#1
dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad?
Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt.
heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik?
Edit:
Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder.
Wanneer is op dat moment het laatst dat je hebt gegeten?
Vroeger had ik door alle drank en drugs en nachten doorhalen ook vaak wat jij beschrijft, dit was vaak erger als mijn maag leeg was.
Zorg je wel dat je voldoende hebt gegeten voor je begint met snuiven?