#1
Rabbithole zei:Lauu zei:Rabbithole zei:Lekker door the red light district gestruind?![]()
ja opzoek naar een cafe![]()
Vind het echt een heerlijke buurt, struin er zelf ook graag doorheen als ik daar de tijd voor heb.![]()
Het is best gezellig, je wordt alleen zo aangekeken vanuit die ramen...para


