Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlaapprobleem

Slaapprobleem

29 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Cole zei:
Jullie zijn er gewoon dommer uit :tongueout:
j/k liever nederlander dan zwarte ^^
Klik om te vergroten...
Met zulke posts zet je ons echt niet in een beter daglicht hoor :tearsofjoy:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misschien zijn jullie gewoon verliefd? Dat wil ook nog wel eens voor slaapproblemen zorgen namelijk. :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
^Lol.. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
blow gewoon een avondje

of als je toch speed of pillen pakt, blow als je wilt gaan slapen zo veel dat je gewoon omvalt en zorg dat je dan in je bed beland.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dezenacht is mn vriendin weer blijven slapen en we hebben weer heel de nacht wakker gelegen. Ale, moeilijk in slaap geraken en veel wakker worden. Nu had ik dit eerder deze week ook al gehad dat ik bij haar bleef slapen en was juist hetzelfde verhaal. Nogtans hadden we ervoor goed sex gehad en dacht ik toch redelijk moe te zijn.

Nu moet ik erbij zeggen dat het heel zelden voorvalt dat we bij elkaar blijven slapen, zonder enige drugs te nemen, of om het anders te stellen, dat we slapen. Elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' zitten we onder speed, coke, xtc .. en slapen we dus nooit amper. Nu dat we al 2 keer na elkaar niets pakken, kunnen we ook niet slapen ?? :confused:

denkt ons lichaam nu dat elke keer als we bij elkaar blijven 'slapen' om wakker te blijven fzo

Of iemand met andere verklaringen ?

Ik pak sinds kort ook wel concerta, maar zij niet dus zij zou wel moeten kunnen slapen en als we gewoon apart zijn, dan kan zij normaal slapen ... ik zelf iets minder in slaap geraken, maar voor de rest slaap ik normaal gezien wel goed door.
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik blow ook elke avond .. :tongueout:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cole zei:
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
Klik om te vergroten...
Gekke Belgen toch..
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het lichaam zal niet denken: "ze zijn nu bij elkaar, hou die vier ogen open de hele nacht".
Zal wel gewoon pech voor jullie zijn geweest. Maar ach ... als je vriendin naast je ligt hoef je toch niet te slapen :wink:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mn lul deed al zeer en haar poes ook van te poepen haha :tongueout:
'k vond het gewoon raar dat we weer niet konden slapen als we bij elkaar lagen en apart wel mja :) zien volgende keer wel :stoned:
C
ColeLid
01-01-2024, 00:00
#10
owja :tongueout: ben niet al te snugger meer :tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."