#1
Sommige mannen kunnen wel enorm doordrammen ja, maar ik ben altijd eerlijk en als ik niet kom dan kom ik gewoon niet. Faken lijkt me heel erg onbevredigend en waarom zou ik dat doen, ik kan ook zeggen dat het deze keer gewoon niet gaat lukken.


caatje zei:Ik mis de optie wel eens ooit gedaan .

Marla Singer zei:caatje zei:Ik mis de optie wel eens ooit gedaan .
Het is - net zoals bij Safiertje - in het verleden bij mij ook wel eens voorgekomen dat ik gefaked had, maar dat was ook omdat die gozer maar door bleef gaan en ik geen zin meer had. Het was ook iemand met wie ik het toch geen tweede keer meer wilde doen, dus vond ik het niet noodzakelijk dat hij wist wat ik lekker vond...
loadrunner zei:is beter dan als je te horen kriijgt "Schiet es ff op, Rayman komt zo op tv " (dit kreeg ik te horen van mijn ex-vriendin).
als je hier op df naar de vrouwen gaat luisteren inderdaadOom Klaas zei:Ik begin m'n hoop in de vrouw te verliezen
cronos zei:als je hier op df naar de vrouwen gaat luisteren inderdaadOom Klaas zei:Ik begin m'n hoop in de vrouw te verliezen![]()
(don't take it personal)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."