#1
Misschien zijn jullie gewoon verliefd? Dat wil ook nog wel eens voor slaapproblemen zorgen namelijk. ![:)]()
Gekke Belgen toch..Cole zei:Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha![]()

ExceptionalInsight zei:Gekke Belgen toch..Cole zei:Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha![]()

Hoeveel je ervan moet nemen hangt van jezelf af en van de sterkte van de desbetreffende medicatie. In een normaal geval is 1 pilletje voldoende, het hangt natuurlijk ook af van hoe slecht je slaappatroon is. Maar neem niet zomaar ineens drie pilletjes ! dat is niet veilig, noch gezond.Cole zei:Slaappillen hebben we thuis niet, ga je met gewone slaappillen kunnen slapen onder speed of coke ? zoja hoeveel dan pakken ?
kan je het zonder voorschrift verkrigen eigenlijk ?
Cole zei:We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
Van 3 pilletjes zal je niet stervenCole zei:Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig vanen als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
Flugeltje zei:Cole zei:We verkeren al 6 maand .. dus tis niet dat het nieuw is dat we bij elkaar slapen.
En slechts voor de tweede keer nuchter naast elkaar 'slapen' ? Je zit wel op het goede forum natuurlijk.
Misschien ben je het niet gewend om met twee in bed te liggen
Het beste is je slaappatroon weer op orde te maken.Cole zei:Mn slaappatroon is echt helemaal naar de klote eigenlijk. Soms denk ik eraan om gewoon 3 pijnstillers of mn depakine van vroeger te pakken. Dit is medicatie tegen manisch depressief, maar ik sliep er wel geweldig vanen als'k er daar nu ook is stuk of 3 van zou pakken moet het ook wel helpen denk'k ? of zou dit te risky zijn.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."