#1
Angramar Temenos zei:scenemeisjeedana zei:Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
niet klagen

