De Nederlandse vrouw vormen zich naar alle Hollandse stampers mocht je ons land met een fabriek vergelijken. Het meren deel van de vrouwen denken zich zelf te kennen en streven er naar om zich zelf te zijn, maar ondertussen wel voldoen aan alle verwachtingen, want vrouwen zijn in het algemeen (vaak) heel gevoelig, en dus ook voor hun concurrenten. Op ten duur ontdekken ze dat ze zich zelf niet kunnen zijn, omdat ze doelen moeten behalen!! Ze willen het allerbeste voor hun kinderen, en dat alle vooroordelen positief zijn over ze, dus slaan ze aan het studeren, gaan middenin de stad wonen, vreten ongezond, feesten veel, drinken veel en neuken veel (het liefst zonder condoom!) De Nederlandse vrouwen zijn open minded, en in vergelijking met de rest van alle landen van de wereld, zijn we dat allemaal wel een beetje in Nederland, maar wat goor dat als ik nu een vriendin neem van 30 jaar oud, dat de kans groot is dat ze vaker dan 15 keer in haar leven is onder gespoten door alle jongens waarvoor ze haar benen open deed. En vaak liegen ze er ook nog om hoor, als ze een man hebben gevonden die als het ware boven haar staat, en die ze graag willen houden, want welke man wil er nou horen dat zijn productieve vagina heel veel, naar vochtige plekjes zoekende, piemels langs haar lippen heeft laten glijden? En dan ook nog zonder condoom! Dat is toch gewoon walgelijk? Welke vent wil zoiets nou zwanger maken dan? Bah! Persoonlijk vind ik veel Nederlandse vrouwen: Arrogant, Lekker, en best gewetenloos als het gaat om hun partner. Verdomme zeg, hoe vaak heb ik vrouwen niet met elkaar horen praten over vreemdgaan tijdens mijn knipbeurt? Maarja, dat zijn dan weer van die ´asociale´ laag geschoolde wijven, terwijl ik van die havo scholieren ook zo hoor praten. VWO bitchess, die ken ik ook, maar zijn vaak niet lekker, zijn vaak wel arrogant, en zijn behoorlijk preuts, maar komen vaak los als ze een jaar of 25 zijn. Uiteindelijk, Deranged, zijn het allemaal HOEREN! En je moet die hoer uitzoeken die goed bij je past! Begrip toont, met je om kan en wil gaan, tolerant is, en geeft en niet alleen neemt! Overigens wil ik erbij zeggen dat elke vrouw echt verschillend is, net als elke individu in wezen! Maar het merendeel vertoont gewoon vele overeenkomsten, dat dan weer wel!!