Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet leven na een relatie van 4jaar :)

Het leven na een relatie van 4jaar :)

63 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoop gezeur dat hij niet vreemd had moeten gaan, maar zij heeft het zelf gewoon toegelaten. Anders had ze het wel uitgemaakt. Als een vrouw zo'n grap bij mij zou uithalen hoef ik haar in ieder geval nooit meer te zien.

Je moet zelf trouwens ook niet gaan lopen huilen dat ze je leven zuur heeft zitten maken. Je hebt alles zelf over je heen laten komen. Als je bij een leeuw in de dierentuin zijn kooi openzet moet je ook niet vreemd opkijken als hij jouw in stukken scheurt.


en ik zie net pas dat dit topic al super oud is.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
dit heeft ze 5x gedaan
Klik om te vergroten...
Dat is alles? Ik had in haar geval je penis afgesneden en uit het raam van een rijdende auto gegooid.
Klik om te vergroten...

Jij kijkt ook te veel films.
J
JackslickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het leven na een relatie van 4jaar

Voor mij bestaat er niet zo iets als de mooie en aantrekkelijke vrouw. Er bestaat wel het type vrouw waar de aandacht snel naar uitgaat. Dus als je elkaar nog niet hebt leren kennen is dat voor mij heel stereotype: de niet te grote, slanke vrouw met lang donker haar, bruine ogen en stevige borsten. Sorry, maar daar reageren mijn hormonen het heftigst op. Als ik dit type tegenkom kan ik vaak een hmmm" niet onderdrukken. Dat is de eerste indruk.
Als je in gesprek bent raak je aan de buitenkant snel gewend, en dan zijn intelligentie, "vrouwelijke pittigheid", charme en soms accent veel belangrijker. En dan kan een een struise blonde, blauwogige plotseling ook heel mooi zijn. Plat praten en ordinair zijn voor mij echte afknappers.

Voor een relatie komt nog veel meer kijken, dan is de beschrijving van Martin inderdaad treffend. Ik zou naast elkaar vrijheid gunnen, er aandacht en interesse in elkaars leven aan toe willen voegen.

En luisteren, veel vrouwen hebben nog wel eens de neiging hun vrouwelijke logica op mannenstandpunten los te laten, en kunnen dan botweg de redeneringen van mannen als onjuist, onwaar of zelfs liegen opvatten. Ze luisteren niet goed, of kunnen dan de mannenlogica niet volgen. De oorzaak is dat ze zich niet in mannenstandpunt kunnen verplaatsen. Mannen en vrouwen denken nu eenmaal anders. En dan wordt die hele mooie aantrekkelijke partner opeens een stuk minder mooi.

Mannen zullen wel hetzelfde manco hebben. Mannen komen tenslotte van Mars en vrouwen van Venus. Maar gelukkig leven we op de Aarde die precies tussen die twee planeten in ligt, dus als we ons allebei een beetje aanpassen kunnen we in een relatie heel gelukkig zijn.

Tine, je suggereerde dat lekker koken een vrouw aantrekkelijk maakt. Het koken niet zozeer, maar een gezellig sfeervol etentje zeker wel.

En tenslotte is een lekkere vrijpartij altijd de smeerolie van een relatie. Dat haalt alle kleine irritaties weg.

Heb je een indruk gekregen wat voor mij een mooie vrouw is? Een andere man geeft wellicht niets om een sfeervol diner, dus de absolute waarheid zal dit niet zijn.

kus,
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dit een contact ad?
:tearsofjoy:
N
NielzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met jou valt echt niet te praten

( Let op: ik praat hem niet goed, maar jullie reacties uiten van weinig respect ten opzichte van een medemens)

Als een mod zin zou hebben om deze discussie te wissen, go ahead
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lieve lieve DF'ers ,

Graag wil ik jullie mijn verhaal kwijt!
jaar lang was ik bij het zelfde meisje , ik begon met haar een relatie op m'n 16jaar. Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging. Eerlijk als ik ben vertelde ik het haar meteen maar zij wilde nog steeds bij me blijven...
Vanaf dat moment werd ze (begrijpelijk) achterdochtig en vertrouwde ze me niet meer 100%
Vaak hadden we dan ook ruzie die volgende jaren...
Bij het uitgaan kon ik niet eens een goede dag zeggen tegen een ander meisje of het was ruzie..
maar het afgelopen half jaar werd het me echt te veel ... Toen zij naar haar thuisland vertrok voor 3weken besefte ik dat het leven veel leuker was zonder haar , ik heb me toen nog nooit zo geamuzeerd!
Ik besloot dan ok om haar te vertellen dat ik liever geen relatie meer had en dat ik vond dat ik al een erg groot stuk van mijn jeugd veel aangenamer zou gehad kunnen hebben...
Het geraakte uit , want stiekem had ik een oog op een ander meisje...
Na een weekje nog maar wist ik dta dat andere meisje niet voor me zou gaan... ik was pissig en juist in de buurt van 'm'n ex'
Poeslief was ze , en ze stelde dingen voor die ze nooit eerder wouw doen, omdat ik zo onder de indruk was leek het me toch een goed idee om onze relatie te hervatten...
De volgende ochtend werd ik naast haar wakker met het gedacht "damn waarom licht ze hier nu toch nog..."
Eigenlijk had ik stiekem al spijt dat ik terug met haar begon...

Nu zijn we weer enkele maanden later en ik heb voor mezelf het besluit genomen...
Het is nu gedaan maar voor goed . Ik weet nu dat er mensen achter m'n keuze staan want vier jaar is toch niet niks.
We proberen als vrienden om te gaan maar daar kan zij erg moeilijk mee om.
Zaterdag ging ik uit en zij was er bij... ik ken veel mensen dus stond constant te praten en me te amuzeren.. ik voelde haar jaloerse blik maar wist dat ik me er niets meer van moest aantrekken...

Tot ik plots een biertje naar me toe gesmeten kreeg ... ze was boos.
Ik probeer haar vreemd gedrag te negeren maar kijk haar wel lachend aan..
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'

Na dit lange verhaaltje ga ik uiteindelijk 'to the point' komen ,

wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !

liefste DF'ers , het is misschien allemaal wat moeilijk en wazig getypt , mijn excuses hier voor .

groetjes steven
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Klik om te vergroten...
Meer kan ik er niet van maken. Lul.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Klik om te vergroten...
Meer kan ik er niet van maken. Lul.
Klik om te vergroten...

en ik zeg 3x +1!!!
P
ParadoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou eh.. fijn dat je een fijn leven hebt nu.. laat je 'ex' dit maar niet lezen dan.

verder lijk je me niet echt een verantwoordelijk persoon, maar goed. :)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Marla Singer zei:
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
Het was allemaal erg fijn en mooi tot ik een misstap maakte na een jaartje en vreemd ging.
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
Ik barste in lachen uit en zei 'meisje je gaat meer moeten doen om me te willen raken'
Klik om te vergroten...
Lul.

stevenkeuh zei:
wat ik eigelijk wilde brengen met dit topic is dat ik jullie wil laten weten dat ik me super voel de laatste 2weken... ik amuzeer me rot , heb geen last meer van een vriendin die zaagt , ik kom om plekken waar ik nooit was en geniet van al het vrouwelijk schoon om me heen !
Klik om te vergroten...
Meer kan ik er niet van maken. Lul.
Klik om te vergroten...

en ik zeg 3x +1!!!
Klik om te vergroten...
me 2
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#12
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik schrik van jou*, had een hogere pet van je op maar dit vind ik echt laag.

bijlage:
*
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
stevenkeuh zei:
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
Klik om te vergroten...
Zet dat er dan bij! Je schetst hier alleen een beeld van wat een klootzak jij bent geweest.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Daarom had je haar ook 4 jaar, duh. Meiden vallen op klojos die niks om ze geven. Vooral zo door blijven gaan, dan krijg je een hele harem :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Haha +1
v
verneukeratiefLid
01-01-2024, 00:00
#17
stevenkeuh zei:
vanwaar deze hatende reacties ?
Miscchien omdat jullie niet beseffen hoe hard ze me ooit gefucked heeft? Ik denk dat ik nu wel een terug mag reageren ipv nog jaren te blijven luisteren als een kindje , vals beschuldigd te worden?
sorry ik schrik hier van .
Klik om te vergroten...

Als je positievere reacties had gewild, had je het misschien beter vanuit het perspectief van 'de gefuckte' kunnen schrijven.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#18
klootzak.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
stevenkeuh zei:
Tot ik plots een biertje naar me toe gesmeten kreeg ... ze was boos.
Ik probeer haar vreemd gedrag te negeren maar kijk haar wel lachend aan..
Ze riep 'haal die verdomde grijns van je gezicht klootzak' en smeet met haar brandende sigaret naar m'n gezicht...
Klik om te vergroten...

Leuke vriendin...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Immo zei:
Leuke vriendin...
Klik om te vergroten...
Heb je het verhaal wel gelezen? Ex inmiddels daar hè..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."