Dag Allen,
Bedankt voor jullie reacties en wijze woorden
![:)]()
.
Ik denk dat blijkt, na ook een zoektocht op het internet, dat er geen eenduidig antwoord te geven is over wanneer het echt te gevaarlijk wordt.
Maar dat we zeker wel kunnen vaststellen dat je van sommige hoeveelheden kunt zeggen dat het te hoog is.
Hier kwam mijn vraag ook vandaan: Omdat ik het gevoel heb dat de laatste hoeveelheden die ik heb gebruikt zeker aan de te hoge kant zaten.
De vraag is zeker niet als bedoeling om m'n eigen grenzen op te zoeken.
Dat het waarschijnlijk een te grote hoeveelheid voor mij was, blijkt wel aan hoe ik me nu 32 uur later na de laatste inname voel. Ervaar soms nog wel wat lichte space effecten en zeker ook de 'kater' gevoelens die het met zich mee kan brengen. Bij voorgaande gebruiken was ik de volgende dag meestal wel weer scherp, maar dat is nu zeker niet het geval.
Daarnaast heb ik +- 3 uur na de laatste inname een soort van toeval/epileptische aanval gehad die me ook redelijk heeft overvallen. Het duurde slechts enkele seconden, maar was toch even van de wereld en viel er toch van op de grond en maakte me een beetje verward. Enig onderzoek op de psychonautwiki heeft wel doen inzien dat dit soort dingen bij (hevig) gebruik van 3mmc kunnen voorkomen. Dus van absolute paniek is geen sprake, maar om te zeggen dat ik terugkijk op een prettige ervaring is zeker niet waar.
Ik verwacht dat ik me morgen wel weer wat 'normaler/stabieler' zal voelen. Heeft iemand een idee hoeveel dagen er nog effecten merkbaar kunnen zijn na gebruik? Zal wel te maken hebben dat bepaalde gedeeltes in de hersenen helemaal op zijn en weer bijgevuld moeten worden.
Al met al een ervaring om eens goed over na te denken en van te leren.