#1
2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
Skirre zei:Ik heb geen antwoord op je vraag maar waarom vind je pep rotzooi? Als je dat uit kan leggen komen er denk ik ook betere antwoorden op je vraag.
Qua puurheid ligt het waarschijnlijk aan je dealer.
T:03:15: Impact. Effects are now developing significantly, almost unpleasantly so (but not unpleasantly so). I am helpless but to focus intensely wherever my concentration happens to fall. The consequence of this has been the rolling of about 100 plastic bags into loose, orderly knots for neat storage. This is a task I had been meaning to undertake, but could not find the motivation to actually tackle. I can't discount the caffeine as the source of ignition here.
T:03:30: My coffee is now cold and almost entirely unconsumed. Over half the mug goes down the drain. This action leads to a thorough cleaning of the kitchen. I've noticed a profound bronchial dilation: my airways are wide open, signalling a pronounced effect on the norepinephrine reuptake transporter.
T:04:00: Now I am running a replacement coaxial cable from the junction in the garage to the digital cable receiver on the upper floor, as the existing cable is decades old and vastly deficient. This is another bit of procrastination annihilated by the 3,4-CTMP.
T:05:00: I've now cleaned the entire house, and despite sitting down the stimulation is still going strong. Pulse is normal
Skirre zei:Je hebt neem ik aan ook al gekeken naar 4-fmp?
Fool zei:3,4-CMTP is een methylfenidaat-analoog die mij altijd een beetje eng in de oren klinkt. :P Al gekeken naar ethylfenidaat?
3-FA schijnt ook wel vet te zijn, maar ik durf zo niet te zeggen wat deze met je serotonine doet, uit mijn hoofd zou ik zeggen niet veel, maar het is eventjes een extra zoekopdracht waard.![]()
Fool zei:3,4-CMTP schijnt nogal sterke vasoconstrictie te kunnen veroorzaken bij doseringen die niet erg veel hoger liggen dan de recreatieve effecten. Hoor ook een beetje gemixte verhalen en heb daarom maar niet verder gezocht, zou best kunnen dat ik daardoor iets bevooroordeeld ben.
En methylfenidaat-analoog is een stofje die chemisch gezien erg veel op ritalin lijkt.![]()
ooscaar zei:Ik heb hier nul ervaring mee, maar ik heb wel eens wat gelezen over 2-fma. Schijnt vergelijkbaar te zijn met pep en ook niet je serotonine aan te spreken. Ik weet het dus niet zeker, dus dat is ook een extra zoekopdracht waard![]()
Psychedelibee zei:3,4-CMTP en Ethylfenidaat lijken chemisch gezien meer op methylfenidaat (Ritalin), waardoor het aannemelijk is dat die qua effect niet erg op speed zullen lijken. Ethylfenidaat heb ik veel gebruikt en kan bevestigen dat het effect bijna identiek is aan ritalin. 3,4-CMTP heb ik nog niet gebruikt, eventueel pas als er wat meer over bekend is. Maar ik vind alle ritalin achtige stoffen vooral functioneel prettig, recreatief kan wel hoor maar dan gebruik toch liever speed.
MDPV zal waarschijnlijk qua effect meer op coke lijken. Schijnt een redelijk gelijke werking te hebben, alleen werkt het een stuk langer. Ik ben er wel benieuwd naar, maar zie daarvoor toch ook best een hoop nare reports op internet.
4-FA lijkt in lagere doseringen wel enigszins op speed, maar veel minder heftig. Het heeft gewoon niet de enorme push zoals speed dat heeft. En als je hoger gaat doseren lijkt het weer meer op MDMA.
De andere varianten die ik hier voorbij heb zien komen weet ik eigenlijk vrij weinig van, maar ga ze eens googlen zou ik zeggen. Zoek je echt een vervanger voor speed of meer uit algemene interesse? Want wat zijn dan de effecten of doeleinden waar je een vervanger voor zoekt? En ik denk wel dat het ook loont om schonere speed te zoeken. Er is helaas best wat troep in omloop. En dat verschil merk je heel duidelijk.
JMThomas zei:2FMP/2FA (hoe ze het ook noemen) geeft vrijwel dezelfde werking als speed, het zou echter alleen wel eens een stuk ongezonder kunnen wezen voor je aangezien er fluoratoom in het molecuul zit.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."