Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen relatie stop zetten.

Een relatie stop zetten.

40 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat moet er voor jullie gebeuren, voordat jullie echt een relatie meteen stop zetten. Gewoon zonder twijfel! Ik zou een relatie stop zetten, als ze me steeds negeert, slaat en gewoon uit zich zelf op de bank slaapt :confused:

Als ik thuis kwam, na een dag keihard te hebben gewerkt en ik zag mijn baby girl met een goeie vriend in bed liggen. Dan vroeg ik gewoon of ze wel een condoom gebruiken en ging naar beneden toe, om wat te eten en de krant te lezen... :confused:

Jullie dan???
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben niet zo snel van mijn stuk te brengen maar bij de eerste klap/schopvan m'n partner pak ik mijn rommel op en vertrek.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik kan voor de meeste dingen veel slikken (Gezeur, asociaal gedrag, etc), maar bij vreemdgaan is het absoluut onherroepelijk uit. Zelfs als ze 3 soorten drugs heeft gebruikt, stomdronken in de kroeg zat en met een ander meisje had gezoend omdat iemand het geil zou vinden.

Geen. Enkele. Vorm. Van. Vreemdgaan.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan heel veel hebben en zal het niet zomaar 123 uitmaken.
Maar bij vreemdgaan zou het onherroepelijk uit zijn. Met een jongen dan. Als ze eens zoent met een meisje in een dronken bui, ach daar had ik dan weer niet zo'n problemen mee. Kan best een leuke nacht worden dan, ahum hatsjoe hihihi :wink: :grin:
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vreemdgaan & liegen zijn voor mij echt een reden om het uit te maken...
En uiteraard als ik zelf op iemand uitgekeken raak :P
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als het vertrouwen er niet meer is...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn lief en ik zijn elkaar wel eens in de haren gevlogen tijdens een heftige ruzie, toen werden er over en weer ook wel wat rammen en trappen uitgedeeld.... Was voor ons geen reden om het uit te maken. We schrokken allebei van ons eigen gedrag, hebben er van geleerd, mag niet meer gebeuren!

Een keertje een slippertje kan ook gebeuren, maar ik zal wel heel diep gekwetst zijn en ik denk dat hij daarna ook wel even een tijdje buiten de deur moet gaan slapen, totdat ik een beetje tot bezinnen ben gekomen. Mischien neem ik dan ook wel wraak door hetzelfde te flikken, maar echt meteen uit maken zal ik waarschijnlijk niet doen. Het zal wel een tijdje duren voordat ik hem weer helemaal kan vertrouwen....

Een echte langdurige affaire met iemand achter mijn rug om, accepteer ik niet. Dan is de relatie wat mij betreft over en moet ie maar lekker verder gaan met die ander.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat je kunt "slippen" betekent dat je niet genoeg van me houdt. Klaar. Al heb je drie pillen, 2 joints, 2 lijntjes, 10 biertjes en ketaminespray in je neus, er is geen excuus om vreemd te gaan, dwx, intieme fysieke handelingen met elk levend wezen dan ikzelf. En daar tel ik niet aleen penetratie bij, maar ook zoenen, voorspel, oraal, etc.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
Vanaf ze kust met een ander kan ze vertrekken
Klik om te vergroten...
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mij vanaf dat ze laat merken dat ze werkelijk onbetrouwbaar is. Vertrouwen is voor mij het belangrijkste in een relatie, en als dat er niet meer is, kickban :tongueout:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als hij me gaat vertellen wat ik wel & niet mag doen, me regels gaat stellen en me probeert te veranderen. Op die manier ga ik me gevangen voelen in de relatie en dan ben ik er snel klaar mee.

Vreemdgaan is ook een no go natuurlijk, zoals hierboven al is vermeld.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#12
liegen, vreemdgaan (tenzij zon vriendschapskusje met een vriendin)
men ex gaf zo wel es kusje aan vriendin van haar op de mond no big deal maar met een jongen hmmm dan is het wel over
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#13
gamezz zei:
liegen, vreemdgaan (tenzij zon vriendschapskusje met een vriendin)
men ex gaf zo wel es kusje aan vriendin van haar op de mond no big deal maar met een jongen hmmm dan is het wel over
Klik om te vergroten...

Dus jouw vriendin mag een goede vriend niet vriendschappelijk een kusje op zijn mond geven? :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb een goede vriendin, ze woont in groningen ik zie der best vaak niet, als ze komt heeft ze me altijd een vriendschappelijk kusje, heeft echt totaal niks met seks te maken, meer van "Hey gast lang niet gezien, hebbie gemist! Nog wat leuks te melden" etc. Echt, tis net als als je moeder je een kusje geeft als je een klein kindje bent.

Ik snap niet wat daar fout aan is :confused: en ik ben een van de de meest anti-vreemdgaan personen op dit forum.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
gamezz zei:
liegen, vreemdgaan (tenzij zon vriendschapskusje met een vriendin)
men ex gaf zo wel es kusje aan vriendin van haar op de mond no big deal maar met een jongen hmmm dan is het wel over
Klik om te vergroten...

Dus jouw vriendin mag een goede vriend niet vriendschappelijk een kusje op zijn mond geven? :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmm dat misschien wel zon vluchtig kusje wel maar tog geen tongzoen :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik snap het wel. Het lijkt mij ook erg irritant, als je vriendin steeds met haar zogenaamde vrienden vriendschappelijk loopt te zoenen. Tussen mannen heerst er een soort van dominantie en concurrentie. Het is gewoon pijnlijk om een je vriendin een jongen, een vriendschappelijk kusje geeft, terwijl ik van mezelf weet; dat je VAAK/SOMS geen vrienden bent met een meisje, zonder dat je ooit de gedachten hebt gehad: 'ik wil met haar naar bed!'
En dit weten wij gewoon van elkaar. Mijn vriendin zou ik op zijn minst uitschelden als ze zulke shit uithaalt of tegen me liegt, zogenaamd voor mijn eigen best wil of met irritante, vage lui afspreekt die ik voor geen meter vertrouw. Vandaar dat ik een NORMAAL meisje zoek, die geeft om geld, een leuk leventje, geen stress, integriteit, uiterlijk en sport. Als ik sletten wil, dan ga ik wel naar een discotheek toe of zo.

Als we over velen jaren verder, kunnen klonen. Dan hoop ik dat er een perfect ras word geschapen. Een ras met knappe mensen die beschikken over een hoog iq en eq. De 'oude' ras maken we onvruchtbaar, door hun een pil te voeren. Want dat kan dan natuurlijk ook :sunglasses: Tja, utopisch denken is gevaarlijk.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het is toch een compliment als mannen met je vriendin naar bed willen! Als ze het alleen maar bij denken houden en verder geen echte pogingen proberen te doen...
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vanaf ze kust met een ander kan ze vertrekken
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Marla Singer zei:
Het is toch een compliment als mannen met je vriendin naar bed willen! Als ze het alleen maar bij denken houden en verder geen echte pogingen proberen te doen...
Klik om te vergroten...
Toch schijnen veel mannen hier moeite mee te hebben. Jij denkt dat het toeval is, dat vrouwen vaak een paar kilo vet aankomen, tijdens een relatie? En nog meer als ze gaan trouwen? En vind je het ook toeval, dat een man niet bij haar weg gaat, maar gewoon gelukkig is met zijn leven en zijn dikke vrouw? Marla?

Dit zie je toch best veel hoor. Maar nu de emancipatie nog hoger is gestegen, dan mijn paranoia. Zou dat ook wel minder worden. Alhoewel de vrouwen nu steeds minder om hun uiterlijk geven en ze steeds mannelijker lijken te worden. Je ziet steeds meer, dat de vrouwen een buikje hebben, zich losbandiger gedragen, een korter kapsel hebben, een grotere mond hebben, vaker sex hebben enz. Geloof mij, als wij kunnen klonen; dan klonen de mannen, alleen maar de perfecte vrouw. Zie je het al voor je, Marla? Elke man, met de perfecte vrouw? En als alle vrouwen in opstand komen, dan hebben wij altijd nog onze fysieke kracht :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als ze geen sandwitch voor me maken als ik zit te computeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."