Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSeksuele voorkeur

Seksuele voorkeur

583 antwoorden
56 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Klik om te vergroten...

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
Klik om te vergroten...

niet klagen
s
scenemeisjeedanaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
scenemeisjeedana zei:
Ik zelf heb niks tegen mensen die homo ofzo zijn aangezien ik zelf bi ben.. En iedereen moet doen waarvan hij/zij/het gelukkig word.
Klik om te vergroten...

Je bent niet bi, je bent een stomme scenehoer die meiden tongt om aandacht te krijgen.
Klik om te vergroten...

Wow Woow wiieeuuww nee nee dit kan niet meer ga je nu ookal bepalen of ik bi ben of niet. En Denk jij dat ik alleen met meisjes gezoend heb?? Ook goed..!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy:
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#4
val op mannen maar heb met beide sex (80%M/20%V-ongeveer) heb maar homo gestemd :) draag btw geen rokjes. wel leer/rubber ^^ :rockband:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben bi, denk dat het zo ongeveer 70%V/30%M is, misschien nog iets meer %jes bij man. Vind het net zo leuk om met jongens te zoenen als met meisjes (heb nog nooit meer dan zoenen gedaan met jongens dus daar kan ik niet over oordelen :grin:) maar ik heb sneller zoiets bij een meisje van 'oh wat een leuk meisje' dan bij jongens.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Drientje zei:
En dan ben ik nog niets eens aan de speed begonnen die ik gepland had voor vanavond, waarschijnlijk was ie dan iets bombastischer geworden.
Klik om te vergroten...

Jammer, was denk ik wel een leuk antwoord geweest :).
Klik om te vergroten...
Het is niet een leuk antwoord he? Nee he? Het is een eerlijk antwoord en soms is de waarheid niet zo leuk. Daar leer je van. Je kunt alleen iets leren als je toe durft te geven dat je fout zat. Probeer nou eens iets te leren van de mensen hier. Ik heb in ieder geval het beste met je voor, en ik ben eerlijk tegen je geweest, zowel op de meet, als op DF. Tijd om de eerlijkheid in je leven te laten AT, het kost je zoveel verspilde energie al maar ontkennen.

Leef jongen! Open je hart en wees gelukkig!
Klik om te vergroten...

Alsof ik dat niet probeer, maar ik blijf door iedereen voor leugenaar uitgemaakt te worden. Een goede reputatie komt te voet en vertrekt te paard.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
B
BloodsugarLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik dat toch eens wist!
Ik denk toch dat ik een gelegenheids lesbo ben! :P
K
KapiteinKoekWausLid
01-01-2024, 00:00
#9
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:
s
skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik zou moeten kiezen in de poll dan zou het zijn random gelegenheidshomo. Maar dat vind ik eigenlijk ook niet kloppen.

Zag pas een leuke benaming voor hoe ik mezelf zou omschrijven: heteroflexibel
Klinkt best goed huh.
Ik val echt op mannen, ik zou ook echt niet op vrouwen verliefd kunnen worden. Sex is dan weer net een iets ander verhaal. Maar als het om vrouwen gaat, ben ik nogal kieskeurig hoor :hearteyes:
w
wodansmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
lol :)

homo.

maar ik heb niks tegen hetero's (ik heb zelfs goede heterovrienden).
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
Angramar Temenos zei:
Dat meer vrouwen bi zijn is echt onzin, en vooral zo'n hoog percentage.. Het is meer dat vrouwen er eerder voor uitkomen omdat het maatschappelijk meer is geaccepteerd.
Klik om te vergroten...

Voor de verandering ben ik het eens een keer met je eens.
Als vrouwen zeggen dat ze biseksueel zijn hoor je (vooral uit de mond van mannen): "oké, cool/geil".
Als ik zeg dat ik ook interesse heb in jongens hoor ik uit de mond van diezelfde mannen: "gadver, rot op, ik wil niet meer met je omgaan".

See the difference?
Klik om te vergroten...

Ik vind bi vrouwen niet cool/geil, en ik vind bi mannen niet goor/ranzig.. Heb totaal geen mening over seksuele voorkeur, en ik heb nergens een probleem mee als iemand wat is. Het gaat me eigenlijk ook geen zak aan :P.
S
SsteffanNLid
01-01-2024, 00:00
#14
KapiteinKoekWaus zei:
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: Soortgenoot!!!! :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
c
candygirlLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja kijk dat bedoel ik nou.. weer een hokje gecreeerd...
Maakt niet uit hoor :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zo ik heb gestemd, verder geen commentaar. Doet er naar mijn mening weinig toe, behalve voor jezelf dan. :wink:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tot nu toe masturbeer ik met hang kutten in mijn gedachte.
Wat ik jammer vind, is dat ik het niks meer aan vind als ik nou eenmaal een kut heb verovert en mijn pik en zak tussen haar hamburger mag proppen om haar te laten kreunen. Best ziek dat het geilste wat ik vind aan neuken, is dat de hele irritante karaktereigenschappen van wijven verdwijnen met een pik in hun kut en ze dan gaan kreunen, smeken om niet zo hard te stoten, zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen als ik fakkin gefrustreerd met de tanden op elkaar, gebalde vuisten op haar grote vagina in loop te slaan met mijn dikke knots. Heerlijk om vrouwen te zien lijden! :hearteyes:
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#18
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
Tot nu toe masturbeer ik met hang kutten in mijn gedachte.
Wat ik jammer vind, is dat ik het niks meer aan vind als ik nou eenmaal een kut heb verovert en mijn pik en zak tussen haar hamburger mag proppen om haar te laten kreunen. Best ziek dat het geilste wat ik vind aan neuken, is dat de hele irritante karaktereigenschappen van wijven verdwijnen met een pik in hun kut en ze dan gaan kreunen, smeken om niet zo hard te stoten, zeggen dat ik het wat rustiger aan moet doen als ik fakkin gefrustreerd met de tanden op elkaar, gebalde vuisten op haar grote vagina in loop te slaan met mijn dikke knots. Heerlijk om vrouwen te zien lijden! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://www.e-psychiater.nl/ :wave:
K
KapiteinKoekWausLid
01-01-2024, 00:00
#20
SsteffanN zei:
KapiteinKoekWaus zei:
:grin: ben ik hier de enige homo? Kheb btw niets tegen hetro's hoor, zolang ze maar van me af blijven :grin: :grin:
Klik om te vergroten...

:hearteyes: :hearteyes: Soortgenoot!!!! :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...
Ha ha gesellie. Nu issut officieel he. Hoe meer homo's hoe gezelliger het wordt:tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."