Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOde aan de Nederlandse vrouw

Ode aan de Nederlandse vrouw

31 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nederland heeft inderdaad genoeg mooie vrouwen. Toen ik nog op school zat was die school gevuld met negentig procent vrouwen, daar heb ik geleerd hoe mooi vrouwen kunnen zijn.
Maar zoals hier boven al geschreven staat ... oostblokkers en sneeuwpoppetjes vind ik ook erg mooi qua uiterlijk
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt is hoeveel mooie vrouwen er eigenlijk zijn, hier in Nederland. Toen ik bijvoorbeeld in Belgenland woonde ben ik er naar mijn weten eigenlijk vrijwel geen tegen gekomen, en hier zie ik ze overal. En veel lachen zo lief, of durven niet te kijken.

Ode.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja, wat is mooi? Ik vind uitstraling het belangrijkste en meisjes met uitstraling heb je over de hele wereld wel.

Als ik puur naar het uiterlijk kijk vind ik dat we hier inderdaad absoluut niet hoeven te klagen. Maar de mooiste meisjes heb ik toch gezien in mijn vakantieland Slowakije :P
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Correct, veel mooie vrouwen in ons land. Maar ik denk toch dat oost europa en scandinavie de boventoon voeren.

Maarja, het gras bij de buren schijnt altijd groener te zijn he.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nederlandse vrouwen zijn mooi en intelligent. Jammer dat er maar een klein deel klasse heeft.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Anon zei:
Nederlandse vrouwen zijn mooi en intelligent. Jammer dat er maar een klein deel klasse heeft.
Klik om te vergroten...
+1, Ik denk zo'n 2%? :beer:
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nou dan behoor ik toch zeker tot die 2% :grin: En sneeuwpoppetjes zijn er niet alleen in Scandinavië, want ik heb er zelf toch ook erg veel van weg, al zeg ik het zelf.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja precies zei:
Nou dan behoor ik toch zeker tot die 2% :grin: En sneeuwpoppetjes zijn er niet alleen in Scandinavië, want ik heb er zelf toch ook erg veel van weg, al zeg ik het zelf.
Klik om te vergroten...
Narcist :P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja precies zei:
Nou dan behoor ik toch zeker tot die 2% :grin: En sneeuwpoppetjes zijn er niet alleen in Scandinavië, want ik heb er zelf toch ook erg veel van weg, al zeg ik het zelf.
Klik om te vergroten...

Spam dan dat fototopic eens vol, en voeg me alsnog eens toe op msn :P
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ben ook wel benieuwd nou.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, inderdaad. Doe foto's.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
in elk land wonen mooie vrouwen. het gaat mij, heel cliche, toch echt om het karakter en de uitstraling. daar blinken nederlandse vrouwen, over het algemeen, nou niet bepaald in uit, vind ik.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...

Nee joh. Belgische natuurlijk!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#15
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...
Ook. :9

Hoe weet je dat trouwens?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#16
wat zeg je over me moeder ?!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat Belgen lelijk zijn.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wijven uit België, doen me denken aan die Christelijke magere boek lezende wijven die xenofobisch uit hun doppen kijken. Oprotten met die saaie hoeren!
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#19
me moeder zegt heel blij te zijn met deze post :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...
Ook. :9

Hoe weet je dat trouwens?
Klik om te vergroten...
Voor iedereen die hier iets langer zit, of veel heeft gelezen van vroeger, is dat niet moeilijk te weten. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."