Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOde aan de Nederlandse vrouw

Ode aan de Nederlandse vrouw

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...

Nee joh. Belgische natuurlijk!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...
Ook. :9

Hoe weet je dat trouwens?
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat zeg je over me moeder ?!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat Belgen lelijk zijn.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
me moeder zegt heel blij te zijn met deze post :)
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
honingolie zei:
Ik dacht dat Deranged meer van de Engelse vrouwen was.
Klik om te vergroten...
Ook. :9

Hoe weet je dat trouwens?
Klik om te vergroten...
Voor iedereen die hier iets langer zit, of veel heeft gelezen van vroeger, is dat niet moeilijk te weten. :)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Nederlandse vrouw vormen zich naar alle Hollandse stampers mocht je ons land met een fabriek vergelijken. Het meren deel van de vrouwen denken zich zelf te kennen en streven er naar om zich zelf te zijn, maar ondertussen wel voldoen aan alle verwachtingen, want vrouwen zijn in het algemeen (vaak) heel gevoelig, en dus ook voor hun concurrenten. Op ten duur ontdekken ze dat ze zich zelf niet kunnen zijn, omdat ze doelen moeten behalen!! Ze willen het allerbeste voor hun kinderen, en dat alle vooroordelen positief zijn over ze, dus slaan ze aan het studeren, gaan middenin de stad wonen, vreten ongezond, feesten veel, drinken veel en neuken veel (het liefst zonder condoom!) De Nederlandse vrouwen zijn open minded, en in vergelijking met de rest van alle landen van de wereld, zijn we dat allemaal wel een beetje in Nederland, maar wat goor dat als ik nu een vriendin neem van 30 jaar oud, dat de kans groot is dat ze vaker dan 15 keer in haar leven is onder gespoten door alle jongens waarvoor ze haar benen open deed. En vaak liegen ze er ook nog om hoor, als ze een man hebben gevonden die als het ware boven haar staat, en die ze graag willen houden, want welke man wil er nou horen dat zijn productieve vagina heel veel, naar vochtige plekjes zoekende, piemels langs haar lippen heeft laten glijden? En dan ook nog zonder condoom! Dat is toch gewoon walgelijk? Welke vent wil zoiets nou zwanger maken dan? Bah! Persoonlijk vind ik veel Nederlandse vrouwen: Arrogant, Lekker, en best gewetenloos als het gaat om hun partner. Verdomme zeg, hoe vaak heb ik vrouwen niet met elkaar horen praten over vreemdgaan tijdens mijn knipbeurt? Maarja, dat zijn dan weer van die ´asociale´ laag geschoolde wijven, terwijl ik van die havo scholieren ook zo hoor praten. VWO bitchess, die ken ik ook, maar zijn vaak niet lekker, zijn vaak wel arrogant, en zijn behoorlijk preuts, maar komen vaak los als ze een jaar of 25 zijn. Uiteindelijk, Deranged, zijn het allemaal HOEREN! En je moet die hoer uitzoeken die goed bij je past! Begrip toont, met je om kan en wil gaan, tolerant is, en geeft en niet alleen neemt! Overigens wil ik erbij zeggen dat elke vrouw echt verschillend is, net als elke individu in wezen! Maar het merendeel vertoont gewoon vele overeenkomsten, dat dan weer wel!!
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Deranged zei:
Wat mij de laatste tijd steeds meer opvalt is hoeveel mooie vrouwen er eigenlijk zijn, hier in Nederland. Toen ik bijvoorbeeld in Belgenland woonde ben ik er naar mijn weten eigenlijk vrijwel geen tegen gekomen, en hier zie ik ze overal. En veel lachen zo lief, of durven niet te kijken.

Ode.
Klik om te vergroten...

Ja, winter of zomer, ze fladderen als vlinders door de straten, fleuren dit vlakke land op, hun aanwezigheid doet je 's morgens uit je bed springen en naar de keuken spoeden om daar een eiwitrijk dieet tot je te nemen :P

Toch vrees ik naar Belgie te moeten verhuizen want mooie vrouwen wakkeren mijn honger naar sos aan. Die heerlijke schepsels met hun adembenemende rondingen, hun schitterende ogen, glanzende haren en prachtige lippen roepen een ondraaglijke craving op.
Lente, zomer, luchtige kleding, ik verlang er naar en ik kijk er tegen op want de witte demon wacht geduldig op de fatale glimlach die me toegeworpen zal worden.

Echt jammer deze kortsluiting in mijn neurale bedrading maar wellicht kan deze onaantrekkelijke Vlaamse seksueloge mij genezen in mijn toekomstige schuiloord :grin:



K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij ligt het gewoon aan de bevolking wat die mooi vinden want wat sommigen hier beweren over Nederlandse vrouwen die mooi zijn en Belgische lelijk vind ik net omgekeerd. Als ik in Nederland rondloop merk ik toch wel degelijk dat er een onaangenaam hoog aantal lelijke loeders rondlopen en een klein aantal schoonheden. Maar dat heb ik soms ook als ik in België rondloop dusja ligt het misschien aan mij...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Maar dat heb ik soms ook als ik in België rondloop dusja ligt het misschien aan mij
Klik om te vergroten...
Daar zou ik maar vanuit gaan. Dat Belgen geen smaak hadden was mij al bekend maar dit is wel heel achterlijk. Ik heb niet het idee dat deze observaties ook daadwerkelijk hebben plaatsgevonden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee, je hebt gelijk ik kom nooit buiten en als ik dat toch doe dan is het met oogkleppen zodat ik naar niemand kan kijken. En waarom zo aanvallend reageren? Ik zit hier toch ook geen Nederlanders belachelijk te maken... Het is gewoon alweer een achterlijk cliché dat Belgen lelijk zijn en blablabla. Zo zie je maar hoe bekrompen sommige mensen zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."