Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErg warmte gevoel na 2MMC/3MMC

Erg warmte gevoel na 2MMC/3MMC

9 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LifeIsAlmostGreatAgainLid
01-01-2024, 00:00
#1
InfectedHorse zei:
dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad?

Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt.

heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik?

Edit:
Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder.
Klik om te vergroten...

Wanneer is op dat moment het laatst dat je hebt gegeten?

Vroeger had ik door alle drank en drugs en nachten doorhalen ook vaak wat jij beschrijft, dit was vaak erger als mijn maag leeg was.

Zorg je wel dat je voldoende hebt gegeten voor je begint met snuiven?
F
Fried RiceLid
01-01-2024, 00:00
#2
LifeIsAlmostGreatAgain zei:
Vroeger had ik door alle drank en drugs en nachten doorhalen ook vaak wat jij beschrijft, dit was vaak erger als mijn maag leeg was.
Klik om te vergroten...
Dit komt bij mij inderdaad overeen met de klachten die TS opsomt. Ik heb altijd al gehad dat als ik teveel heb gedronken ook pas slecht ga als ik thuis ben van het fietsen, en dan fiets ik niet eens hard.

Altijd eigenlijk wanneer mijn maag haast leeg is, en ik tot rust wil komen komt het pas.

Sindsdien probeer ik eerst even rustig een glaasje water te drinken voordat ik ga zitten/liggen na t feesten.
I
InfectedHorseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken.

Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend)

De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis”
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje.

nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit.
Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur.

Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
InfectedHorse zei:
Hey, ik zit al een tijdje op dit forum vooral om te lezen eigenlijk toch ga ik voor het eerst een post maken.

Ik gebruik af en toe met wat maten 2MMC (snuivend)

De hele avond heb ik een beetje klamme handjes en een tikkeltje warm maar ga ik erg lekker, ik heb ook standaard een handventilator bij me. Altijd als ik thuis ben gaat het “mis”
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling, lijkt een beetje op hitte uitputting zet altijd de airco aan in de hoop dat dat iets helpt en rook voor het slapen een jointje.

nadat ik ongv 1.5 uur in bed heb gelegen en probeer te slapen kalmeert dit.
Ik drink over de avond heen ongeveer een glas water per uur.

Ik was eigenlijk benieuwd of iemand anders dit ook heeft? En of iemand enige oplossing / “hulpmiddel” heeft? Alvast bedankt
Klik om te vergroten...
Rustiger aan doen met de drugs.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dit klinkt inderdaad als overdosering. Het kan daarbij ook zijn dat je extra gevoelig bent waardoor een gemiddelde dosering bij jou persoonlijk harder aan komt.
l
ldb123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoeveel gebruik je op zo'n avond? Kan natuurlijk zijn dat je wat te veel hebt genomen
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vergeet niet dat het een research chemical betreft. Pas dus op. Zou er niet te lichtzinnig mee omgaan.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
InfectedHorse zei:
Ik krijg het extreem warm en begin hartkloppingen te krijgen en last van mijn ademhaling,
Klik om te vergroten...
Dit zijn (mogelijk) symptomen van hartklachten en het zou een duidelijk signaal moeten zijn dat je echt te ver bent gegaan. Als je daarnaast last van misselijkheid krijgt dan zou ik zelfs aanraden om een ambulance te bellen. Pijn op de borst, kortademigheid, en misselijkheid zijn namelijk kenmerken van een hartaanval. En daarvoor kan je beter een keer te veel een ambulance bellen dan een keer te weinig.

Voor een eventuele volgende keer dus echt opletten dat je minder grote doseringen gebruikt en minder vaak bijneemt. Want dit was echt te veel.
I
InfectedHorseLid
01-01-2024, 00:00
#9
dankjewel voor alle reacties, heb heel toevallig gister nog gebruikt met 2 vrienden. Ik kan je vertellen dat ik deze keer juist een stuk meer naar binnen heb gewerkt, maar heb eigenlijk nergens last van gehad?

Ik heb wel voor het eerst Hasj gerookt IPV Wiet na 2mmc, merkte ook dat ik een stuk lekkerder slaapte en vooral minder “verdwaald” wakker werdt.

heel misschien dat het zit in de wiet die ik elke keer rookte na gebruik?

Edit:
Ik hou niet persee bij hoeveel ik op een avond gebruik, heb ook nooit het gevoel gehad alsof ik teveel heb gebruikt. Dit warmte gevoel komt echt pas zodra ik naar huis heb gefietst en binnenshuis ben en niet eerder.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ok, misschien wat rustiger fietsen gewoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."