Dezenacht is mn vriendin weer blijven slapen en we hebben weer heel de nacht wakker gelegen. Ale, moeilijk in slaap geraken en veel wakker worden. Nu had ik dit eerder deze week ook al gehad dat ik bij haar bleef slapen en was juist hetzelfde verhaal. Nogtans hadden we ervoor goed sex gehad en dacht ik toch redelijk moe te zijn.
Nu moet ik erbij zeggen dat het heel zelden voorvalt dat we bij elkaar blijven slapen, zonder enige drugs te nemen, of om het anders te stellen, dat we slapen. Elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' zitten we onder speed, coke, xtc .. en slapen we dus nooit amper. Nu dat we al 2 keer na elkaar niets pakken, kunnen we ook niet slapen ??
denkt ons lichaam nu dat elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' om wakker te blijven fzo
Of iemand met andere verklaringen ?
Ik pak sinds kort ook wel concerta, maar zij niet dus zij zou wel moeten kunnen slapen en als we gewoon apart zijn, dan kan zij normaal slapen ... ik zelf iets minder in slaap geraken, maar voor de rest slaap ik normaal gezien wel goed door.