#1
Erg vergelijkbaar met NEP
drugsforum.nl
Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.Iemand die er ervaring mee heeft? Kan er weinig info over vinden en ben wel benieuwd.
Net mn batch binnen. Nu aan het expirimenteren. Ga een reportje schrijven als t ik t goed ervaren heb. Tot nu toe: 20min na 70mg nasaal. Erg het gevoel van NEP gemixt met 3mmc imo. Geen burn in je neus. Kleine afterburn. Maar n leuk nieuw goedje zeker 1x proberen waard.
Kom er op terug.
Ik vind het meer lijken op 3-cmc.Erg vergelijkbaar met NEP
Waarom zou je een vraag op een ervaring willen stellen? Het is niet mijn doel die vraag te beantwoorden toch?Waarom zou je dit dan ook willen?
Waarom zou je dit dan ook willen?Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Ik heb welgeteld 1 binge er op gehad (met mdphp erbij) en dit heeft me bijna een lichaamsdeel doen doneren aan de amputatiecrewmedewerkersbarbecue. Pasop bloedstolling/vasoconstrictie!!!!!!!!!!!!! (Inhoudsopgave: n=1, shit is nog niet voorbij)
Beide om en nabij 1,5 gram.Over welke hoeveelheden spreken we dan?
How to hartschade voor dummies!Beide om en nabij 1,5 gram.
Beide om en nabij 1,5 gram.
Hoelang deed je erover dan? Wees dan duidelijk ik snapte het ook verkeerd namelijkJullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
Jullie lezen ook alleen maar hoe jullie willen lezen. Ik bedoel niet dat 1,5gr in 1 keer naar binnen werk. sukkels.
Toetsenbordmoralisten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."