Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSingle / Relatie ?

Single / Relatie ?

669 antwoorden
61 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bijna 2 weken in een relatie : D
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andrew zei:
Bijna 2 weken in een relatie : D
Klik om te vergroten...

w00t :grin:
D
DanceHall_DrugLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vrijgezel... heb wat slechte relaties achter de rug.
met allemaal drugsgebruiker jammer genoeg :(
De voorlaatste was een dealer en moest altijd weg voor te verkopen en achter nieuwe te gaan, besteede meer tijd aan die drugs dan aan mij :openmouth: En mijn laatste relatie was met een weedpaffer.. in het begin ging alles goed maar na een paar maanden deed hij nix anders dan weed smoren de hele dag door, zijn vrienden zaten dan elke dag bij hem te smoren en op de playstation te spelen alle dagen. We waren noois een keer alleen. En egt voor daar de hele tijd bij te zitten zag ik niet zitten, ikzelf heb wel al een keer weed gesmoort enzo, maar das egt nix voor mij, das totaal ni leuk om te doen... heel de tijd stoned zijn en nix doen... ik ben meer voor actieve dingen :P zo besteed je je tijd beter en nuttiger dan in je zetel te liggen voor een hele dag.
Kben nu terug klaar voor een relatie, maar jammer genoeg heb ik nog geen deftige jongen tegen gekomen. Maar waar vind je die hé? :( Er is altijd wel iets, i know niet iedereen is perfect, maar kval tog altijd op de verkeerde :rolleyes: En waar ik woon is het moeilijk om iemand deftig te vinden hoor, ze gebruiken bijna allemaal (teveel gebruiken zal ik maar noemen) en als ze niet gebruiken zijn het van die players... ALTIJD IETS HE :grin: Ze mogen wel gebruiken maar niet te erg... want kben nu eindelijk verlost van die speedverslaving :grin: hehe, en kwil niet terug hervallen voor een jongen die me er terug in meesleept. gebruik wel nog speed af en toe maar, heb het nu onder controle en kan ervan blijven als het moet. GOED HEE :P
Ik zal wel een keer een deftige jongen tegenkomen zeker :grin: hopelijk,
maar kheb nog genoeg tijd, kwordt vandejaar 18.
Maar af en toe mis ik het wel, die liefde geven en krijgen... :(
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
^Klinkt alsof je een jongen zoals mij zoekt :beer:



Daarintegen ben ik dan weer;

Te lief,
Te gevoelig,

of

Zien ze me meer als een 'goede vriend' :rolleyes:



Oh, en ben ik gewoon heel slecht met vrouwen als er gevoel bij komt spelen :P
Kortom, iedereen heeft wel weer wat :wink:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Qocaïne zei:
^Klinkt alsof je een jongen zoals mij zoekt :beer:



Daarintegen ben ik dan weer;

Te lief,
Te gevoelig,

of

Zien ze me meer als een 'goede vriend' :rolleyes:



Oh, en ben ik gewoon heel slecht met vrouwen als er gevoel bij komt spelen :P
Kortom, iedereen heeft wel weer wat :wink:
Klik om te vergroten...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#6
bijna anderhalf jaar een relatie :hearteyes: :hearteyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marla Singer zei:
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?
Klik om te vergroten...
he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendin :)
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Half jaar samen vandaag :hearteyes:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gefeliciteerd vode! :wave:

OT: Afgelopen vrijdag met Tyler in ondertrouw gegaan! :hearteyes:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vandaag 3 jaar samen.. :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#11
relatie sinds gister :grin: happy happy joy joy :rock: :hearteyes:
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net iets meer dan een jaar :grin:

(Nooit kunnen volhouden met wie dan ook, dus opzich best bijzonder...)
B
Bennie33Lid
01-01-2024, 00:00
#13
over 2 dagen 8 maanden :sunglasses:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#14
SperSIZEboon zei:
Marla Singer zei:
Alweer 3 jaar en 8 maanden samen met mijn allerliefste Tyler. We wonen ook al net zo lang samen! :) Op 15 maart 2010 gaan we trouwen, op die dag kennen we elkaar precies 4 jaar.

Leuk he?
Klik om te vergroten...
he wat leuk,dan heb ik precies 2 jaar met mn vriendin :)
Klik om te vergroten...

Zeker toevallig!! :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ga je dan ook trouwen Oscar? :P
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#16
FOK JA!
ik ben verliefd, net na ik de hoop opgegeven had BAM. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

moest r ff uit.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
nog steeds heel erg verliefd :hearteyes:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#18
dirtbag zei:
FOK JA!
ik ben verliefd, net na ik de hoop opgegeven had BAM. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

moest r ff uit.
Klik om te vergroten...


Mazzelaar, bij mij sloeg de wip de andere kant op!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#19
hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
dirtbag zei:
hey man, komt wel goed.
had ik een maand geleden ook, toen gaf ik het maar op.
en toen ineens waren een paar maten van me aant chillen, en daar was ze...
men zegt weleens dat als je stopt met zoeken, ineens iemand tegen het lijf loopt.
Klik om te vergroten...
juist, zo heb ik mn vriendin ook leren kennen :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...34
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."