Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet leven na een relatie van 4jaar :)

Het leven na een relatie van 4jaar :)

63 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
c
crocodileLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoop gezeur dat hij niet vreemd had moeten gaan, maar zij heeft het zelf gewoon toegelaten. Anders had ze het wel uitgemaakt. Als een vrouw zo'n grap bij mij zou uithalen hoef ik haar in ieder geval nooit meer te zien.

Je moet zelf trouwens ook niet gaan lopen huilen dat ze je leven zuur heeft zitten maken. Je hebt alles zelf over je heen laten komen. Als je bij een leeuw in de dierentuin zijn kooi openzet moet je ook niet vreemd opkijken als hij jouw in stukken scheurt.


en ik zie net pas dat dit topic al super oud is.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
stevenkeuh zei:
dit heeft ze 5x gedaan
Klik om te vergroten...
Dat is alles? Ik had in haar geval je penis afgesneden en uit het raam van een rijdende auto gegooid.
Klik om te vergroten...

Jij kijkt ook te veel films.
J
JackslickLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het leven na een relatie van 4jaar

Voor mij bestaat er niet zo iets als de mooie en aantrekkelijke vrouw. Er bestaat wel het type vrouw waar de aandacht snel naar uitgaat. Dus als je elkaar nog niet hebt leren kennen is dat voor mij heel stereotype: de niet te grote, slanke vrouw met lang donker haar, bruine ogen en stevige borsten. Sorry, maar daar reageren mijn hormonen het heftigst op. Als ik dit type tegenkom kan ik vaak een hmmm" niet onderdrukken. Dat is de eerste indruk.
Als je in gesprek bent raak je aan de buitenkant snel gewend, en dan zijn intelligentie, "vrouwelijke pittigheid", charme en soms accent veel belangrijker. En dan kan een een struise blonde, blauwogige plotseling ook heel mooi zijn. Plat praten en ordinair zijn voor mij echte afknappers.

Voor een relatie komt nog veel meer kijken, dan is de beschrijving van Martin inderdaad treffend. Ik zou naast elkaar vrijheid gunnen, er aandacht en interesse in elkaars leven aan toe willen voegen.

En luisteren, veel vrouwen hebben nog wel eens de neiging hun vrouwelijke logica op mannenstandpunten los te laten, en kunnen dan botweg de redeneringen van mannen als onjuist, onwaar of zelfs liegen opvatten. Ze luisteren niet goed, of kunnen dan de mannenlogica niet volgen. De oorzaak is dat ze zich niet in mannenstandpunt kunnen verplaatsen. Mannen en vrouwen denken nu eenmaal anders. En dan wordt die hele mooie aantrekkelijke partner opeens een stuk minder mooi.

Mannen zullen wel hetzelfde manco hebben. Mannen komen tenslotte van Mars en vrouwen van Venus. Maar gelukkig leven we op de Aarde die precies tussen die twee planeten in ligt, dus als we ons allebei een beetje aanpassen kunnen we in een relatie heel gelukkig zijn.

Tine, je suggereerde dat lekker koken een vrouw aantrekkelijk maakt. Het koken niet zozeer, maar een gezellig sfeervol etentje zeker wel.

En tenslotte is een lekkere vrijpartij altijd de smeerolie van een relatie. Dat haalt alle kleine irritaties weg.

Heb je een indruk gekregen wat voor mij een mooie vrouw is? Een andere man geeft wellicht niets om een sfeervol diner, dus de absolute waarheid zal dit niet zijn.

kus,
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dit een contact ad?
:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."