Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Per ongeluk verliefd geworden op een player door zijn charmes. Ik wist niet zo goed wat ik met mijn gevoelens aan moest. Momenteel heb ik geen behoefte aan een relatie, maar wel aan seks. Dus ik laat het allemaal over me heen komen."
"Onder invloed van alcohol. Na het checken van mijn telefoon zag ik dat ik een smsje had ontvangen van iemand, die op dat moment onder invloed was van MDMA. "Ik heb een vet lief smsje ontvangen." Na het water drinken nadat ik tanden gepoetst had: "Hier zit geen alcohol in." Mijn zusje: "LittleButterfly*, ben je dronken?" Ik: "Ik ga nog wel vreemdere dingen meemaken dan dit." *Natuurlijk is in plaats van mijn nickname mijn echte naam gebruikt."
"Pikachu zei: In Bulgarije heb ik helemaal niks gebruikt op alcohol na. Daar dan wel weer veel van... Klik om te vergroten... Ik ben in Nederland gebleven. Voor mijn doen heb ik veel alcohol gedronken."
"Hallo allemaal, Om heel eerlijk te zijn wil ik wel eens uit nieuwsgierigheid drugs gaan gebruiken. Alleen heb ik een probleem. Een paar maanden geleden heb ik een van mijn vrienden leren kennen met wie ik mijn vriendschap absoluut niet op het spel wil zetten. Hij is namelijk na jarenlang gebruik een half jaar clean. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Groetjes"
"Blowen wil ik een keer proberen, XTC, Speed, Coke en paddo's. Ik heb het geld wel en heb het er ook wel voor over. En als ik het doe, wil ik het wel op een verantwoorde manier doen."
"DrippTone zei: Littlebutterfly zei: Hallo allemaal, Om heel eerlijk te zijn wil ik wel eens uit nieuwsgierigheid drugs gaan gebruiken. Alleen heb ik een probleem. Een paar maanden geleden heb ik een van mijn vrienden leren kennen met wie ik mijn vriendschap absoluut niet op het spel wil zetten. Hij is namelijk na jarenlang gebruik een half jaar clean. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Groetjes Klik om te vergroten... Gewoon lekker niet doen, geniet van de vreugde van vriendschap, drugs doet echt onder vergeleken met de drugs die het leven zelf bieden, liefde, vriendschap. Waarom denk je dat die vriend van je is afgekickt? Leer van andersmans fouten zodat je ze zelf niet hoeft te maken. Klik om te vergroten... Ik denk wel te weten waarom hij is afgekickt. Het is een vreselijk wereldje. Er zullen vast ook meerdere redenen hebben meegespeeld. Ik zal hem er eens naar vragen. Maar hij is voor mij wel een waarschuwing, omdat hij wel het levende bewijs is van het feit dat het geen goed spul is. In het begin heeft hij door zijn achtergrond over een aantal zaken gelogen. We hebben elkaar beloofd om vanaf eind vorige maand elkaar tegen elkaar te zijn. Eerst wil ik van al mijn eigen problemen af zijn, waar ik hard voor aan het vechten ben. Ik zal het sowieso met die vriend van me bespreken. Alleen als hij er geen problemen mee heeft, wil ik 1 keer drugs gebruiken. Zelf schat ik de kans op verslaving na eenmalig gebruik vrij klein. Ik wil het spul alleen op een verantwoorde manier gebruiken."
"shokora zei: Als je drugs wilt proberen uit nieuwsgierigheid zou ik persoonlijk beginnen met een joint, omdat dat goed te doseren is en nog redelijk normaal kan zijn. Maar het gaat er vooral om wat jij in de ervaring zoekt. Klik om te vergroten... Wat ik zoek, weet ik nog niet. Als ik het ga doen, want ik ga het hier sowieso heel goed met die vriend van mij over hebben. Ik vind het moeilijk en eng om het hierover te gaan hebben, ondanks dat ik alles tegen hem mag zeggen. Alles is bespreekbaar. Mijn gedachten gang klopt niet helemaal, want ik zie wat er met die vriend van me gebeurd is en toch denk ik erover na. Pikachu zei: Ik heb het idee dat jij alle drugs gelijkstelt aan de drug waaraan die vriend van je verslaafd was. Als die vriend van je verslaafd was aan coke/basecoke/heroïne dan snap ik dat je bang bent voor 'drugs'. Er is echter wel een verschil tussen de bovengenoemde drugs en de minder verslavende drugs zoals bv psychedelica, wiet en mdma. Blijf vooral hier een tijdje rondhangen, lees wat tripreports en kijk dan of het je nog wat lijkt of niet. Klik om te vergroten... Hij heeft van alles gebruikt zowel niet verslavende als wel verslavende drugs. Ik zal hier zeker nog wel blijven rondhangen. Ik vind het wel intressant allemaal en ik ben ergens nieuwsgierig, maar ik heb mijn twijfels of ik er iets mee wil doen. DrippTone zei: Mirrorball zei: DrippTone zei: Gewoon lekker niet doen, geniet van de vreugde van vriendschap, drugs doet echt onder vergeleken met de drugs die het leven zelf bieden, liefde, vriendschap. Waarom denk je dat die vriend van je is afgekickt? Leer van andersmans fouten zodat je ze zelf niet hoeft te maken. Klik om te vergroten... Alleen hierom houd ik van drugsforum. Als bewijs dat niet elke drugsgebruiker niet nadenkt. Ik gebruik zelf nauwelijks drugs (blowen en af en toe paddo's) maar dit soort berichten maken mij altijd blij. Ik ben zo blij dat dit forum niet zoals partyflock is en er ook daadwerkelijk goede adviezen worden gegeven. Klik om te vergroten... Dank, maar ik meen het. Zelf heb ik misschien een andere keuze gemaakt, en dat is niet goed of fout. Maar ik ben me er wel van bewust en ik geloof echt in een bestaan zonder drugs, zonder gif en vooral zonder alcohol. En iedereen die er nog niet midden in zit raad ik het gebruik af, en het genieten van het leven aan. Want wat wil je nog meer dan vrienden waar je een goeie band mee hebt, mensen waarvan je houd en die van jou houden. Meer heb je niet nodig en geen enkele drug kan je dat bieden. Klik om te vergroten... Ik drink zelden alcohol. Cafeïne krijg ik regelmatig binnen. Ik weet zelf wat een verslaving inhoudt. Sinds 5 of 6 jaar heb ik een eetstoornis. Dat is ook een verslaving en heeft heel veel kapot gemaakt. Op dit moment wil ik 10 keer liever drugs dan laxeermiddelen gebruiken. Ik ga hier nu eindelijk hulp voor krijgen. Ergens ben ik jaloers op mensen met een drugs- of alcoholverslaving, omdat het middel uit je leven te bannen is. Dat is bij eten niet het geval. Ik wil De eerste reactie van DrippTone heeft mij zeker aan het denken gezet. Ook zet zijn tweede reactie mij aan het denken."
"cropp zei: waarom overleg je niet met hem? stel het eens voor, misschien heeft hij er wel meer verstand van als wij Klik om te vergroten... Ik ben het sowieso wel van plan om het er eerst met hem over te hebben. Elfquest zei: Als je een eetstoornis hebt zou ik iig uit de buurt blijven van speed en coke. Er zijn helaas genoeg meisjes met een eetstoornis die dat spul gebruiken om af te vallen omdat het je hongergevoel onderdrukt. Heb er een aantal gekend. Ik zeg niet dat dat perse jou ook moet overkomen, maar als je verslaafd bent aan laxeermiddelen is dat risico misschien wel aanwezig. Ik vind het beide ook geen drugs om mee te beginnen. Maar wie ben ik. Je zou eens wiet kunnen roken of een mdma pilletje (wel getest!) kunnen proberen. Als je jezelf nou beloofd dat je het bij 1 keer houdt, zijn dit mooie ervaringen om eens in je leven meegemaakt te hebben. Klik om te vergroten... Lax (zoals laxeermiddelen in het eetstoornis wereldje genoemd wordt) heb ik nog nooit gebruikt. Ik heb er wel aan gedacht maar de gedachten waren niet heel sterk. Van lax val je geen gram af. Het is rotzooi. Je spijsvertering gaat er kapot van. Daarnaast heb ik geen ondergewicht. De verhalen over speed en coke, de verhalen die ik erover gelezen heb, zijn eng. Ik ben op dit moment bang voor speed en coke. Voor mdma, wiet en paddo's heb ik die angst minder. Een pilletje speed lijkt me sowieso minder eng dan gespoten dosering. Snuiven van speed en coke, het trekt me niet zo. Maar dat wil niet zeggen dat ik het niet wil proberen. Hiermee doel ik vooral op coke. Met GHB, LSD en heroïne hoef je bij mij niet aan te komen. Dat spul ben ik echt heel erg bang voor. Ik wil het ook zeker bij 1 keer houden, omdat ik zie dat die vriend van mij eraan onder door gegaan zou zijn. Maar dan wil ik sowieso meerdere middelen willen proberen. Hopelijk klinkt het niet heel tegenstrijdig. En als ik dan toch voor 1 middel moet kiezen, is de kans groot dat ik voor MDMA ga."
"Hoe nieuwsgierig ik ook ben, ik doe het niet. Vooral de reactie van DrippTone heeft mij heel erg aan het denken gezet, zoals ik al eerder gezegd heb. Met die vriend van mij moet ik het er nog over hebben. En ja, ik ga wel eerlijk zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar drugs, maar dat ik het niet wil doen. Ik wil een goede vriendin voor hem zijn."
"Oom Klaas zei: Ikzelf heb een zeer goede vriendin die graag eens een keer wou blowen. Ik ben 2,5 jaar verslaafd geweest aan thc en heb haar begeleid zeg maar. Nu blowt ze alleen wanneer ze met mij is, eens in de maand of 2, en doe ik rustig mee. Binnenkort wil ze mdma gaan doen, nu ben ik druk bezig naar zuivere mdma om haar te introduceren met dit goedje. Ik ben daarom ook heel blij dat ze naar mij toegekomen is om het te vragen, de ervaring zit er bij mij wel in en de liefde om te zorgen dat het bij haar goed gaat ook. Nu leer ik haar verantwoord gebruiken, en dat is 't minst slechte gebruik. Klik om te vergroten... Waarom ben jij er heel blij mee dat die vriendin van jou het aan jou vroeg? ExceptionalInsight zei: Littlebutterfly zei: En ja, ik ga wel eerlijk zeggen dat ik nieuwsgierig ben naar drugs, maar dat ik het niet wil doen. Ik wil een goede vriendin voor hem zijn. Klik om te vergroten... I gotta call bullshit. Het feit dat hij de verkeerde keuzes heeft gemaakt zou jou juist ervan moeten weerhouden om dezelfde te maken. Het werkt echt niet zo zwart wit dat wanneer iets 'verslavend' is dat je er verslaafd aan raakt. Toon een beetje ruggengraat, probeer eens iets leuks, is het té leuk? Niet meer doen. Klik om te vergroten... Jij hebt gelijk. Ik drink heel soms alcohol, omdat ik het lekker vind."