Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroinegebruik en relatie

heroinegebruik en relatie

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kies voor jezelf
k
kelly1980Lid
01-01-2024, 00:00
#2
bedankt voor jullie reacties , kheb met men vriend gepraat en we gaan straks naar nederland waar er betere opvang is dan in belgïe.Hij kan er residentieel binnen tot ie er emotioneel en fysiek klaar voor is.Hopelijk brengt hij het tot een goed einde.grz van aan de kust
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Extisi zei:
Ik vind dat hij hulp verdient.
Klik om te vergroten...
Goedgelovig persoon ben jij. Je kent hem helemaal niet. Wie weet is het wel een serial killer on crack.
Of een pedobeer.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
En als hij genezen is, laat mevrouw hem in de steek, want dan is het weer niks aan die omgang met hem en vind ze toch dat er teveel gebeurt is :P
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#5
dont try to change people :tongueout:

just take the hits or leave 'm

:sunglasses:

ik vind eigenlijk dat beiden hulp verdienen, de ene misschien iets meer dan de ander, maar of je hulp hier nou op een forum vindt :wink:

:wave:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
dikke hoax dit
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk dat je jezelf veel pijn gaat doen en dat is dan heel dapper, of dom

ik wens je heel veel succes en sterkte
k
kelly1980Lid
01-01-2024, 00:00
#8
tim is oop eigen initiatief zelf vertrokken uit de instelling nu ie terug is;ist weer zelfde .
Hij slikt nu er nog eens valiums bij,ik heb het gehad .hij staat nie stil bij wat ie me aandoet en zichzelf.en blijkbaar interseerd hem nie,dus mij ook nie meer .blijkbaar moet ik jullie gelijk geven.morgen komt de verhuis wagen ,ik vertrek.ik begin met een nieuw leven,heb eindelijk voor mezelf gekozen wish me luck... :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
kelly1980 zei:
tim is oop eigen initiatief zelf vertrokken uit de instelling nu ie terug is;ist weer zelfde .
Hij slikt nu er nog eens valiums bij,ik heb het gehad .hij staat nie stil bij wat ie me aandoet en zichzelf.en blijkbaar interseerd hem nie,dus mij ook nie meer .blijkbaar moet ik jullie gelijk geven.morgen komt de verhuis wagen ,ik vertrek.ik begin met een nieuw leven,heb eindelijk voor mezelf gekozen wish me luck... :)
Klik om te vergroten...
You go girl! WAUW, beter! Echt he, kies voor jezelf. Alleen jij kunt jezelf gelukkig maken.

Veel succes.
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#10
power voor jou van mij !

kan er veel over gaan zeggen maar komt er op neer dat dit beter is.

goed van je.
L
LeninLid
01-01-2024, 00:00
#11
een moeilijke keuze maar ik denk dat het de juiste is! Veel succes in je nieuwe leven en je hebt jezelf niets te verwijten, soms moet je nu eenmaal aan jezelf denken om iets van je leven te maken
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#12
moeilijke keuze hoor :)

heel veel geluk met het nieuwe leven opbouwen :rock: :)
P
PerrinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je verdient echt wel beter dan dit. Mensen behandelen je zoals je je laat behandelen. Hij heeft nooit consequenties gezien van zijn gedrag, want jij komt altijd terug voor meer. Ik snap dat je van hem houdt en hem wilt helpen, maar je moet eerst jezelf helpen voordat je iets voor hem kan betekenen. Het zou voor jou juist heel goed zijn als je een poosje alleen was; dan kan je jezelf leren kennen en op eigen benen leren staan.
k
kelly1980Lid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ben 28 jaar en ben al 8 jaar samen met men vriend van 27 die een heroine verslaving heeft.
Het ging in de loop der jaren op en neer kwa gebruik en ik ben hem altijd blijven graag zien.
Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had,of alles kort en klein had geslagen in ons appartement of me verweet voor het vuilste da je kan bedenken.
Als ik eens alles had ingepakt om te vertrekken heeft ie met opzet een od gehad en mocht ik het uitleggen ik weet waar ie alles haalt maar da wou en kon ik niet zeggen,heb dan een 24u in de cel gevlogen.daarna is ie binnengegaan om te ontwennen voor mij zei ie maar na 3 dagen
stond ie plots voor de deur.Nu gaat het van kwaad naar erger hij gebruikt +/- 6 gram per dag op zilver en ik rook juist weed of shit dus ik kan nie begrijpen da ie nooit eens een minuut heeft om een knuffel of aandacht aan me te geven zelf vrijen doen we 1 keer per week mss ,soms denk ik da ie vreemdgaat ik weet niet meer wa te denken.
ik voel me echt alleen,genegeerd en niet meer de moeite waard hij ziet die bruine liever of ik.als ik zeg da ik wil weggaan dreigt ie met zelfmoord en hij heeft dit ook al 2 maal gedaan de laatste keer was het nipt.ik wil hem niet in de steek laten maar ook niet ten koste van mezelf.
kheb al veel meegemaakt in me leven ben geplaats door de rechtbank want men ma is alcholieker en me pa heeft me sexueel misbruikt.kheb niemand op op te steunen en da valt zwaar.ik weet da het geen gezonde relatie is maar ik kan het niet loslaten.zit je in dezelfde situatie of heb je raad voor me aarzel niet ,kan alle steun gebruiken groetjes kelly
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
kelly1980 zei:
Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had
Klik om te vergroten...
Daar haakte ik eigenlijk al af, maar ik heb toch door gelezen. Jezus, wat een loser. Je wilt het niet horen maar ga bij hem weg. Echt. Als iemand je zo veel ellende bezorgt is hij het niet waard.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laat jezelf nooit manipuleren door iemand die dreigt met zelfmoord. Hij doet dat echt om je een schuldgevoel aan te praten, zodat je geen kant op kan. Je hebt nooit iemand zijn dood op je geweten en meestal is het een agressieve uithaal naar jou en doet iemand het uiteindelijk niet als ie merkt dat je er niet intrapt. Kies voor jezelf meisje. Dat is ook de enige manier waarop hij kan leren dat wat hij doet hem uiteindelijk zijn dierbaren zal laten verliezen. Misschien komt ie dan tot inkeer. Sommige mensen moeten nu eenmaal alles verliezen en helemaal op zichzelf komen te staan voor ze veranderen.. Als jij terug blijft komen en zijn problemen oplossen hou je zijn probleem ook in stand, want zo hoeft hij geen verantwoordelijkheid te nemen voor wat hij doet.

Ik zou zeggen ik ga bij je weg en als je me kan bewijzen dat je al een aantal maanden clean bent kom ik pas bij je terug, als je echt met hem doorwil.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat een mogool!!!

je doet jezelf zo veel pijn, dat weet je

denk aan je zelf, laat hem vallen als een baksteen en maak het goed voor jezelf.

dit heeft geen zin...
k
kelly1980Lid
01-01-2024, 00:00
#18
zijn jullie altijd zo vlug met vooroordelen,ik steun men vriend onvoorwaardelijk.
zeker nu hij binnen zit,heeft ie me nodig.ik zie wat de toekomst brengt,maar heb hoop.
zo zie je dat iemand graag zien nie begrepen wordt ,ik strijd voor hem tot het bittere eind.
denk wat jullie willen
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
kelly1980 zei:
Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had
Klik om te vergroten...
Daar haakte ik eigenlijk al af, maar ik heb toch door gelezen. Jezus, wat een loser. Je wilt het niet horen maar ga bij hem weg. Echt. Als iemand je zo veel ellende bezorgt is hij het niet waard.
Klik om te vergroten...

+1000.

Dat is precies mijn gedachte. Het is moeilijk, maar op termijn zul je merken dat het echt beter zal zijn voor je. Acht jaar een relatie is niet iets om zomaar achter je te laten, dat snap ik ook, maar ik hoop dat je de verstandige keuze zal maken om bij hem weg te gaan.
Ik wens je in ieder geval erg veel sterkte, Kelly.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Have some goddamn self-respect en ga bij dat stuk uitschot weg. Hoe haal je het in je hoofd om acht jaar bij een handtastelijke junk te blijven. Ga bij hem weg. Als hij zelfmoord pleegt zijn zowel jij áls hij beter af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."