Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsik wil nou wellis een goeie relatie

ik wil nou wellis een goeie relatie

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#1
pff

wie ist met me eens?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet niet te wanhopig op zoek gaan :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
met een meisje ??? :openmouth: :openmouth:
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#4
SperSIZEboon zei:
je moet niet te wanhopig op zoek gaan :)
Klik om te vergroten...

wtf

ik zoek niet eens :P

maar heb er gewoon zin in
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Doe er wat aan, als je achter je pctje blijft plakken kom je niet ver.....
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Succes.. Komt vanzelf wel :)
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe het komt ckr wel, en nee ik zit niet dagen lang achter mijn pc (daar haat ik mijn pc te veel voor).

tja was gister vrij scheef toen k dit draadje startte, maar vroeg me gewoon af wie nou ook wellis een relatie wil waarbij de ander niet vreemd gaat enzo

ja met meisjes lol
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Good things come to those who wait (:
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheGhost zei:
maar vroeg me gewoon af wie nou ook wellis een relatie wil waarbij de ander niet vreemd gaat enzo
Klik om te vergroten...

Wie zou dat niet willen dan?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.

Op een bepaalde leeftijd komt er bij de man een chemische onbalans in de hersenen, die ervoor zorgt dat je naar een partner op zoek gaat. Daar heb jij waarschijnlijk last van.
Je bent heus niet de enige die single is, zolang je maar niet hopeloos wordt
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flugeltje zei:
Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.

Op een bepaalde leeftijd komt er bij de man een chemische onbalans in de hersenen, die ervoor zorgt dat je naar een partner op zoek gaat. Daar heb jij waarschijnlijk last van.
Je bent heus niet de enige die single is, zolang je maar niet hopeloos wordt
Klik om te vergroten...


nooittt word ik hopeloos :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flugeltje zei:
Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
Klik om te vergroten...

Dat is niet waar. Ik wilde altijd minder dan de man en voelde me opgedrongen in mijn laatste 2 serieuze relaties, wat ook de reden was waarom ik er een einde aanmaakte.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flugeltje zei:
Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
Klik om te vergroten...
wat een onzin zeg
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik zou nu alleen maar een goede relatie willen als ik de ware echt gevonden heb. Anders vind ik een paar jaar nog vrijgezel zijn niet erg. Ik denk als je 30 bent en dan iemand vind en je word 80, dan kan je nog 50 jaar met iemand samen zijn. Waarom zo'n haast maken dan?

Veel mensen kiezen de leukste persoon uit in hun omgeving en als het klinkt samen leuke dingen doen. Het is nu eenmaal zo dat iedereen wel iemand heeft in zijn omgeving waarvan die denkt dat zij de ware is, of iets voor haar voelt en naar mijn mening komt dat doordat deze persoon de beste keus is op het moment. Dus uit 20 of 100 mensen die je kent of mee omgaat is zij het leukste, maar dat is niet de ware alleen maar voor op dat moment. Deze persoon voldoet het meeste aan je verlangen en omdat je niet verder kijkt zou dat de ware zijn.

Maar iedereen vind uit eten gaan, naar de bios, winkelen of een weekendje weg leuk. Op die manier zou je het makkelijk een tijdje vol kunnen houden en dat noemen zij dan een relatie. Vele relaties houden al op in een korte tijd van weken of maanden, omdat mensen zich laten leiden door liefde het gevoel. Maar liefde is niet altijd voor eeuwig en daarom is het erg belangrijker om goed te kijken of je ook echt bij elkaar past. Hoevaak ontstaan er wel niet relatie's tussen 2 personen die eigenlijk absoluut niet bij elkaar passen.

Maar ik denk als je goed je ogen open houdt en ook verder kijkt dan alleen maar je eigen omgeving of stad je misschien weleens een veel interessantere vrouw kan treffen, dan dat je maar kijkt wie er in de buurt van je rond loopt. Het is altijd mooi als je pas verliefd word nadat je iets moois in haar innerlijk ziet ipv dan je meteen verliefd word omdat zij mooi is.

En over dat vrouwen teveel willen, ligt gewoon aan die vrouwen zelf. Ik hou zelf meer van zelfstandige vrouwen en die zijn er ook genoeg. Maar vrouwen zijn sowieso gevoeliger en aanhankelijker dan mannen zelf, dus ben blij dat ze trouw zijn.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vreemdgaan bestaat niet... Vrijheid is ook maar een illusie. Als jij je beknot voelt is dat jou probleem niet die van je relatie.

Mannen mogen van mij buiten de deur eten, ik doe dat ook.

Het gaat om vertrouwen. Toch?
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
SperSIZEboon zei:
Flugeltje zei:
Een relatie kan mooi zijn als het van 2 kanten komt, maar de meisjes willen altijd meer en meer en blijven niet tevreden. Dus moet je je als man vrijheid afgeven.
Klik om te vergroten...
wat een onzin zeg
Klik om te vergroten...

Van een meisje had ik wel commentaar verwacht, maar van jouw...
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Vreemdgaan bestaat niet... Vrijheid is ook maar een illusie. Als jij je beknot voelt is dat jou probleem niet die van je relatie.

Mannen mogen van mij buiten de deur eten, ik doe dat ook.

Het gaat om vertrouwen. Toch?
Klik om te vergroten...

precies,
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Idd het gaat om vertrouwen, eerlijk en open zijn. Zonder dat kan je moeilijk een goede relatie hebben, althans geen serieuze denk ik. Als je niet eerlijk bent dan kom je jezelf toch wel een keer tegen.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mensen moeten functioneren als 2 tandwielen die scherp op elkaar zijn afgesteld, betreft goed werkende relaties :sunglasses:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Trouw met de verhouding die je hebt met het leven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."