#1
Pak Suiker needs to man up. ![:wink:]()
Hier ben ik het vooral mee eens.vode zei:het heeft het verkeerd aangepakt
plantenbak zei:Ik heb nergens gezegd dat ik geslachtsverandering afkeur.Rabbithole zei:Ik ben het wel met je eens dat een transseksueel niet hetzelfde is als een vrouw. Dus in die zin heb je zeker gelijk ja, er is zeker een onderscheid. Maar ze is niet de eerste, en als geslachtsverandering haar gelukkig maakt moet ze dat zeker doen. Alhoewel dat haar inderdaad niet exact hetzelfde maakt als iemand die geboren is als vrouw.
Maar 1 ; dit heeft hij nog niet gehad (toch ? ) en 2 ; al heeft hij dit gehad dan kan je nog niet ontkennen dat je als man geboren bent en kunstmatig een "soort van vrouw" bent geworden.
En niet doen of je altijd al een vrouw bent geweest, want dan kom je weer bij me andere reply uit :
-
Want als je de waarheid niet kan accepteren en je eigen leugens gaat leven, zul je hier vaak tegenaan lopen... en hard ook.
Kijk maar naar die trip die Drientje als voorbeeld gaf, Je kan het nog zo ver weg stoppen als je wilt maar het komt een keer naar boven. Hij had zich ook echt van kant kunnen maken.
ik ga er nu wel ff van uit dat het allemaal waar is dat hij heeft gezegd en niet een of andere aandachtspoging was
edit;
nogmaals, ik sta vrij neutraal tegenover zo'n sexchange, als iemand zich er gelukkig door kan voelen vind ik het best maar blijf wel bewust dat je een zo'n operatie heb gehad.
Nee, want dan hangen er kloten tussen je benen en dat maakt je een man.towlie1980 zei:Het is de geest dat belangrijk is.
Als je jezelf een vrouw voelt vanbinnen ben je ook een vrouw.
Flaffie zei:Lullig voor je als je een paar honderd jaar geleden als transseksueel geboren werd, toen hadden ze namelijk nog geen chirurgen die van een pik een kut konden maken en andersom.
Dus waarschijnlijk waren er toen ook geen transseksuelen omdat het toen nog gewoon niet bestond/mogelijk was om je om te laten bouwen.
Ik vind dat je het gewoon moet doen met het lichaam wat je gekregen hebt tijdens de geboorte ook al voel je jezelf een meisje terwijl je een jongen bent.
kwestie van accepteren.
Rabbithole zei:Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
Dan moet je het misschien niet zo plastisch verwoordenFlaffie zei:Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Flaffie zei:Rabbithole zei:Vind je dan ook dat bijvoorbeeld een homoseksuele man maar moet accepteren dat hij op een vrouw hoort te vallen, ook al zijn zijn gevoels anders? Dat is net zoiets. Ik vind je wel heel erg kortzichtig. Het is, zoals Marla al aangaf, wetenschappelijk bewezen dat zo iemand qua hersens/geest wel degelijk tot een ander geslacht kan behoren.
Een homo hoeft zich niet om te laten bouwen om zich prettig te voelen met het lichaam waar hij inzit.
Dus dat is niet net zoiets, dat is totaal iets anders.
Ik had het erover dat je je lichaam moet accepteren zoals die is, dat betekent dat je moet accepteren dat je niet van het andere geslacht bent.
Dat deden ze vroeger toch ook?!
Ik geloof best dat iemand zich heel onprettig voelt als hij zich eigenlijk een vrouw voelt.
Ik heb niks tegen transseksuelen maar ik heb er wel een mening over.
Zelfde geldt voor homoseksuelen, Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.
Maar is dit wel zo? Ik bedoel, is het geen product van de maatschappij? Een soort luxeprobleem. Iets dat zich ontwikkelt omdat we zoveel keus hebben in alles dat we onszelf gentoxisch denken. Ik kan me bijvoorbeeld niet voorstellen dat bosjesmannen in afrika dit soort problemen hebben. Dat kan een gebrek aan empathisch vermogen zijn, dan ben ik heel benieuwd of iemand daar een goed verhaal voor heeft. En dat we onszelf die neurologische ziekten aanpraten moet je misschien met een lading zout nemen, maar lach het niet meteen weg.Rabbithole zei:Niemand zei dus dat hij homo was, maar dat betekent niet dat ze er niet waren - evenals met mensen met genderdysforie.
ExceptionalInsight zei:Dan moet je het misschien niet zo plastisch verwoordenFlaffie zei:Mijn neef is homo, prima gast alleen dat hij andere mannen in de kont neukt vind ik toch wel behoorlijk ranzig.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."