Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet leven na een relatie van 4jaar :)

Het leven na een relatie van 4jaar :)

63 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#1
goh als ik dit soort dingen lees komt toch wel heel veel me bekend voor :openmouth:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
busted :rolleyes:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Klik om te vergroten...
Meer kan ik er niet van maken. Lul.
Klik om te vergroten...

en ik zeg 3x +1!!!
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou eh.. fijn dat je een fijn leven hebt nu.. laat je 'ex' dit maar niet lezen dan.

verder lijk je me niet echt een verantwoordelijk persoon, maar goed. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Klik om te vergroten...
Meer kan ik er niet van maken. Lul.
Klik om te vergroten...

en ik zeg 3x +1!!!
Klik om te vergroten...
me 2
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#7
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik schrik van jou*, had een hogere pet van je op maar dit vind ik echt laag.

bijlage:
*
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
stevenkeuh zei:
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
Klik om te vergroten...
Zet dat er dan bij! Je schetst hier alleen een beeld van wat een klootzak jij bent geweest.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Haha +1
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#12
stevenkeuh zei:
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
Klik om te vergroten...

Als je positievere reacties had gewild, had je het misschien beter vanuit het perspectief van 'de gefuckte' kunnen schrijven.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
klootzak.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
stevenkeuh zei:
Tot ik plots een biertje naar me toe gesmeten kreeg ... ze was boos.
Ik probeer haar vreemd gedrag te negeren maar kijk haar wel lachend aan..
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...
Klik om te vergroten...

Leuke vriendin...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Immo zei:
Leuke vriendin...
Klik om te vergroten...
Heb je het verhaal wel gelezen? Ex inmiddels daar hè..
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
stevenkeuh zei:
Tot ik plots een biertje naar me toe gesmeten kreeg ... ze was boos.
Ik probeer haar vreemd gedrag te negeren maar kijk haar wel lachend aan..
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...
Klik om te vergroten...

Leuke vriendin...
Klik om te vergroten...

ik denk dat immo volgens het zelfde perspectief kijkt als mij , en ok ik kan jullie gelijk geven dat ik mezelf idd wel wat slecht schreef , nu ik het verhaal terug lees klink ik idd wel als een dikke lul.

Maar ik vertel even in puntjes hoe ze me kapot kon maken...

- Als ze een probleem had zweeg ze plots en wilde ze er nooit over praten , eerst vroeg ik dan 'wat is er aan de hand?' en bleef ze mij negeren. Achter af vertelde ze me dat ik haar moet laten doen als er iets scheeld. Ik laat haar dus als ik merk dat er iets mis is , word ze daar boos om ... 'jij kijkt niet om naar me!!' 'zie je me nog wel graag?'

- Ik rijd met haar naar vrienden , ze is erg goed gezind en ik ook ... We passeren ene straatje waar ik iemand bekend zie ' ik kijk achterna en geef ene glimlach aan die persoon'
bij onze bestemming aangekomen , begint zij me te negeren , ik vraag 'wat is er aan de hand ?'
Dan roept zei , 'NIKS!!' , hier kan ik moeilijk mee om ...

- Ik kreeg geen begrip als ik voor men studies koos ipv voor haar , dan werd ik ronduit belachelijk gemaalt en uitgescholden want 'ik zou haar niet meer graag zien'

- mijn zin in seks daalde door al deze dingen , en ok ik geloof dat je na enkele jareen zowiso wat minder sekls hebt ? Ook dit vormde voor haar een probleem ... Ze zij altijd op de meest onmogelijke plaatsen 'ik wil seks' , ok ik sta altijd open voor seks maar bv niet als we ergens dringend moeten zijn en we tegen 120km/u over de snelweg rijden...
Op een gegeven moment gingen we zwemmen in een meer waar veel mensen waren , daar was de zin weer 'schatje gaan we neuken' , ik antwoord , nou leuk maar kijk eens rond je allemaal kindjes... doen we beter niet. zei antwoord: 'wa hebben nooit meer seks"' en ik krijg een hele preek met allemaal onzin. Mijn antwoord was , 'schatje als jij mij blijft pushen, daalt m'n zin in seks serieus sorry'


Ik hoop hierdoor wat meer begrip te kunnen bereiken :)

groetjes
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#17
Angramar Temenos zei:
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
Klik om te vergroten...

In jouw berichten zie ik zeer vaak die seksuele frustratie naar boven komen. Wat een nonsens om alle meiden onder één kam te scheren.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
Klik om te vergroten...

In jouw berichten zie ik zeer vaak die seksuele frustratie naar boven komen. Wat een nonsens om alle meiden onder één kam te scheren.
Klik om te vergroten...

Nou.. hij heeft hier zeker een punt al brengt hij het wat ongenuanceerd. Vrouwen vallen vaak op klootzakken en niet op lieve jongens die alles voor ze doen.

Verder geloof ik best wel dat de relatie door beiden kapot is gegaan, maar je schreef het ook wel op alsof het vooral door jou kwam.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je bent vreemdgegaan, moet je daarna het vertrouwen van je vriendin terug zien te winnen en niet zeuren als ze achterdochtig gaat doen, want dat is normaal áls iemand je belazerd heeft. Ik ken haar verder niet, maar haar gedrag duidt wel op onzekerheid. Misschien dat dat kwam omdat je vreemd bent gegaan? Bij mij was je er iig niet zo makkelijk vanaf gekomen. :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
vreemdgaan is het ergste wat je een vrouw kan aandoen, en dan heb je neuken en verliefd worden.

nu pijpt ze al je maten als een beroepshoertje,gelijk heeft ze.

was ik maar een van je maten !!

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."