#1
Hoelang deed je erover dan? Wees dan duidelijk ik snapte het ook verkeerd namelijkJullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Hoelang deed je erover dan? Wees dan duidelijk ik snapte het ook verkeerd namelijkJullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Laag beginnen kan nooit kwaad👍
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Er zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.mmc-vervangers (hier hebben we een naam voor nodig aangezien er zoveel mmc-vervangers zijn) (mmcv-tjes?,)
ik bedoelde meer omdat ik op dit forum alleen al meer dan 10000 keer “3mmc vervanger” heb moeten typen. /satireEr zijn geen *mmc vervangers. Elke drug heeft een naam, ze zijn gewoon nét iets anders elke keer.
De substituted csthinones 👈
Die 50mg die ik in mijn bericht voorstel is dus heel weinig? Doseer jij bij met 2-mmc? Ik vind 200mg zoveel klinken.
2fma, 3-cmc, 4-mpd nam ik nog niet eens de helft er van over een hele avond verdeeld.
Maar jij lacht het laatste in dit geval.Als ik mensen vertel dat ik aan 80mg mdma meer dan zat heb op een festival lachen ze zich kapot hahahaha
60 mg 2-MMC oraal.
iemand bekend met wat een beetje "standaard" dosering er van is? Zoals normaal op Psycho Wiki staat zeg maar.
-Hoe lang werkt het precies?
-heeft bijnemen zin?
Ik heb 2 uur geleden nog een klein bordje stampot gegeten. Voor het geval eten niet lukt zoals snel bij mij met dit soort middelen.
Bijdoseren is geen probleem met dat spul. Zoals ik zeg is het tamelijk aardig voor het lichaam met weinig neveneffecten.
Die 50mg ga je sowieso niets van voelen.
Vele reports online kunnen dat beamen.
De gezellig voelbare doseringen begint toch bij 150.
Het klinkt veel maar met 2mmc is dat nog best weinig.
Ik begin denk wat te voelen.
Een beetje fijne "warmte" fysiek. Relax/ontspannen maar toch alert, ik denk een beetje Entactogene werking te bemerken en niet gedwongen bewgingsbehoefte. Kan dus zitten maar als ik iets ga doen maak ik t af en tis niet vervelend.
Ben bv de was aan t doen en normaal als t nog niet "moet" dan doe ik 1 was met "spoedjes" en de rest van het weekend. Nu kan ik toe zetten hele was te doen.
Muziek klinkt iets leuker en ben goed gehumeurd.
Hartslag en bloeddruk normaal en zoals gewoonlijk 0,0 doppen.
Het mag idd wel iets meer dan de 60mg die ik heb genomen maar voel het echt zeker wel hoor!
Als ik gelijk 150mg in ene had genomen was denk te heavy geweest.
Ik ga zo wel bijnemen, ik denk nog eens 60mg (dan totaal 120mg) en das denk wel genoeg.
Nee wacht, ik bedenk me: ik neem denk ik 40mg oraal bij en snuif dan wat later 20mg.
Denk ik.
😂🤣
Vriend en ik samen een 4 week lange binge gedaan. Ik heb 3mmc 5g, 2mmc 2-5g, 3cmc 500mg, 3fpm 500mg, 3cec 600mg, 5mapb 90mg, 4mpd 700mg, 3mma 750mg geconsumeerd in die tijd. We sliepen wel bijna elke dag, elke dag gegeten en veel water gedronken. Vriend moest vandaag naar het ziekenhuis nadat hij bloed heeft laten testen omdat hij zich zorgen om zijn nieren maakte en gelukkig dat hij gegaan is. Ik deel maar een symptoom die hij ook had maar ik ben maandag huisarts bellen en toch maar ff zelfde testen laten doen.
2-mmc werkt minder euforisch en iets meer stimulerend dan 3-mmc, en dan die op zijn kant weer tegenover 4-mmc. De dip is minder heftig hoe lager het cijfer is imo. 2-mmc heeft wel byfar de hoogste dosering nodig in mijn ervaring (ervaring = wekelijks gebruik met pauzes voor 5 jaar). 3-mmc geeft voor mij grotere cravings om bij te nemen dan 2. Je kan wel bijnemen, maar zorg ervoor dat je hoeveelheid die je in bezit hebt gematigd is. Het kan zomaar je overnemen en zorgen dat je blijft nemen tot je 2 dagen wakker bent en gefrituurd bent. Vooral met alcohol. Dat is het vaak niet waard en geeft enorme naklachten achteraf. 100mg lijn x 2/3 op de avond, dan gaat het lekker genoeg. (Mijn ervaring/mening ofc)Ik begin altijd laag met drugs. Ik ben een vd weinige die liever een et-niet ervaring heeft dan een TE.
Bijnemen kan rich gewoon met 2-mmc?
Geen tripreport dusPS: tot nu toe zeer positieve ervaring die ik lang na de ban van 3mmc niet ervaren heb. Het voelt een stuk cleaner dan elke cathione na de ban van 3mmc. Ik heb ervaring met meer dan 10 verschillende cathiones na de ban van 3mmc. En in totaal 36 Research Chemicals over de afgelopen jaren, dus morgen post ik een full tripreportje over 4MPD. Tot nu toe enorm verrast op een positieve manier als t op cathiones aankomt.
Morgen een tripreport waar ik alles met timestamps and vergelijkingen bijhoud![]()
Nou, wel een spelling ding… 😜Nu weet ik zeker dat ik niet scheel ben
ik zie 4-MDP nergens meer te koop
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."