Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsgezocht stelletjes die ook drugs gebruiken.

gezocht stelletjes die ook drugs gebruiken.

34 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
wobble zei:
gebruiken wat ?
Klik om te vergroten...

hij bedoelt een condoom :wave:
Klik om te vergroten...
:openmouth:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: wappen op een feestje

Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Triest.
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin. Er gebeuren zat dingen die triest zijn.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: wappen op een feestje

peppie zei:
Precies triest om zo iets te zeggen, een ander niet in zijn waarde laten dat is triest.
Klik om te vergroten...

Bijvoorbeeld.
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: wappen op een feestje

Immo zei:
Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin. Er gebeuren zat dingen die triest zijn.
Klik om te vergroten...
Precies triest om zo iets te zeggen, een ander niet in zijn waarde laten dat is triest.
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: wappen op een feestje

Immo zei:
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Triest.
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
Klik om te vergroten...

Wat een onzin. Er gebeuren zat dingen die triest zijn.
Klik om te vergroten...

Waar.

Toch heeft Serenity wel gelijk als je IEMAND triest noemt om haar bepaalde bepaalde ideeen ofzo, dat dat wel een beetje zielig is (ik wou eigenlijk triest zeggen :P ), maar er bestaan natuurlijk genoeg trieste dingen. Of mensen; verkrachters ofzo.
c
chantalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom zielig?
Ik ben niet zielig en het is niet zielig.
Maar ja daar zijn verschillende meningen over.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk dat je gewoon ik het verkeerde subforum gepost hebt. Het gaat hier meer over seks en dus concludeert men meteen dat je iemand zoekt om seks mee te hebben na het nakken van een lijntje.
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drientje zei:
Ik denk dat je gewoon ik het verkeerde subforum gepost hebt. Het gaat hier meer over seks en dus concludeert men meteen dat je iemand zoekt om seks mee te hebben na het nakken van een lijntje.
Klik om te vergroten...

idd je kunt ook gewoon samen gebruiken met een ander stel en dat wil niet direct zeggen dat je daar ook gelijk sex mee hebt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Josimo zei:
Drientje zei:
Ik denk dat je gewoon ik het verkeerde subforum gepost hebt. Het gaat hier meer over seks en dus concludeert men meteen dat je iemand zoekt om seks mee te hebben na het nakken van een lijntje.
Klik om te vergroten...

idd je kunt ook gewoon samen gebruiken met een ander stel en dat wil niet direct zeggen dat je daar ook gelijk sex mee hebt.
Klik om te vergroten...

Oh? Weet je dat zeker? :wink:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
3970 zei:
Josimo zei:
Drientje zei:
Ik denk dat je gewoon ik het verkeerde subforum gepost hebt. Het gaat hier meer over seks en dus concludeert men meteen dat je iemand zoekt om seks mee te hebben na het nakken van een lijntje.
Klik om te vergroten...

idd je kunt ook gewoon samen gebruiken met een ander stel en dat wil niet direct zeggen dat je daar ook gelijk sex mee hebt.
Klik om te vergroten...

Oh? Weet je dat zeker? :wink:
Klik om te vergroten...
Ja jij, ik kan me voorstellen dat ik samen met een ander stel drugs gebruik en geen seks heb met ze.
p
peachLid
01-01-2024, 00:00
#11
3970 zei:
Josimo zei:
Drientje zei:
Ik denk dat je gewoon ik het verkeerde subforum gepost hebt. Het gaat hier meer over seks en dus concludeert men meteen dat je iemand zoekt om seks mee te hebben na het nakken van een lijntje.
Klik om te vergroten...

idd je kunt ook gewoon samen gebruiken met een ander stel en dat wil niet direct zeggen dat je daar ook gelijk sex mee hebt.
Klik om te vergroten...

Oh? Weet je dat zeker? :wink:
Klik om te vergroten...


weet dat wel zeker........maar sluit ook niets uit :) :) :grin: :sunglasses: :sunglasses:
c
chantalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het lijkt ons heel erg leuk om eens stelletjes te ontmoeten die samen met ons gezellig drugs willen gebruiken.
We gebruiken ook wel eens drugs met z'n tweeen.
Dit vinden wij ook altijd erg gezellig.
Maar het lijkt ons nog veel gezelliger met andere stellen.
Omdat niemand in onze vriendenkring gebruikt.
W
WakkoeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: wappen op een feestje

http://www.wappen.nl/www/enter/index.php

Daar kun je leren wappen.. :wink:
p
peppieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: wappen op een feestje

Wakkoe zei:
http://www.wappen.nl/www/enter/index.php

Daar kun je leren wappen.. :wink:
Klik om te vergroten...


Voor als je het nog niet wist :) :

http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php

http://forum.viva.nl/forum/list_messages/12620 :xtc:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: wappen op een feestje

Wat is wappen in deze context ?
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: wappen op een feestje

Ik denk zo'n swingfeestje.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: wappen op een feestje

Triest.
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: wappen op een feestje

Angramar Temenos zei:
Triest.
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: wappen op een feestje

Oom Klaas zei:
Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Triest.
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
Klik om te vergroten...

+10 :grin:
Klik om te vergroten...

+20 :grin:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: wappen op een feestje

Serenity zei:
Angramar Temenos zei:
Triest.
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet triest. Ieder z'n eigen ding. Iets voor triest uitmaken is voor leeghoofden.
Klik om te vergroten...

+10 :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."