Weet iemand waar je kan vinden welke rc’s in België legaal zijn? Heb gekeken via Google, daar vind ik het niet terug. Alvast bedankt!
Rcs die in Nederland nog niet verboden zijn kun je vaak nog wel bestellen vanuit Nederland.
Wat een klote wetgeving 🤣 maar wel duidelijk, dank u!In België zijn alle rcs sinds 2017 illegaal. Rcs die in Nederland nog niet verboden zijn kun je vaak nog wel bestellen vanuit Nederland.
Wat zegt de wet over Nieuwe Psychoactieve Stoffen? - De Druglijn
Vroeger waren NPS stoffen die nog niet in de drugwet stonden. Maar in 2017 werden in België hele families van stoffen illegaal gemaakt.www.druglijn.be
Nee, legaal is het zeker niet, maar er wordt volgens mij ook niet zo streng gecontroleerd.Zou dat wel legaal zijn?
Waarom zou je er de grens mee overgaan? Dat kun je de post toch gewoon laten doen?Iemand een gefundeerde indicatie wat voor straf je krijgt als je met 2,5 gram gepakt wordt als je de grens overgaat?
2.5 gram suiker zal geen probleem zijn.Iemand een gefundeerde indicatie wat voor straf je krijgt als je met 2,5 gram gepakt wordt als je de grens overgaat?
Iemand een gefundeerde indicatie wat voor straf je krijgt als je met 2,5 gram gepakt wordt als je de grens overgaat?
Volgens mij zijn er nog steeds vendors die rcs naar België versturen, maar onze Belgen weten daar meer van.Misschien zijn er nu nog vendors die het naar het buitenland sturen. Maar zou vreemd zijn als het daar verboden is.
Ik zie steeds meer vendors stoppen met versturen buiten NederlandVolgens mij zijn er nog steeds vendors die rcs naar België versturen, maar onze Belgen weten daar meer van.
Dat dacht ik ook.Ik zie steeds meer vendors stoppen met versturen buiten Nederland
Truffels is wat anders dan RC's.Verzending naar België is geen probleem. Net zoals truffels. Zolang het kleine hoeveelheden voor eigen gebruik zijn, zou ik geen problemen verwachten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."