Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen relatie stop zetten.

Een relatie stop zetten.

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vanaf ze kust met een ander kan ze vertrekken
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja, mannen worden inderdaad ook vaak wat dikker in een relatie. Mijn theorie hier over is; dat we het van elkaar van accepteren, mede om concurrentie uit de weg te slaan. Om meer zekerheid te hebben, dat we bij elkaar blijven. Natuurlijk is dit maar een theorie en hier zullen vast wel meerdere oorzaken voor zijn.

Maar wat een 'aparte' relatie hebben jullie dan. Volgens mij kom je dat niet echt veel tegen. Zulke relaties kunnen alleen maar draaien, als je beide een open minded heb. Echt een hele open mind :grin: Het is in ieder geval niks voor mij. Maar leuk dat jullie het zo kunnen doen en ik denk ook wel; dat dit echt goed is voor een lange relatie. Naja, misschien als ik denk dat ik de ware heb gevonden, dat ik dan wel eens voorstel ga doen :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
We zijn idd erg openminded... :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#4
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Het is toch een compliment als mannen met je vriendin naar bed willen! Als ze het alleen maar bij denken houden en verder geen echte pogingen proberen te doen...
Klik om te vergroten...
Toch schijnen veel mannen hier moeite mee te hebben. Jij denkt dat het toeval is, dat vrouwen vaak een paar kilo vet aankomen, tijdens een relatie? En nog meer als ze gaan trouwen? En vind je het ook toeval, dat een man niet bij haar weg gaat, maar gewoon gelukkig is met zijn leven en zijn dikke vrouw? Marla?

Dit zie je toch best veel hoor. Maar nu de emancipatie nog hoger is gestegen, dan mijn paranoia. Zou dat ook wel minder worden. Alhoewel de vrouwen nu steeds minder om hun uiterlijk geven en ze steeds mannelijker lijken te worden. Je ziet steeds meer, dat de vrouwen een buikje hebben, zich losbandiger gedragen, een korter kapsel hebben, een grotere mond hebben, vaker sex hebben enz. Geloof mij, als wij kunnen klonen; dan klonen de mannen, alleen maar de perfecte vrouw. Zie je het al voor je, Marla? Elke man, met de perfecte vrouw? En als alle vrouwen in opstand komen, dan hebben wij altijd nog onze fysieke kracht :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Niet alleen vrouwen komen wat aan als een vaste relatie hebben, voor de mannen geldt precies hetzelfde. De verklaring is hiervoor is simpel: mensen in een vaste relatie bewegen vaak een stuk minder dan ze vroeger deden (samen op de bank hangen, filmpje, lekker snaaien samen en de hele nacht door dansen in de disco doen ze steeds minder). Daarnaast is het uberhaupt een feit dat naarmate we ouder worden (en dus eerder in een vaste relatie komen te zitten), we nou eenmaal niet meer in de lengte groeien, maar juist in de breedte als we niet goed opletten.
Ik en Tyler zijn tegenwoordig inderdaad ook iets zwaarder dan aan het begin van onze relatie (ik vooral, hij een beetje), maar ik zie hiermee geen verband met wat jij als tegenreactie geeft.... Sterker nog als Tyler ziet dat ik seks met een ander heb, dan vindt hij dat een van de geilste dingen om te zien. Zolang hij er maar betrokken bij is en het niet achter zijn rug om gebeurt, is het geen probleem in onze relatie.
Daarnaast is mijn vent een nogal lekker ding, hij kan de meest perfecte dames krijgen en heeft ze ook vaak genoeg gehad. Toch blijft hij bij mij, ondanks mijn lichte molligheid die ik in de afgelopen twee en een half jaar heb gekweekt. Ik ben er overigens ook niet minder mooi op geworden vindt hij. Als ik sjans heb tijdens uitgaan, voelt hij zich juist alleen maar trots en omgekeerd heb ik hetzelfde bij hem!
Klik om te vergroten...
klinkt leuk om zo'n relatie te hebben.
en van die lichte moligheid ik vind dit héél erg mooi!zeker alsje zon mooi vrouwelijk figuur ziet (zoals die fanta flesjes die vorm bedoel ik) ja dat is het perfecte figuur voor me
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou zoiets nooit trekken, maar that's me. En de reden dat ik aan zou komen heeft niks te maken met psycho-onzin, maar omdat ik te veel chips vreet en WoW speel.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindgamer zei:
Maar wat een 'aparte' relatie hebben jullie dan. Volgens mij kom je dat niet echt veel tegen. Zulke relaties kunnen alleen maar draaien, als je beide een open minded heb. Echt een hele open mind :grin: Het is in ieder geval niks voor mij. Maar leuk dat jullie het zo kunnen doen en ik denk ook wel; dat dit echt goed is voor een lange relatie. Naja, misschien als ik denk dat ik de ware heb gevonden, dat ik dan wel eens voorstel ga doen :)
Klik om te vergroten...

Zo'n relaties zijn er meer dan je zou denken, ik zie ze steeds vaker en vaker opduiken. Je moet idd wel heel openminded en eerlijk zijn wil je zo'n relatie laten werken. Maar volgens mij lukt dat Marla en Tyler al aardig. :wink:

Ik weet wel uit ervaring, dat zulke open relaties met eerlijkheid voorop, vaak hele mooie intieme relaties zijn, vooral omdat er zoveel vrijheid wordt gegeven aan elkaar.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Liever niet, m'n vriendin moet aleen van mij zijn, en daarmee basta :grin: :grin:

Ik doe niet mee aan die swing-bullshit, mij niet gezien :tearsofjoy:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sorry, ik ben extreem voor monogamie. Vreemdgaan kan mensen kapot maken, en een vriend van mij heeft zichzelf opgehangen omdat z'n vriendin vreemdging. Ik weet ook dat zoiets doen stom is, maar ik vergeef het dat meisje nooit. Nooit.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je kan ook wel een beetje netjes doen richting de mensen met een open relatie. Dat is niet per definitie swingen, en al helemaal geen bullshit als je eens fatsoenlijk naar zo'n relatie kijkt, en niet de mensen die zulk een relatie misbruiken om lekker er op los te neuken.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Sorry, ik ben extreem voor monogamie. Vreemdgaan kan mensen kapot maken, en een vriend van mij heeft zichzelf opgehangen omdat z'n vriendin vreemdging. Ik weet ook dat zoiets doen stom is, maar ik vergeef het dat meisje nooit. Nooit.
Klik om te vergroten...

Kijk daar zit de fout. Vreemdgaan is ZONDER toestemming van de andere partner. In een open relatie is iedereen eerlijk, zeggen ze met wie ze neuken, vaak zijn allebei de partners daar ook bij, en vinden ze het een geil idee dat hun partner met een ander neukt. Er is geen jaloersheid of kwaadheid want het is met instemming van beide partners. Zodra er jaloersheid oid aan te pas is, dan praten ze erover en lossen ze het op. Dat is een heel groot verschil met vreemdgaan.

Wat het wel niet minder jammer maakt voor je vriend, zonde. :(
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het maakt me niks uit, ik ben per definitie tegen alle omstandigheden waar mensen in een relatie met mensen buiten de relatie seks hebben. Ja ik heb een bord voor m'n kop en dat weet ik, en ik hou dat ook zo. Allemaal heel leuk en geil tot iemand eraan doodgaat.

Flikker op. :kots:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik snap dat zo'n verlies heel heftig kan zijn, en zwaar. Maar om meteen alle open relaties naar de verdoemenis te sturen om dat een meisje is vreemdgegaan (in een gesloten relatie) vind ik een beetje ver gaan. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je z'n moeder zeg janken en jarenlang in een klinische depressie zag vallen begreep je het mischien iets beter. Omdat een sloerie niet genoeg had aan een pik in der kut.
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als er geen vertrouwen meer is of als ze me beperkt in m'n vrijheid. Vreemdgaan zal ik het ok moeilijk mee hebben dus dat moet ze maar lekker voor zich houden dan zodat ik niks in de gaten heb. Vind het egoistisch als mensen hun partner vertellen dat ze vreemd zijn gegaan, zo kwets je de ander om zelf van je schuldgevoel af te komen. Als ze vreemd is gegaan heeft ze er zelf voor gekozen en moet ze het dus maar lekker voor zich houden en met de schuld leven.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Henkfloyd zei:
Als er geen vertrouwen meer is of als ze me beperkt in m'n vrijheid. Vreemdgaan zal ik het ok moeilijk mee hebben dus dat moet ze maar lekker voor zich houden dan zodat ik niks in de gaten heb. Vind het egoistisch als mensen hun partner vertellen dat ze vreemd zijn gegaan, zo kwets je de ander om zelf van je schuldgevoel af te komen. Als ze vreemd is gegaan heeft ze er zelf voor gekozen en moet ze het dus maar lekker voor zich houden en met de schuld leven.
Klik om te vergroten...

Zo kun je het ook bekijken, heb nooit er zo over na gedacht
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Ik wel en ik vind dat je zoiets makkelijk kan herkennen aan de verschillen die optreden in haar gedrag en de blik in haar ogen.

Het leven is zo simpel mensen!
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Marla Singer zei:
Mindgamer zei:
Marla Singer zei:
Het is toch een compliment als mannen met je vriendin naar bed willen! Als ze het alleen maar bij denken houden en verder geen echte pogingen proberen te doen...
Klik om te vergroten...
Toch schijnen veel mannen hier moeite mee te hebben. Jij denkt dat het toeval is, dat vrouwen vaak een paar kilo vet aankomen, tijdens een relatie? En nog meer als ze gaan trouwen? En vind je het ook toeval, dat een man niet bij haar weg gaat, maar gewoon gelukkig is met zijn leven en zijn dikke vrouw? Marla?

Dit zie je toch best veel hoor. Maar nu de emancipatie nog hoger is gestegen, dan mijn paranoia. Zou dat ook wel minder worden. Alhoewel de vrouwen nu steeds minder om hun uiterlijk geven en ze steeds mannelijker lijken te worden. Je ziet steeds meer, dat de vrouwen een buikje hebben, zich losbandiger gedragen, een korter kapsel hebben, een grotere mond hebben, vaker sex hebben enz. Geloof mij, als wij kunnen klonen; dan klonen de mannen, alleen maar de perfecte vrouw. Zie je het al voor je, Marla? Elke man, met de perfecte vrouw? En als alle vrouwen in opstand komen, dan hebben wij altijd nog onze fysieke kracht :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Niet alleen vrouwen komen wat aan als een vaste relatie hebben, voor de mannen geldt precies hetzelfde. De verklaring is hiervoor is simpel: mensen in een vaste relatie bewegen vaak een stuk minder dan ze vroeger deden (samen op de bank hangen, filmpje, lekker snaaien samen en de hele nacht door dansen in de disco doen ze steeds minder). Daarnaast is het uberhaupt een feit dat naarmate we ouder worden (en dus eerder in een vaste relatie komen te zitten), we nou eenmaal niet meer in de lengte groeien, maar juist in de breedte als we niet goed opletten.
Ik en Tyler zijn tegenwoordig inderdaad ook iets zwaarder dan aan het begin van onze relatie (ik vooral, hij een beetje), maar ik zie hiermee geen verband met wat jij als tegenreactie geeft.... Sterker nog als Tyler ziet dat ik seks met een ander heb, dan vindt hij dat een van de geilste dingen om te zien. Zolang hij er maar betrokken bij is en het niet achter zijn rug om gebeurt, is het geen probleem in onze relatie.
Daarnaast is mijn vent een nogal lekker ding, hij kan de meest perfecte dames krijgen en heeft ze ook vaak genoeg gehad. Toch blijft hij bij mij, ondanks mijn lichte molligheid die ik in de afgelopen twee en een half jaar heb gekweekt. Ik ben er overigens ook niet minder mooi op geworden vindt hij. Als ik sjans heb tijdens uitgaan, voelt hij zich juist alleen maar trots en omgekeerd heb ik hetzelfde bij hem!
Klik om te vergroten...

@Marla: *applause!!*
e
edwin__Lid
01-01-2024, 00:00
#18
mmm... wanneer ze kan vertrekken...
ze omschreef me als een blije trouwe labrador, je kon slaan en schelden wat je wou, ik kom terug huppelen.
als ze eens een slippertje maakt weet ik van bij m'n ex. dat ik zorg dat zei er meer last van gaat hebben dan ze mij ermee raakt. en ik ben ook totaal niet jaloers (thank god)
ze kan vertrekken wanneer ze me niet meer begrijpt en ik me echt vreselijk veel beter voel als haar
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wat moet er voor jullie gebeuren, voordat jullie echt een relatie meteen stop zetten. Gewoon zonder twijfel! Ik zou een relatie stop zetten, als ze me steeds negeert, slaat en gewoon uit zich zelf op de bank slaapt :confused:

Als ik thuis kwam, na een dag keihard te hebben gewerkt en ik zag mijn baby girl met een goeie vriend in bed liggen. Dan vroeg ik gewoon of ze wel een condoom gebruiken en ging naar beneden toe, om wat te eten en de krant te lezen... :confused:

Jullie dan???
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben niet zo snel van mijn stuk te brengen maar bij de eerste klap/schopvan m'n partner pak ik mijn rommel op en vertrek.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."