Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

29 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien zijn jullie gewoon verliefd? Dat wil ook nog wel eens voor slaapproblemen zorgen namelijk. :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Cole zei:
We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Klik om te vergroten...

En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.

Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cole zei:
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Klik om te vergroten...
Van 3 pilletjes zal je niet sterven :grin: maar ik zou het niet regelmatig doen. Je slaappatroon heeft tijd nodig om zich aan te passen. Ik moest vroeger ook slaappillen nemen en dat duurde 3 maanden eer het weer min of meer in orde was.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Flugeltje zei:
Cole zei:
We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Klik om te vergroten...

En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.

Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
Klik om te vergroten...


Voor de 2de keer naast elkaar slapen ' zonder onder invloed te zijn '
We slapen elke week bij elkaar, maar altijd met speed of X of coke .. :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat bedoel ik ook 'Cole'

nuchter = 'zonder onder invloed te zijn'
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cole zei:
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Klik om te vergroten...
Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.
Je lichaam heeft een raar patroon om melatonine op te wekken. Koop gewoon een paar potjes 5 innemen en je bent weg
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wromtraxe zei:
Cole zei:
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Klik om te vergroten...
Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.
Je lichaam heeft een raar patroon om melatonine op te wekken. Koop gewoon een paar potjes 5 innemen en je bent weg
Klik om te vergroten...


wat zijn potjes 5 ?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Cole zei:
Toch leuk die hollanders :tongueout:
Jullie denken dat alle belgen dom zijn
Klik om te vergroten...
Ik vind het toch leuker hoe jullie nooit het tegendeel lijken te bewijzen..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cole zei:
wat zijn potjes 5 ?
Klik om te vergroten...
Een paar potjes melatonine, daar 5 pillen uit nemen en doorslikken.. Christ..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja I'm sorry too, het is vast niet makkelijk een Belg te zijn
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
gheghe :P
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toch leuk die hollanders :tongueout:
Jullie denken dat alle belgen dom zijn, maar wij weten gewoon dat de nederlanders dom zijn :tongueout: :rockband:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jullie zijn er gewoon dommer uit :tongueout:
j/k liever nederlander dan zwarte ^^
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cole zei:
Jullie zijn er gewoon dommer uit :tongueout:
j/k liever nederlander dan zwarte ^^
Klik om te vergroten...
Met zulke posts zet je ons echt niet in een beter daglicht hoor :tearsofjoy:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#15
owja :tongueout: ben niet al te snugger meer :tongueout:
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
^Lol.. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
blow gewoon een avondje

of als je toch speed of pillen pakt, blow als je wilt gaan slapen zo veel dat je gewoon omvalt en zorg dat je dan in je bed beland.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dezenacht is mn vriendin weer blijven slapen en we hebben weer heel de nacht wakker gelegen. Ale, moeilijk in slaap geraken en veel wakker worden. Nu had ik dit eerder deze week ook al gehad dat ik bij haar bleef slapen en was juist hetzelfde verhaal. Nogtans hadden we ervoor goed sex gehad en dacht ik toch redelijk moe te zijn.

Nu moet ik erbij zeggen dat het heel zelden voorvalt dat we bij elkaar blijven slapen, zonder enige drugs te nemen, of om het anders te stellen, dat we slapen. Elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' zitten we onder speed, coke, xtc .. en slapen we dus nooit amper. Nu dat we al 2 keer na elkaar niets pakken, kunnen we ook niet slapen ?? :confused:

denkt ons lichaam nu dat elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' om wakker te blijven fzo

Of iemand met andere verklaringen ?

Ik pak sinds kort ook wel concerta, maar zij niet dus zij zou wel moeten kunnen slapen en als we gewoon apart zijn, dan kan zij normaal slapen ... ik zelf iets minder in slaap geraken, maar voor de rest slaap ik normaal gezien wel goed door.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik blow ook elke avond .. :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cole zei:
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gekke Belgen toch..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."