Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Chazzo zei: Omdat ik een aantal vragen kreeg over 3-fmc toch maar besloten hier een reportje van te maken. Ik ben niet bekend met 3-mmc, dat de stof 60-70% potent zou zijn hieraan kan ik dus niet onderbouwen. Wel zit er een overlap in met 3-cmc alleen heb ik het niet aangedurfd om dezelfde dosis aan te houden. Die liggen rond de 250mg als begin en daarna nog twee van 250mg. 2-mmc hetzelfde, maar dan zit ik vaak aan de gram. Opgemerkt dat ik niet graag snuif. Jarenlang coke vaak gebruikt en af en toe pep, mijn neus vind het allemaal maar niks meer. Het minste loop ik dagen met snotpikkels, en ook het opgefokte vond ik steeds minder prettig. Merkte ook op dat bij een rc nasaal het meer cravings oproept, het werkt korter en het koekoek gevoel vooral ná gebruik moet wel opwegen tegen het pleziertje. Er is feitelijk wel weinig te vinden over de dosering van 3-fmc op dit moment, tripsit schrijft dat 150mg "heavy" is op alle ROA. En de upset direct, wat me vreemd lijkt. Dus hou ik dat toch maar aan, en volg mijn soms gezonde gevoel. *Man *50 *1m92 *135kg *Thuis *Alleen (behalve bij coke of wietje ben ik het liefst alleen) 20:30 (T00:00) 145mg bommetje oraal . 21:00 (T00:30) Hé daar begint een gevoel te komen, al is het maar omdat het stresskakje ook zit te porren. Da's een goed begin. En het ruikt net als bij coke naar eieren met spek. 21:30 (T01:00) 125mg bommetje oraal . Voel me wel wat opgewonden, hetzelfde als bij 3-cmc of nep, maar dan wat softer. Ik wil mijn dosis niet per bommetje verhogen en had eigenlijk een kwartier geleden al moeten bijpakken om deze lijn door te trekken. 22:50 (T02:20) 125mg bommetje oraal . Nu heb ik wel iets te lang gewacht, maar binnen een kwartier terug op level. Da's positief, vaak is de pret weg en komt alleen nog ellende. En daar ligt juist het gevaar van nog meer meer. 23:30 (T03:00) Voelt als hele lichte coke. Hoofd is helder, kan alle kanten op maar een weinig sociaal. Mijn tong wil alleen maar tegen mijn gehemelte mijn nek gaat wat pijn doen en ik voel me best wel (of nog steeds, of alweer) prettig. In de zin van dat ik ook nog wat "hand- en span-diensten" aan het uitvoeren ben. Geen vergrote pupillen. Mijn linkerarm gaat wat drukkend voelen, rechts is mijn hand en arm vanwege mijn ms al gevoelloos (behalve de altijd aanwezige zenuwpijn en tintelingen van vinger tot teen). 00:15 (T03:45) 150mg bommetje oraal . De laatste! Was alweer te lang geleden, ga er lekker op maar het is het net niet. En zonder happy-end mag het niet eindigen. Je zweet je een ongeluk en is onwelriekend. 00:55 (T04:25) Voel me even dronken, beetje misselijk en dus eet ik wat en het zakt heel snel. Nog steeds iets verhoogde activiteit, maar toch ga ik met dit spul niet ineens zin krijgen de badkamer te poetsen of de stoep vegen met een tandenborstel wat bij andere RC wel is. Nasaal heeft het die tik wellicht wel. 01:30 (T05:00) Eigenlijk behalve moe, totaal geen last en ik val ook snel in slaap. Hele subtiele comedown. 10:00u Heerlijk opgestaan, iets last van spierpijn wat snel weg trekt. Ik word ook ouder.. Totaal geen andere bijwerkingen, vermoeid ben ik vaker en dat is nu niet anders. Conclusie: Naar mijn gevoel was de startdosis al te laag. Echter wist ik niet wat me te wachten stond, het kan ook zo zijn dat het gewoon minder scherp/potent is als 3-mmc/cmc of 2mmc en dus hoger inzetten alleen maar averechts werkt. Volgende keer beter Omdat het door vendors als alternatief ingezet wordt, heb ik het ook zo beoordeeld. Dwangneurose: die was ik vergeten. Heb dat jarenlang gehad en de laatste jaren veel minder. Bij druggebruik is dat direct weer storend terug en dat had ik nu veel minder. Dit is mijn eerste tripreport, kost me wat moeite ook. Vergeet veel en noteer ook weer niet alles. Hoop dat ie een beetje duidelijk is. Heb het product niet laten testen en kan dus niks over de stof zeggen. Wees slim en niet ongeduldig voor één keer, laat je spullen testen. Klik om te vergroten... leuk report... ben nogal een nasaal gebruiker... inderdaad verleden coke... wat zou het dan geven denk je?"
"VJ_LSD72 zei: Dan heb je kans dat truffels (Psilocybine) ook niets voor je zijn. Tenminste in macrodoseringen dan. Voor microdoseringen truffels kan dat natuurlijk helemaal anders uitpakken. Als je toch zonodig wilt gaan microdoseren zou ik zelf voor 1P-LSD, 1cP-LSD of 1V-LSD gaan. Deze zijn kant en klaar te koop via allerlei vendors welke ik niet mag noemen. De dosering Psilocybine kan per truffel behoorlijk schommelen. Ook zijn ze slecht lang houdbaar. Met de blotters voor microdoseringen LSD is mijn ervaring dat deze behoorlijk constant zijn. Maar zoals bovenstaande JohnGalt zelf al schrijft er is genoeg informatie online te vinden. Maar de onrust en spanning die je ervaart en de stress ken ik wel. Vooral in het begin van de corona-periode heb ik daar zelf veel last van gehad. Microdoseringen 1cP-LSD hebben wij daar wel vanaf geholpen. Voor mij als zelfstandig ondernemer was dat een onrustige en onzekere periode. Achteraf gezien waren mijn zorgen totaal overdreven en heb ik toch goede inkomsten weten te genereren. Waar concurrende bedrijven steun dachten nodig te hebben ben ik blij dat ik dit achteraf niet nodig heb gehad. De concurrenten welke het moeilijk hadden zitten nu in de problemen of zijn al omgevallen omdat ze alles of bijna alles weer terug moeten betalen... Die zorgen heb ik dus niet meer gehad. Verder heb ik geen rijbewijs en mijn bedrijf ligt 20 KM. van huis en ben ik omdat het openbaar vervoer moeilijk deed tijdens corona maar gaan fietsen. Dat doe ik dus nu nog steeds. Scheelt een hoop geld en na een fietstocht is mijn kop vaak weer leeg en kan ik er weer tegenaan. Ik ben ook gaan koken tijdens de microdosing-periode, iets wat ik jaren geleden ook nooit deed. Ook dat is blijven hangen. Ik kook 6 dagen in de week tot groot genoegen van mijn vriendin. Die kookt dus niet meer. Ik kan niet zeggen dat het aan het een of het ander ligt maar stress is iets wat ik zelden ervaar nog. Ga sporten en bewegen! Klik om te vergroten... oh tof zal het teen en tander over opzoeken... thanks voor je uitgebreid verslag... welk bedrijf heb je... wat doe je specifiek aub... altijd benieuwd..."
"Mevrouw Pløp zei: @TeddyReady ik heb je topics samengevoegd. Het is niet toegestaan om topics dubbel te posten, ook niet in verschillende subfora. Misschien ten overvloede: dit geldt ook voor het dubbel posten van berichten in verschillende topics. Vriendelijk verzoek hier voortaan rekening mee te houden. Dankjewel! Klik om te vergroten... inorde"
"Chazzo zei: Voor de tweede maal 3-fmc. Hierbij een korte aanvullende samenvatting: 19:50 (00:00)200mg 21:20 (01:30)180mg 23:10 (03:20)180mg 00:50 (05:00)170mg 01:50 (06:00)150mg Totaal: <880mg Iets hoger gedoseerd dan vorige keer. Zes uur lang.. huh.. hoe dan? Omdat ik te laat bij pakte weer, het werkt geruisloos op en gaat ook zo stil weer weg. Kom ik daarna weer op de eerste piek? Nee, maar wel terug op een acceptabel level. Tegelijk neemt de belasting wel toe (HR 110), en spanning op de spieren, bijna kramp in kuit in begin. Niks verontrustend, maar hier ligt wel mijn grens. Geen vergrote pupillen, plassen als een rund, beetje strakke kaken en het gaat niemand wat aan, maar werd er best geil van. Niet van het vergrote rund met strakke kaken, van 3-fmc. Uurtje wakker gelegen omdat de buurman thuis kwam na een avondje 3m. Oké😈 binnenkort eens suiker bij hem gaan lenen. En na genoeg uren slaap weer lekker wakker, natuurlijk niet fit. Hongergevoel als normaal. Conclusie: omdat het zo smooth gaat vergeet ik de tijd en zorgt bijdoseren niet alleen nog maar voor aardig coke gevoel maar voor meer toxische effecten. Euforie is nagenoeg afwezig. Deze ervaring is puur persoonlijk en hoeft voor jou niet dezelfde te betekenen. Klik om te vergroten... inderdaad wel hetzelfde meegemaakt... beetje xtc gevoel... maar wel echt loom en niet echt power... wel goed voor de neus en de dag nadien was ook nog te doen... wel niet echt slapen uren nadien en daarbij redelijke hartklopingen.... dus voor herhaling... ik weet het zo nog niet... thanks voor je report"
"Chazzo zei: Ik vind 2-mmc best wel aardig. Alleen tik ik gewoon +800mg weg. Het is erg braaf vergeleken met 3-cmc en zeker als je daarna 8-10 uur kunt slapen heb je minder last. En ik gebruik voornamelijk oraal. Nasaal lag ik er nog wel even wakker van, ook met nep en 2-fma. Prefereer wel poeder i.p.v. pellets. Alleen glijdt de Mascotte slechter naar binnen. Maar de beste tip die mijn maat vanavond gaf terwijl ie een 2-mmc pellet met bier wegspoelde: pleur het allemaal weg! Klik om te vergroten... vind 2-mmc niets..."
"Hoi... ik ben op zoek naar gebruikers, reviews, ervaringen van 3-fmp... zou een goeie vervanger zijn van 3-mmc/3-cmc... dus alle info over dit stofje zijn welkom... cravings? dosis? gebruik? enz... Thanks"
"Hoi wat een leuke onderwerpen hier... dus zou ondertussen eens vragen... welke rc is het geilst? om een erotisch avondje te beleven met vrouwke? 3mmc of 3cmc was geil maar geen erectie en natuurlijk nu uit de handel... ook coke vind ik lekker maar natuurlijk legaal... en rc's zijn zowat in de schemerzone en gemakkelijker te verkrijgen... dus zou zeggen alle tips zijn welkom... gewoon eens avondje nachtje geil doorgaan met keigoeie porno... speeltjes... enz... benieuwd.... en bedankt"
"xeno1975 zei: Voor ons kan weinig toppen aan MDMA op dat vlak. GHB op een tweede plaats. Klik om te vergroten... ja maar je gezicht is helemaal uitgedroogd na bepaalde tijd... en de afkick nadien had ik enorme buikpijn... kan dit? grts eens ghb gedaan... helemaal niets van gevoeld..."
"Hoi... ik heb 3-FMC geprobeerd... was leuk... maar lag er een beetje loom bij... en de geilheid was ook niet ten top... toch niet zoals 3-MMC of 3-CMC... nu lees ik dat 4-FMA misschien beter is... maar lees dan weer rare dingen zoals hersenbloeding.... slecht voor het hart... enz... dus dat maakt me ten twijfel... dus info is welkom of misschien een andere RC die de moeite is.... let me known please... alvast bedankt"
"OtherShore zei: Eigenlijk heb je op verschillende manieren steeds dezelfde vraag gesteld @TeddyReady: Dus ik ga proberen om die vraag te beantwoorden. Je zei dat 3-mmc en 3-cmc voor jou de juiste geilheid hadden. Dus dat is ongeveer waar je naar op zoek bent. In andere topics heb je ook gezegd dat je speed, xtc, lsd, cannabis en ghb niks vond. Daarnaast vond je 2-mmc en 3-fmc geen waardige vervangers voor 3-mmc/3-cmc. Dus nu overweeg je 4-fma. Persoonlijk vind ik dat 4-fma iets meer de xtc-kant opgaat dan 3-mmc, dus als je xtc niks vond, dan vraag ik me af of 4-fma de juiste keuze is. Sommige mensen vinden xtc juist geil, maar jij dus niet. Verder heb je een aantal dingen gezegd die mij het gevoel geven dat je risico loopt op verslaving. Bijvoorbeeld dit: Daarom ga ik je geen verslavende stoffen aanraden. Als het gaat om stoffen die niet verslavend zijn maar wel geil dan moet ik denken aan 2c-b en 2c-b-fly (alleen die laatste is strikt genomen een rc). Je had al een positieve ervaring met 2c-b, dus dit is niet zo ver gezocht. Beide stoffen hebben een laag risico op verslaving maar een hoge therapeutische waarde. Ze staan bekend om hun positieve uitwerking op erotiek en intimiteit in het algemeen. Het blijven psychedelica, maar in een lage dosis (check PsychonautWiki) hoeft het niet zo confronterend te worden. Ideaal voor een intieme geile avond met je vaste partner, lijkt me zo. Verder zou ik stoffen als 3-mmc en 3-cmc even laten staan. Die zorgen alleen maar voor problemen als je toch al in een moeilijke periode zit. Klik om te vergroten... THanks"