het te licht (vind ik)...heb nooit grote doses gebruikt, meer 2 puntjes als ik een 1,5 uur moest bikkelen en ook nooit neiging naar meer gehad
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je het gewoon normaal gebruikt (lees: niet meerdere dagen achter elkaar, max 400mg verdeeld over hele avond) is er niks aan de hand. Beginnen met 70-100mg en daarna per uur herdoseren met 50mg. Of het te vergelijken is met 3mmc weet ik niet, vermoed van niet. Maar het geeft wel een uniek effect, oppeppend maar ook heel relaxed. Zeer zeker de moeite waard dus. Valt ook niet aan je te zien dat je iets gebruikt hebt, dus geen grote pupillen of kaakschaatsen.

Gebruik je wel enorme hoeveelheden, of meerdere dagen achter elkaar, dan krijg je inderdaad griep verschijnselen.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Allergiedosis.
Fijn helderwit kristalachtig hygroscopisch poeder.
Geen geur, geen smaak, althans niet bij deze dosis.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dermate oninteressant dat het geen trip report waard is.
Althans voor mij met 60 mg.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Relmuis zei:
Dermate oninteressant dat het geen trip report waard is.
Althans voor mij met 60 mg.
Klik om te vergroten...
Da's idd een functionele dosis. Recreatief is 100mg+
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toen ik het gebruikte woog ik volgens mij 150mg per lijn af. Ging ik toen wel lekker op, maar het was niet snel genoeg, ik had tolerantie voor stims, en wat ik in huis haalde ging op dus was riskant.
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb het voor de zekerheid aan de lage kant gehouden omdat het een rc is.
Als ik het met 60 mg amfetamine vergelijk, wat niet mag maar ik doe het toch, was de werking nihil.
Geen focus, amper stimulerend.
Kan me ook niet voorstellen, gesteld dat de dosisopbouw lineair is, dat 120 mg veel doet.
Misschien ooit in de toekomst nog eens proberen.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Inmiddels heb ik drie keer 3-FPM gebruikt. Mijn ervaring is hoog beginnen met dit spul (85mg+ nasaal) en daarna om de 1/2 uur rond de 35mg bijnemen voor het beste effect. Ik denk dat met hogere doseringen bijnemen voor een nog beter effect zorgt, maar ik durf niet te overdrijven met zo'n onbekende RC.

Als je er eenmaal lekker in zit zijn de cravings geen grapje. Vergelijkbaar met 3/4-MMC in dat geval. Dus zeker oppassen met dit spul, zeker als je net als ik verslavingsgevoelig bent.

Wiet erbij combineren maakt het nog veel beter. Op een heerlijke manier gestimuleerd zijn en tegelijkertijd je super relaxed voelen. De laatste keer dat ik 3-FPM gebruikt heb was ik al gestopt met blowen en mistte ik daardoor echt dat extraatje. Dit zorgde er ook voor dat ik nog vaker wilde bijnemen om toch een lekkere rush te blijven ervaren.

De comedown is na de wat kortere binges (12 uur of korter) en niet te snel bijnemen heel fijn, meer een soort afterglow te noemen zonder een angstig of onrustig gevoel. Na een lange binge (18+ uur) lijkt de comedown op die van 3/4-MMC: onrustig, beetje angstig en heftige cravings.

De dagen erna heb ik minder last van een kater dan na andere uppers. Ik heb vooralsnog geen griepverschijnselen ervaren na gebruik, behalve het gevoel licht verkouden te zijn, maar dat komt denk ik vooral door het snuiven opzich. Verder heb ik ook nauwelijks een mentale dip, terwijl ik na een 3/4-MMC binge nog net niet voor de trein spring de dag erna.

Best lekker spul met de juiste doseringen, maar het blijft een RC waar erg weinig over bekend is, dus maak het niet te gek.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Neusje zei:
Inmiddels heb ik drie keer 3-FPM gebruikt. Mijn ervaring is hoog beginnen met dit spul (85mg+ nasaal) en daarna om de 1/2 uur rond de 35mg bijnemen voor het beste effect. Ik denk dat met hogere doseringen bijnemen voor een nog beter effect zorgt, maar ik durf niet te overdrijven met zo'n onbekende RC.

Als je er eenmaal lekker in zit zijn de cravings geen grapje. Vergelijkbaar met 3/4-MMC in dat geval. Dus zeker oppassen met dit spul, zeker als je net als ik verslavingsgevoelig bent.

Wiet erbij combineren maakt het nog veel beter. Op een heerlijke manier gestimuleerd zijn en tegelijkertijd je super relaxed voelen. De laatste keer dat ik 3-FPM gebruikt heb was ik al gestopt met blowen en mistte ik daardoor echt dat extraatje. Dit zorgde er ook voor dat ik nog vaker wilde bijnemen om toch een lekkere rush te blijven ervaren.

De comedown is na de wat kortere binges (12 uur of korter) en niet te snel bijnemen heel fijn, meer een soort afterglow te noemen zonder een angstig of onrustig gevoel. Na een lange binge (18+ uur) lijkt de comedown op die van 3/4-MMC: onrustig, beetje angstig en heftige cravings.

De dagen erna heb ik minder last van een kater dan na andere uppers. Ik heb vooralsnog geen griepverschijnselen ervaren na gebruik, behalve het gevoel licht verkouden te zijn, maar dat komt denk ik vooral door het snuiven opzich. Verder heb ik ook nauwelijks een mentale dip, terwijl ik na een 3/4-MMC binge nog net niet voor de trein spring de dag erna.

Best lekker spul met de juiste doseringen, maar het blijft een RC waar erg weinig over bekend is, dus maak het niet te gek.
Klik om te vergroten...
Op zich zijn over 3-FPM wel wat dingen bekend uit ervaringen van gebruikers. Met name bij veel en vaak gebruik schijnt er een soort griep op te treden die vermoedelijk veroorzaakt wordt door ontstekingen in het lichaam. Tricky, want het voelt niet heel heftig aan maar het kan serieuze gevolgen hebben voor degenen die door blijven gebruiken.
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Op zich zijn over 3-FPM wel wat dingen bekend uit ervaringen van gebruikers. Met name bij veel en vaak gebruik schijnt er een soort griep op te treden die vermoedelijk veroorzaakt wordt door ontstekingen in het lichaam. Tricky, want het voelt niet heel heftig aan maar het kan serieuze gevolgen hebben voor degenen die door blijven gebruiken.
Klik om te vergroten...
Klopt, er zijn wel wat dingen over bekend, maar mijn inziens nog steeds veel te weinig. Wat je zegt klopt, mensen kunnen griepverschijnselen ervaren na lang gebruiken. Dat samen met dat er verder nog heel weinig over bekend is maakt dat je het niet te gek moet maken met dit spul.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#11
Lekker spul, jammer dat het verboden wordt
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lemmy zei:
Dat klopt helemaal. Dit is een droom waar je je in bevindt.
Klik om te vergroten...
Zullen we SpongeBob gaan kijken?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeebats zei:
Lekker spul, jammer dat het verboden wordt
Klik om te vergroten...

Dat klopt helemaal. Dit is een droom waar je je in bevindt.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vond 3-FPM het meest pijnlijke wat ik ooit gesnoven heb maar het was energieker dan speed met behoorlijk meer focus. 50mg.

Bloedneus en tranen in de ogen.
T
TeddyReadyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoi...

ik ben op zoek naar gebruikers, reviews, ervaringen van 3-fmp... zou een goeie vervanger zijn van 3-mmc/3-cmc... dus alle info over dit stofje zijn welkom... cravings? dosis? gebruik? enz...

Thanks
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
In mijn ervaring een vrij milde stimulant. Niet heel fiendish, niet heel euforisch. Veelgebruikers krijgen een soort griepverschijnselen en als ze lang doorgaan hele nare ontstekingen en andere weirde gezondheidsproblemen, vooral bij IV gebruik (IIRC, doe je eigen onderzoek voordat je er aan begint ajb).

Zie https://psychonautwiki.org/wiki/3-FPM en even de zoekfunctie hier gebruiken. Let op - het is 3-FPM, niet 3-FMP.

Voor de masochisten onder ons, het brandt stevig in 't neusje bij nasale consumptie 🤗.

TeddyReady zei:
Hoi...

ik ben op zoek naar gebruikers, reviews, ervaringen van 3-fmp... zou een goeie vervanger zijn van 3-mmc/3-cmc... dus alle info over dit stofje zijn welkom... cravings? dosis? gebruik? enz...

Thanks
Klik om te vergroten...
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
dupont zei:
Zie https://psychonautwiki.org/wiki/3-FPM en even de zoekfunctie hier gebruiken. Let op - het is 3-FPM, niet 3-FMP.
Klik om te vergroten...
Bij deze reeks letters moet je inderdaad even opletten. Je hebt 3-FA, 3-FPM, 3-FMPH, en 3-FMA, en die zijn allemaal toch wel flink anders.

Vraag je af of het gaat om een:
Amfetamine
Methamfetamine
Phenmetrazine
Of phenidate (/fenidaat in het Nederlands)

Een vergissing is zo gemaakt! Ook bij de aanbieders van zulke spullen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Relmuis zei:
Nou ja!
Dat topic met jouw reactie had ik wel gezien met de zoekfunctie maar er zijn er dus nog meer. :upsidedown:
Heb het links laten liggen omdat ik eerst wil weten wat het met het immuunsysteem doet al lijken me dat Reddit verhaaltjes die een eigen leven zijn gaan leiden.
Klik om te vergroten...
Phenmetrazine is al een wat ouder middel. De Beatles zaten daar blijkbaar al aan. De 3-fluor is wat nieuwer uiteraard.

Google maar eens “3-FPM flu”. Op Reddit en Bluelight kun je ontnuchterende horror stories vinden over nierfalen en weet ik wat voor narigheid. Wel van mensen die shots van 500mg zetten enzo, niet van een grammetje of 2 op vrijdagavond. Maar toch.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neo-Shulginist zei:
Bij deze reeks letters moet je inderdaad even opletten. Je hebt 3-FA, 3-FPM, 3-FMPH, en 3-FMA, en die zijn allemaal toch wel flink anders.

Vraag je af of het gaat om een:
Amfetamine
Methamfetamine
Phenmetrazine
Of phenidate (/fenidaat in het Nederlands)

Een vergissing is zo gemaakt! Ook bij de aanbieders van zulke spullen.
Klik om te vergroten...
En dan had je nog eoa jojo die jaren geleden 4FA op de markt bracht als 4FMP 😄
R
RelmuisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als dit stofje de moeite waard was waren er vast al een paar topics over?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."