#1
pff
wie ist met me eens?
wie ist met me eens?
SperSIZEboon zei:je moet niet te wanhopig op zoek gaan![]()
TheGhost zei:maar vroeg me gewoon af wie nou ook wellis een relatie wil waarbij de ander niet vreemd gaat enzo
Flugeltje zei:Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
Op een bepaalde leeftijd komt er bij de man een chemische onbalans in de hersenen, die ervoor zorgt dat je naar een partner op zoek gaat. Daar heb jij waarschijnlijk last van.
Je bent heus niet de enige die single is, zolang je maar niet hopeloos wordt
Flugeltje zei:Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
wat een onzin zegFlugeltje zei:Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
SperSIZEboon zei:wat een onzin zegFlugeltje zei:Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
Drientje zei:Vreemdgaan bestaat niet... Vrijheid is ook maar een illusie. Als jij je beknot voelt is dat jou probleem niet die van je relatie.
Mannen mogen van mij buiten de deur eten, ik doe dat ook.
Het gaat om vertrouwen. Toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."