#1
En wat als je het toch zou doen dan? :P


buzzrider zei:raar om die evolutie gedurende de voorbije twintig jaar te zien
eerst wou iedereen een bos(lang leve de schaamluis)
dan gewoon getrimd
dan een streepje (of brazilian wax denk ik)
en nu een babyvelletje(en ondertussen is de schaamluis zo goed als uitgeroeid)
wie weet lopen we binnen tien jaar met haargel en vlechten in de broek rond(ik denk het niet maar wie weet wat voor geks er nog komen gaat)
Drientje zei:Heb liever jeuk dan haar eigenlijk. Lichaamshaar is echt zooooo vies, vooral schaamhaar, brrr...
Drientje zei:buzzrider zei:raar om die evolutie gedurende de voorbije twintig jaar te zien
eerst wou iedereen een bos(lang leve de schaamluis)
dan gewoon getrimd
dan een streepje (of brazilian wax denk ik)
en nu een babyvelletje(en ondertussen is de schaamluis zo goed als uitgeroeid)
wie weet lopen we binnen tien jaar met haargel en vlechten in de broek rond(ik denk het niet maar wie weet wat voor geks er nog komen gaat)

Laten we het er op houden dat de huid op je benen redelijk wat keren dikker is dan balzakhuid.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."