Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen goed leven of..

Een goed leven of..

72 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nee, een stuk hasj om bepaalde humor te begrijpen..
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Juist..
Dus eigenlijk zou er een ordeler aanwezig moeten zijn :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Waarom niet? Omdat je zo niet met mensen om gaat. Doe je dat wel, dan ben je een egoistische klootzak.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik bedoelde eigenlijk dat je het verdiende om een keer gruwelijk gebruikt te worden door iemand waar jij wel erg verliefd op bent. Liefde is geen spelletje, ik vind het ontzettend triest dat je zo wilt spelen met iemands hart.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het zit zo: Ik merk dat er in mijn buurt steeds zo'n nerdig wijf er achter is gekomen, dat ze sex nodig heeft. Die maakt steeds van die uitnodigende opmerkingen naar mij en kijkt mij erg verliefd aan. Je kent dat gezeik wel als man zijnde :beer:
Maar ik weet dat het een typje is die later zeker weten goed gaat verdienen.
Dus zit ik te denken om te gaan happen en iets met haar te gaan beginnen, zodat ik een paar leuke jaartjes te gemoet ga. Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek. Ik zie dit als een spel die gespeeld gaat worden. Ik zit er wel aan te denken, maar ik denk dat ik mezelf al snel ga tegenkomen :( Wat zouden jullie doen? Wachten en opzoek gaan naar iemand waarmee het zeker weten goed klikt en dat je verliefd word op de persoon en niet op wat ze verdient of zouden jullie dit gewoon aan gaan en de risico's voor lief nemen?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Omfg.. Ik hoop voor je dat je dit niet serieus overweegt, want dan ben je nóg zieliger dan ik al dacht. Met zo'n instelling als de jouwe verdien je het om gebruikt te worden imho :kots:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als ik me laat gebruiken, dan ga ik daarmee in zee :)
Want dan gebruik ik diegene ook :)
Dat soort dingen heb ik al snel in de gaten :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, dat vind ik ook van mezelf.
Maar als je er beter van kan worden; waarom niet?

Het is een klote streek en misschien is het idd een goede leer ervaring voor mij; om misbruikt te worden door een meisje waarop ik verliefd ben. Maar dan moet ze wel heel goed kunnen acteren hoor :wink:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#9
You serious?
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je dit doet, of eigenlijk alleen al serieus over na denkt, ben je echt niet goed bij je kop. Denk nou toch eens goed bij je zelf na...... :rolleyes:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, sorry.
Ik zweer dat ik eraan zit te denken om aan zoiets te gaan beginnen.
Je hebt helemaal gelijk dat je zo niet met mensen omgaat, maar mischien bezorg ik haar wel een hele leuke tijd. Een tijd waar ze jaren later nog met plezier aan terug denkt.
En ja; misschien ben ik dan toch een hele egoistische klootzak :(
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Solidius: Dan rij jij in de vrachtwagen en gooi ik hem ervoor! :mrgreen:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
M'n laatste sprankje respect voor je is weg. Sjezus
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
@ Jcutter, je bent het doodknuppelen niet waard.
Zoek hulp!
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ts, Jij geilt echt op negatieve aandacht éh, jongetje!
Ga eens op zoek naar een leven ofzo! :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#16
idd What's wrong with you?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een leven waarin monogamie een illusie voor haar is. Als ik haar nou flink ga kaal plukken, dan heb over een jaar of 2; weer voordeel aan. Er zijn 2 nadelen: ze kan misschien zwanger worden :( en ik doe haar enorm veel verdriet aan als ik met haar breek
Klik om te vergroten...

Ik geloof niets van je verhaal, maar nu weet ik wel waarom ze jouw de grootste debiel van DBB noemde
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mengele stierf in de zee, niet in een zwembad.

" 1979 7. Februar: Josef Mengele ertrinkt nach einem Schlaganfall beim Schwimmen im Badeort Bertioga bei São Paulo. Unter dem Namen "Wolfgang Gerhard" wird er in Embu (Brasilien) begraben. Seiner Familie gelingt es, den Tod geheimzuhalten. "

http://www.dhm.de/lemo/html/biografien/MengeleJosef/
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#19
Neem een huisdier...
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toch geloof ik niet in karma.
Ik vind dat het veelste veel op angst gebasseerd is.
Daarnaast word je bev. gedwongen om te reageren op situaties als je mensen geen pijn wilt doen. Bev. met liefde.
Toch is dit wel een mooi geloof :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."