Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
59 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallohoo ik ben 19 jaar ik heb wel wát ervaring :P
misschien zijn jullie gewoon de juiste nog wel niet tegen gekomen
ik heb nu gewoon het gevoel dat we voor heel lang bij elkaar kunnen blijven, niets is voor altijd, maar dit is wel voor heel lang :tongueout:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
Klik om te vergroten...


exactly.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
Klik om te vergroten...

dat ik nog wel een relatie heb :grin:
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Of je moet gewoon echt een speciale band hebben.
Klik om te vergroten...
Zoals wij


Metaalkonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

Scheelt er iets jongen? Je weet, je kan ons alles vertellen.. wij zijn er voor jou, wat er ook gebeurt :wink:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger :mrgreen:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
Ellesdee zei:
MetaalKonijn zei:
En daarna ben je achtergelaten met een half trauma. Bitchin'.
Klik om te vergroten...

ik heb geen trauma hoor lieverd...
de relatie is er nog steeds... soort van :P
Klik om te vergroten...

... en dat houdt in? :P
Klik om te vergroten...

dat ik nog wel een relatie heb :grin:
maar dat ie niet meer zo leuk was als in t begin :P
maarjah... kan gebeuren he...
Klik om te vergroten...

Vraag haar wel niet welke relatie :rolleyes: :mrgreen: :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet meer zoveel passie als in 't begin, dames? :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MetaalKonijn zei:
Hehe, scheelt niks an. Enkel terug blikkend op vroeggah. De toekomst is wellicht rooskleuriger :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Positief denken :wink: en als ik het zo hoor.. ziet het er goed uit eh :P :wave:
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik sta nu.. euhh.. droog sinds zaterdag
dankzij de toetsweek :angry:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#13
SINGLE
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#14
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

was het een vraag?

alweer single
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#15
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
inspiratie is als een diepe kus of puur beminnen
waait het met de wind mee, dan sta ik binnen,
tot dat woorden op me neerstrijken in de vorm van zinnen,
warm kaarslicht gemengd met liefdesliedjes
waar de pen het papier raakt onstaan poezietjes
over vlindertjes in mijn buik, rozen en madeliefjes.
blijf ik de jouwe voor zo lang als ik mag
zingt mijn hart in weer of wind, iedere dag
en blijft de betovering bestaan, tot de allerlaatste lach.
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#17
BillyBilo zei:
inspiratie is als een diepe kus of puur beminnen
waait het met de wind mee, dan sta ik binnen,
tot dat woorden op me neerstrijken in de vorm van zinnen,
warm kaarslicht gemengd met liefdesliedjes
waar de pen het papier raakt onstaan poezietjes
over vlindertjes in mijn buik, rozen en madeliefjes.
blijf ik de jouwe voor zo lang als ik mag
zingt mijn hart in weer of wind, iedere dag
en blijft de betovering bestaan, tot de allerlaatste lach.
:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

ehh BillyBilo heeft een relatie neem ik aan? :confused:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#18
nutsss zei:
Qocaïne zei:
nog altijd single :P
of moet ik zeggen.. alweer single ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

was het een vraag?

alweer single
Klik om te vergroten...

eeuhm.. een zin met een vraagteken :wink:

(al)weer single
S
SneeuwWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Single zijn rulez :wave:
xD :P
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#20
SneeuwWitje zei:
Single zijn rulez :wave:
xD :P
Klik om te vergroten...

vindt ik niet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."