#1
Kies voor jezelf
Goedgelovig persoon ben jij. Je kent hem helemaal niet. Wie weet is het wel een serial killer on crack.Extisi zei:Ik vind dat hij hulp verdient.

You go girl! WAUW, beter! Echt he, kies voor jezelf. Alleen jij kunt jezelf gelukkig maken.kelly1980 zei:tim is oop eigen initiatief zelf vertrokken uit de instelling nu ie terug is;ist weer zelfde .
Hij slikt nu er nog eens valiums bij,ik heb het gehad .hij staat nie stil bij wat ie me aandoet en zichzelf.en blijkbaar interseerd hem nie,dus mij ook nie meer .blijkbaar moet ik jullie gelijk geven.morgen komt de verhuis wagen ,ik vertrek.ik begin met een nieuw leven,heb eindelijk voor mezelf gekozen wish me luck...![]()
Daar haakte ik eigenlijk al af, maar ik heb toch door gelezen. Jezus, wat een loser. Je wilt het niet horen maar ga bij hem weg. Echt. Als iemand je zo veel ellende bezorgt is hij het niet waard.kelly1980 zei:Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had
ExceptionalInsight zei:Daar haakte ik eigenlijk al af, maar ik heb toch door gelezen. Jezus, wat een loser. Je wilt het niet horen maar ga bij hem weg. Echt. Als iemand je zo veel ellende bezorgt is hij het niet waard.kelly1980 zei:Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."