Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4-MPD

4-MPD

81 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inhoudsopgave zei:
Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.

Toetsenbordmoralisten.
Klik om te vergroten...
Hoelang deed je erover dan? Wees dan duidelijk ik snapte het ook verkeerd namelijk
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Inhoudsopgave zei:
Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.

Toetsenbordmoralisten.
Klik om te vergroten...

Weten wij hoelang je binge duurde. Ff duidelijk wezen dan kunnen de moraalridders terug naar Moraalantia.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niemand zei dat je het in ene keer naar binnen werkte hé.


Ze geven commentaar op het feit dat je 1.5gr nam tijdens 1 bingesessie.
Of die sessie nou 12u, 36u of 100u duurde maakt niet uit.



Zo lees ik het toch.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
miles zei:
Laag beginnen kan nooit kwaad👍
Klik om te vergroten...

Ik weeg ook nie veul he…. 😂😂😂😂😂
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inhoudsopgave zei:
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Klik om te vergroten...


Ik ben nu toch benieuwd geworden naar de ROA.
Hoeveel tijd tussen de eerste en de laatste dosis.
Had je van te voren gegeten,?
Je verteld dat je ook mdphp erbij genomen hebt , had je die twee op het zelfde moment gecombineerd? En hoeveel mdphp was het?

Hoe gaat het nu met je , heb je er verder last van ondervonden?

Je post roept een hoop vragen op, en ik ben geïnteresseerd want ik heb ook een paar gram 4mpd liggen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
4MPD gebruikt een poos terug. Slapperdewatzki zooi imo. 3mmc nooit gebruikt maar wel 3cmc. Vond 3cmc best wel oke. Die 4mpd weinig tot geen euforie, geen stimulans iets te gaan doen maar wel plafonddienst, niet vreten ook.

Dus de dunne kweenie van dat 4mpd. Heb nog ruim een gram over. Had 1,5 gram gekocht.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik heb net zonder het te weten 4-mpd gebruikt, dacht dat het 3Cmc was, dit spul is echt merkbaar sterker dan de voorgaande
mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,)

maarja ik nam dus de dosissen die ik normaal met 3cmc neem en dat is veelsteveel, ongeveer de helft was goed geweest denk ik, teveel vervelende stimulatie net als bij NEP zoals je kan zien aan het veelste lange lulverhaal wat ik typ, weet niet hoe het op normaal dosis bevalt maar pas aub op en doseer lager dan normaal,

voor stimfappen ook niet ideaal aangezien het veel meer je bloedvaten vernauwt dan de andere mmcv-tjes en je dus nog moeilijker erectie krijgt

ook vermoed ik dat door dat het zo verwant is aan NEP de vervelende effecten van NEP ook in dit middel aanwezig zijn, voel namelijk al dezelfde nastimulatie en lichte maar vervelende hoofdpijn, rare bodyload hartkloppingen ademhaling raar etc

euforie lijkt ook korter te duren, maar komt wel terug bij bijdoseren, wat bij NEP niet zo is, bij snuiven minder last dan van mmctjes. mn neus leek zelfs open te gaan staan na een punt alsof ik menthol kauwgom at en een frisse neus nam, ik kom morgen terug op de na-affecten en kater
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ikweetgeennaam zei:
mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,)
Klik om te vergroten...
Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.

De substituted csthinones 👈
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#9
4mpd is nogal shit ja weinig euforie
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.

De substituted csthinones 👈
Klik om te vergroten...
ik bedoelde meer omdat ik op dit forum alleen al meer dan 10000 keer “3mmc vervanger” heb moeten typen. /satire

een afkorting zou wel chill kunnen zijn aangezien het ook een steeds meer een trending topic wordt in de hele “drugs”wereld

“Substituted Cathinones” naar SCtjes of SCs vindt ik al een stuk beter eerlijk gezegt

het komt aardig dicht bij “RC” maar dat is ook bijna een synoniem geworden voor cathinonen door de populariteit afgelopen jaren.

Net als hoe NPS/ RC als termen zijn “geboren”
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
Klik om te vergroten...

Bijdoseren is geen probleem met dat spul. Zoals ik zeg is het tamelijk aardig voor het lichaam met weinig neveneffecten.
Die 50mg ga je sowieso niets van voelen.
Vele reports online kunnen dat beamen.
De gezellig voelbare doseringen begint toch bij 150.
Het klinkt veel maar met 2mmc is dat nog best weinig.
D
DruggersLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Als ik mensen vertel dat ik aan 80mg mdma meer dan zat heb op een festival lachen ze zich kapot hahahaha
Klik om te vergroten...
Maar jij lacht het laatste in dit geval. :sunglasses:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
60 mg 2-MMC oraal.

iemand bekend met wat een beetje "standaard" dosering er van is? Zoals normaal op Psycho Wiki staat zeg maar.

-Hoe lang werkt het precies?
-heeft bijnemen zin?

Ik heb 2 uur geleden nog een klein bordje stampot gegeten. Voor het geval eten niet lukt zoals snel bij mij met dit soort middelen.
Klik om te vergroten...

PsyTekz zei:
Bijdoseren is geen probleem met dat spul. Zoals ik zeg is het tamelijk aardig voor het lichaam met weinig neveneffecten.
Die 50mg ga je sowieso niets van voelen.
Vele reports online kunnen dat beamen.
De gezellig voelbare doseringen begint toch bij 150.
Het klinkt veel maar met 2mmc is dat nog best weinig.
Klik om te vergroten...

De Dunne zei:
Ik begin denk wat te voelen.
Een beetje fijne "warmte" fysiek. Relax/ontspannen maar toch alert, ik denk een beetje Entactogene werking te bemerken en niet gedwongen bewgingsbehoefte. Kan dus zitten maar als ik iets ga doen maak ik t af en tis niet vervelend.
Ben bv de was aan t doen en normaal als t nog niet "moet" dan doe ik 1 was met "spoedjes" en de rest van het weekend. Nu kan ik toe zetten hele was te doen.

Muziek klinkt iets leuker en ben goed gehumeurd.
Hartslag en bloeddruk normaal en zoals gewoonlijk 0,0 doppen.
Klik om te vergroten...

Het mag idd wel iets meer dan de 60mg die ik heb genomen maar voel het echt zeker wel hoor!
Als ik gelijk 150mg in ene had genomen was denk te heavy geweest.
Ik ga zo wel bijnemen, ik denk nog eens 60mg (dan totaal 120mg) en das denk wel genoeg.


Nee wacht, ik bedenk me: ik neem denk ik 40mg oraal bij en snuif dan wat later 20mg.
Denk ik.
😂🤣
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Het mag idd wel iets meer dan de 60mg die ik heb genomen maar voel het echt zeker wel hoor!
Als ik gelijk 150mg in ene had genomen was denk te heavy geweest.
Ik ga zo wel bijnemen, ik denk nog eens 60mg (dan totaal 120mg) en das denk wel genoeg.


Nee wacht, ik bedenk me: ik neem denk ik 40mg oraal bij en snuif dan wat later 20mg.
Denk ik.
😂🤣
Klik om te vergroten...

Je voelt het heel subtiel dan?
Gek dat je wat merkt op zo'n lage dosering.
Word daar niet eens warm van.
K
KoningTotoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ruiten_Blokken zei:
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
Klik om te vergroten...

En geen van beiden dacht tijdens deze 4 weken waar zijn we mee bezig? Hoe gaat het nu?
L
Lampenkapje96Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nu weet ik zeker dat ik niet scheel ben… Maar ik zie 4-MDP nergens meer te koop😭. Terwijl ik het echt leuk vond qua werking, space en de uitwerking😍. Maar elke RC die ik bezoek is het resultaat ; 🤷🏻‍♀️.
Ligt dit nou aan mij of is het “foetsie”?
L
Leslie010Lid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ik begin altijd laag met drugs. Ik ben een vd weinige die liever een et-niet ervaring heeft dan een TE.

Bijnemen kan rich gewoon met 2-mmc?
Klik om te vergroten...
2-mmc werkt minder euforisch en iets meer stimulerend dan 3-mmc, en dan die op zijn kant weer tegenover 4-mmc. De dip is minder heftig hoe lager het cijfer is imo. 2-mmc heeft wel byfar de hoogste dosering nodig in mijn ervaring (ervaring = wekelijks gebruik met pauzes voor 5 jaar). 3-mmc geeft voor mij grotere cravings om bij te nemen dan 2. Je kan wel bijnemen, maar zorg ervoor dat je hoeveelheid die je in bezit hebt gematigd is. Het kan zomaar je overnemen en zorgen dat je blijft nemen tot je 2 dagen wakker bent en gefrituurd bent. Vooral met alcohol. Dat is het vaak niet waard en geeft enorme naklachten achteraf. 100mg lijn x 2/3 op de avond, dan gaat het lekker genoeg. (Mijn ervaring/mening ofc)
S
StiekemLid
01-01-2024, 00:00
#18
Heeft er iemand ervaring met het roken van 4-MPD?

Als ik NEP puur wit poeder op aluminium folie rook heeft dat veel minder nare effecten.
Als ik het snuif of slik krijg ik snel hartkloppingen en onrustig - ik heb dat ook met coke.
Maar als ik NEP rook heeft het een veel milder effect, en totaal geen hartkloppingen.
Wat je niet verwacht als je iets rookt, meestal is het dan heftiger en korter.
De NEP pillen zijn trouwens niet te roken, die verbranden gewoon. Maar het pure witte poeder smelt mooi weg op aluminium.

Ik vroeg me af of 4-MPD roken het ook aangenamer maakt dan snuiven of slikken.
y
y0itsj3ssLid
01-01-2024, 00:00
#19
ObiWants2BlowMe zei:
PS: tot nu toe zeer positieve ervaring die ik lang na de ban van 3mmc niet ervaren heb. Het voelt een stuk cleaner dan elke cathione na de ban van 3mmc. Ik heb ervaring met meer dan 10 verschillende cathiones na de ban van 3mmc. En in totaal 36 Research Chemicals over de afgelopen jaren, dus morgen post ik een full tripreportje over 4MPD. Tot nu toe enorm verrast op een positieve manier als t op cathiones aankomt.

Morgen een tripreport waar ik alles met timestamps and vergelijkingen bijhoud :)
Klik om te vergroten...
Geen tripreport dus :(
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lampenkapje96 zei:
Nu weet ik zeker dat ik niet scheel ben
Klik om te vergroten...
Nou, wel een spelling ding… 😜
Lampenkapje96 zei:
ik zie 4-MDP nergens meer te koop
Klik om te vergroten...

4-MDP bestaat ook niet. Wel 4-MPD en is gewoon te koop.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."