Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshij gebruikt.. wat nu..??

hij gebruikt.. wat nu..??

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: hij gebruik.. wat nu..??

helemaal mee eens, daarom probeer ik zoveel mogelijke soorten drugs kan ik in ieder geval geen vooroordelen hebben :grin:

sarcasme met een klein gedeelte van waarheid erin :grin:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: hij gebruik.. wat nu..??

IReaLLyLoVeYou zei:
Dat is nou precies wat ik heb gedaan...hier op DF...zijn eigen posts nog wel..geweldig hoe hij met zijn lettertjes iedereen haarfijn kan uitleggen wat een hel die hero is...medelijden heb ik ..dat hij weer voor de vierde keer in die val getrapt is... en een open mind..ja die had ik toen ikhem een aantal maanden geleden betrapte...maar nu..na alle leugens en bedrog..nee...niet meer...
Klik om te vergroten...

Of je praat er met hém over, steunt hem en probeert samen te werken aan een oplossing of je maakt het uit, maar er hier dit soort berichtjes over posten heeft totaal geen nut.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: hij gebruik.. wat nu..??

als praten geen zin heeft, dan heeft dit helemaal geen zin.

en gebruik wat minder punten, want dan leest ie het helemaal niet meer.
I
InhaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: hij gebruik.. wat nu..??

Hij zal dat ook beseffen zonder dit te lezen.
m
meisje19Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend speed gebruikt.. wat moet ik hiermee? Ik wil hem niet kwijt maar heb vernomen dat dit al langer aan de gang is.. :confused:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: hij gebruik.. wat nu..??

zelf een grammetje kopen en hem een lijntje aanbieden
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: hij gebruik.. wat nu..??

Ge-bruikt of mis-bruikt?
m
meisje19Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: hij gebruik.. wat nu..??

was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
Exceptional Insight zei:
Ge-bruikt of mis-bruikt?
Klik om te vergroten...
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: hij gebruik.. wat nu..??

Gebruiken is op een verantwoorde en zo veilig mogelijke manier drugs gebruiken. Dat wil zeggen: alleen af en toe of bij een speciale gelegenheid gebruiken, alleen gebruiken als je je goed voelt en niet om nadelige effecten van vorig gebruik tegen te gaan, altijd je drugs laten testen, niet overmatig veel gebruiken, genoeg eten en drinken, niet deelnemen aan t verkeer. Misbruiken is eigenlijk t tegenovergestelde.

Ik zou zeggen, praat er over met je vriend. Vertel wat jij er van vindt en hoe je je voelt bij zijn gebruik. Maar wees niet afwijzend, dat zorgt er alleen maar voor dat hij t idee krijgt dat je t toch niet snapt en zo werk je liegen en verzwijgen van gebruik alleen maar in de hand. Stel je neutraal en open minded op, maar geef wel duidelijk je grenzen aan. Laatste tip, lees je eerst goed in over wat speed is en wat t met je doet.

http://www.unitydrugs.nl/speed.php

http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/drugs_info/
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: hij gebruik.. wat nu..??

Ik kan me bij safiertje aansluiten ...... laat hem niet gelijk vallen, maar denk ook aan jezelf
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: hij gebruik.. wat nu..??

meisje19 zei:
was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
Klik om te vergroten...
Oh god, het is er zo een. Nee laat maar dan, word maar flink boos op hem. Drugs gebruiken, hoe durft hij!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: hij gebruik.. wat nu..??

Hoe vaak gebruikt hij het? Als het af en toe is, dan is het toch helemaal geen probleem of ben je nou zo achterlijk dat in jouw wereldje drugs het kwaad zijn!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: hij gebruik.. wat nu..??

meisje19 zei:
was et verschil? hij gebruikt das gewoon erg genoeg!!
Exceptional Insight zei:
Ge-bruikt of mis-bruikt?
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

jezus, wat ben jij open minded zeg, beetje bevooroordeeld vind je zelf ook niet?

wedden dat je amper weet wat speed precies is?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."