#1
Misschien zijn jullie gewoon verliefd? Dat wil ook nog wel eens voor slaapproblemen zorgen namelijk. ![:)]()
Cole zei:We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Van 3 pilletjes zal je niet stervenCole zei:Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig vanen als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Flugeltje zei:Cole zei:We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.
Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.Cole zei:Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig vanen als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Wromtraxe zei:Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.Cole zei:Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig vanen als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Je lichaam heeft een raar patroon om melatonine op te wekken. Koop gewoon een paar potjes 5 innemen en je bent weg
Ik vind het toch leuker hoe jullie nooit het tegendeel lijken te bewijzen..Cole zei:Toch leuk die hollanders
Jullie denken dat alle belgen dom zijn
Een paar potjes melatonine, daar 5 pillen uit nemen en doorslikken.. Christ..Cole zei:wat zijn potjes 5 ?

Met zulke posts zet je ons echt niet in een beter daglicht hoorCole zei:Jullie zijn er gewoon dommer uit![]()
j/k liever nederlander dan zwarte ^^
Gekke Belgen toch..Cole zei:Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."