Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben 28 jaar en ben al 8 jaar samen met men vriend van 27 die een heroine verslaving heeft. Het ging in de loop der jaren op en neer kwa gebruik en ik ben hem altijd blijven graag zien. Ook wannneer hij me bont en blauw had geslagen en me opgesloten had,of alles kort en klein had geslagen in ons appartement of me verweet voor het vuilste da je kan bedenken. Als ik eens alles had ingepakt om te vertrekken heeft ie met opzet een od gehad en mocht ik het uitleggen ik weet waar ie alles haalt maar da wou en kon ik niet zeggen,heb dan een 24u in de cel gevlogen.daarna is ie binnengegaan om te ontwennen voor mij zei ie maar na 3 dagen stond ie plots voor de deur.Nu gaat het van kwaad naar erger hij gebruikt +/- 6 gram per dag op zilver en ik rook juist weed of shit dus ik kan nie begrijpen da ie nooit eens een minuut heeft om een knuffel of aandacht aan me te geven zelf vrijen doen we 1 keer per week mss ,soms denk ik da ie vreemdgaat ik weet niet meer wa te denken. ik voel me echt alleen,genegeerd en niet meer de moeite waard hij ziet die bruine liever of ik.als ik zeg da ik wil weggaan dreigt ie met zelfmoord en hij heeft dit ook al 2 maal gedaan de laatste keer was het nipt.ik wil hem niet in de steek laten maar ook niet ten koste van mezelf. kheb al veel meegemaakt in me leven ben geplaats door de rechtbank want men ma is alcholieker en me pa heeft me sexueel misbruikt.kheb niemand op op te steunen en da valt zwaar.ik weet da het geen gezonde relatie is maar ik kan het niet loslaten.zit je in dezelfde situatie of heb je raad voor me aarzel niet ,kan alle steun gebruiken groetjes kelly"
"zijn jullie altijd zo vlug met vooroordelen,ik steun men vriend onvoorwaardelijk. zeker nu hij binnen zit,heeft ie me nodig.ik zie wat de toekomst brengt,maar heb hoop. zo zie je dat iemand graag zien nie begrepen wordt ,ik strijd voor hem tot het bittere eind. denk wat jullie willen"
"bedankt voor jullie reacties , kheb met men vriend gepraat en we gaan straks naar nederland waar er betere opvang is dan in belgïe.Hij kan er residentieel binnen tot ie er emotioneel en fysiek klaar voor is.Hopelijk brengt hij het tot een goed einde.grz van aan de kust"
"tim is oop eigen initiatief zelf vertrokken uit de instelling nu ie terug is;ist weer zelfde . Hij slikt nu er nog eens valiums bij,ik heb het gehad .hij staat nie stil bij wat ie me aandoet en zichzelf.en blijkbaar interseerd hem nie,dus mij ook nie meer .blijkbaar moet ik jullie gelijk geven.morgen komt de verhuis wagen ,ik vertrek.ik begin met een nieuw leven,heb eindelijk voor mezelf gekozen wish me luck..."