Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien zijn jullie gewoon verliefd? Dat wil ook nog wel eens voor slaapproblemen zorgen namelijk. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
blow gewoon een avondje

of als je toch speed of pillen pakt, blow als je wilt gaan slapen zo veel dat je gewoon omvalt en zorg dat je dan in je bed beland.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dezenacht is mn vriendin weer blijven slapen en we hebben weer heel de nacht wakker gelegen. Ale, moeilijk in slaap geraken en veel wakker worden. Nu had ik dit eerder deze week ook al gehad dat ik bij haar bleef slapen en was juist hetzelfde verhaal. Nogtans hadden we ervoor goed sex gehad en dacht ik toch redelijk moe te zijn.

Nu moet ik erbij zeggen dat het heel zelden voorvalt dat we bij elkaar blijven slapen, zonder enige drugs te nemen, of om het anders te stellen, dat we slapen. Elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' zitten we onder speed, coke, xtc .. en slapen we dus nooit amper. Nu dat we al 2 keer na elkaar niets pakken, kunnen we ook niet slapen ?? :confused:

denkt ons lichaam nu dat elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' om wakker te blijven fzo

Of iemand met andere verklaringen ?

Ik pak sinds kort ook wel concerta, maar zij niet dus zij zou wel moeten kunnen slapen en als we gewoon apart zijn, dan kan zij normaal slapen ... ik zelf iets minder in slaap geraken, maar voor de rest slaap ik normaal gezien wel goed door.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik blow ook elke avond .. :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Cole zei:
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gekke Belgen toch..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lichaam zal niet denken: "ze zijn nu bij elkaar, hou die vier ogen open de hele nacht".
Zal wel gewoon pech voor jullie zijn geweest. Maar ach ... als je vriendin naast je ligt hoef je toch niet te slapen :wink:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
'k vond het gewoon raar dat we weer niet konden slapen als we bij elkaar lagen en apart wel mja :) zien volgende keer wel :stoned:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Cole zei:
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gekke Belgen toch..
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha, gebruik dan mss leestekens :tongueout: 'k had het niet door joenge :stoned:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#10
We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
slaappillen??, kun je nog proberen 2 uur wakker te blijven op de pep
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Slaappillen hebben we thuis niet, ga je met gewone slaappillen kunnen slapen onder speed of coke ? zoja hoeveel dan pakken ?
kan je het zonder voorschrift verkrigen eigenlijk ?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
hee het was maar een ideetje, wacht even een dag of 2, dan weet ik zeker dat dit topic vol staat met berichtjes van mensen die het totaal niet met me eens zijn

het klinkt wel grappig maar eigenlijk te mooi om waar te zijn en eigenlijk ook gevaarlijk

heeft iemand hier meer verstand van??
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
Cole zei:
Slaappillen hebben we thuis niet, ga je met gewone slaappillen kunnen slapen onder speed of coke ? zoja hoeveel dan pakken ?
kan je het zonder voorschrift verkrigen eigenlijk ?
Klik om te vergroten...
Hoeveel je ervan moet nemen hangt van jezelf af en van de sterkte van de desbetreffende medicatie. In een normaal geval is 1 pilletje voldoende, het hangt natuurlijk ook af van hoe slecht je slaappatroon is. Maar neem niet zomaar ineens drie pilletjes ! dat is niet veilig, noch gezond.
Ze zijn alvast niet vrij te verkrijgen, enkel homeopathische middelen en generische medicatie is meestal zonder voorschrift maar die werking laat (naar mijn persoonlijke mening)) vaak te wensen over.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Cole zei:
We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Klik om te vergroten...

En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.

Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cole zei:
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Klik om te vergroten...
Van 3 pilletjes zal je niet sterven :grin: maar ik zou het niet regelmatig doen. Je slaappatroon heeft tijd nodig om zich aan te passen. Ik moest vroeger ook slaappillen nemen en dat duurde 3 maanden eer het weer min of meer in orde was.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flugeltje zei:
Cole zei:
We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Klik om te vergroten...

En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.

Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
Klik om te vergroten...


Voor de 2de keer naast elkaar slapen ' zonder onder invloed te zijn '
We slapen elke week bij elkaar, maar altijd met speed of X of coke .. :)
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat bedoel ik ook 'Cole'

nuchter = 'zonder onder invloed te zijn'
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Cole zei:
Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig van :tongueout: en als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Klik om te vergroten...
Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.
Je lichaam heeft een raar patroon om melatonine op te wekken. Koop gewoon een paar potjes 5 innemen en je bent weg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."