Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er weleens een soa gehad?

Wie heeft er weleens een soa gehad?

91 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Serenity en ik zijn getest en clean bevonden :)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn vriendin heeft herpes gehad na een triootje... :( maarja is zo weer weg met een antibiotica kuurtje
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is niet erg vode. Wel shit dat je mensen / familieleden kent met hepatitis :(
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
voor zover ik weet heb ik niks maar wil me wel een keer laten testen gewoon voor de zekerheid maar je hoort zulke rare verhalen er over :grin:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#5
clean as a whistle
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opvallend dat types zoals: Marla en Technora; hier nog niet op hebben gereageerd :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
nope nog niet gehad en ik hoop ook dat dat zo zal blijven...
ik of mn vriendin hebben er iig nog nooit 1 gehad :grin:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
jcutter zei:
Opvallend dat types zoals: Marla en Technora; hier nog niet op hebben gereageerd :grin:
Klik om te vergroten...

WAT!! Types als Marla en Technora! WTF bedoel je daar nou weer mee!!! :openmouth: Ik weet trouwens zeker dat ik geen SOA heb, want heb me laatst nog laten testen. 2 jaar geleden heb ik een keer Chlamydia gehad, maar dat is een kwestie van een pilletje slikken, en je bent ervan af. Ik had het toen sowieso niet langer dan een maand gehad, dus gelukkig geen kans dat ik er onvruchtbaar van ben geworden.

Voor mensen die t niet zeker weten... laat je testen! Is helemaal niet vervelend, en ik kan me niet voorstellen dat je ermee kan leven dat je misschien ziek bent, of andere mensen ziek maakt.

Dusssssss......... en nu jij weer ranzige pornoverslaafde :rock:
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#9
neti zei:
ook met condoom kun je SOA krijgen
Klik om te vergroten...
precies... wanneer je een condoom gebruikt, verklein je de kans dat je genitale wratten oploopt. Maar haar schaamlippen raken zijn huid. Dus kun je elkaar besmetten.

Wanneer je een soatest laat uitvoeren, word je niet getest op genitale wratten.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ranzige porno veslaafde? Wtf bedoel je daar nou weer mee!! :openmouth:
:tearsofjoy:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, chlamydia, door mijn ex man die zo trouw was NOT
Altijd fijn om erachter te komen als het nieuwe scharreltje van hem je dat op msn verteld.
("Oh ja trouwens, ik heb van M. chlamydia gekregen heb gister de testuitslagen gehad").
Is alweer 5 jaar geleden gelukkig. Ben nu vrij van ziekten en allerhande narigheden!
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als mijn Vriendin mij zoiets zou flikken, dan gaf ik haar zo veel klappen.
Dan maak de toekomst mij echt niks meer uit.
Het lijkt wel alsof jij er zo makkelijk tegen aan kijkt en zoiets hebt; wij zijn mensen en die maken helaas fouten..
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#13
jcutter zei:
Als mijn Vriendin mij zoiets zou flikken, dan gaf ik haar zo veel klappen.
Dan maak de toekomst mij echt niks meer uit.
Het lijkt wel alsof jij er zo makkelijk tegen aan kijkt en zoiets hebt; wij zijn mensen en die maken helaas fouten..
Klik om te vergroten...

Ik ben niet voor niets van hem gescheiden.. als ik zo was dan had ik hem wel vergeven en door gegaan (en ja de eerste keer dat hij vreemdging in het huwelijk heb ik het niet zomaar opgegeven), alleen ik ga er niet op slaan, wat bereik je daar mee? Helemaal geen reet! Sorry maar ik sta gewoon boven mensen die zich zelf op die manier kapot maken. Ze hoeven alleen mij er niet in mee te sleuren. Als hij wil vreemdgaan dan doet ie dat maar lekker, maar dan wel zonder mij. Heel simpel.

En ja ik ben vrij makkelijk in relaties en sex, maar het is wel met overleg en instemming, en niet op eigen houtje.

Even om de situatie te schetsen:
Met een baby op je arm thuiskomen van boodschappen doen en meneer vinden op de bank met de ander.
Dit was mijn reactie: "Zo is het lekker?"
En ik heb mijn spullen gepakt en weggegaan.

Tuurlijk was ik woest! Maar ik ga mezelf echt niet laten kennen tegen iemand die niets minder waard is dan een wurm genoemd te worden.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, jij bent een toffe vrouw, haha :grin:
Maar ik doelde meer, dat jij een soa heb opgelopen van zo iemand.
Als mij dat zou overkomen, dan sloeg al mijn frustraties uit mijn hele leven lost op haar bek desnoods met een knuppel.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter zei:
Ja, jij bent een toffe vrouw, haha :grin:
Maar ik doelde meer, dat jij een soa heb opgelopen van zo iemand.
Als mij dat zou overkomen, dan sloeg al mijn frustraties uit mijn hele leven lost op haar bek desnoods met een knuppel.
Klik om te vergroten...

Hmm dan zou ik op zoek moeten gaan naar de eerste die het doorgegeven heeft... ga jij zoeken?
En weet je jc what goes around comes around. Met de levenstijl die hij heeft wordt hij geen 50 hoor, hij ziet er nu al zo ziekelijk uit (wit, mager, hij eet slecht (gezond voer is voor mietjes), hij rookt 3 pakjes per dag, drinkt veel te veel, komt bijna nooit buiten (te warm, te koud, te nat, zeik zeik zeik) dus ik heb geen enkele behoefte om te gaan slaan, het leven doet zijn werk wel. :wink:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
PurpleFlower zei:
jcutter zei:
Ja, jij bent een toffe vrouw, haha :grin:
Maar ik doelde meer, dat jij een soa heb opgelopen van zo iemand.
Als mij dat zou overkomen, dan sloeg al mijn frustraties uit mijn hele leven lost op haar bek desnoods met een knuppel.
Klik om te vergroten...

Hmm dan zou ik op zoek moeten gaan naar de eerste die het doorgegeven heeft... ga jij zoeken?
En weet je jc what goes around comes around. Met de levenstijl die hij heeft wordt hij geen 50 hoor, hij ziet er nu al zo ziekelijk uit (wit, mager, hij eet slecht (gezond voer is voor mietjes), hij rookt 3 pakjes per dag, drinkt veel te veel, komt bijna nooit buiten (te warm, te koud, te nat, zeik zeik zeik) dus ik heb geen enkele behoefte om te gaan slaan, het leven doet zijn werk wel. :wink:
Klik om te vergroten...

Exactly! Als je je energie verspilt aan iets doms als wraak heb je alleen jezelf er maar mee, omdat jij met die woede gevoelens zit. Zo'n persoon is je tijd en energie niet eens waard. Hij krijgt het vanzelf allemaal wel terug. Karma is een bitch :grin:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#17
PurpleFlower zei:
jcutter zei:
Ja, jij bent een toffe vrouw, haha :grin:
Maar ik doelde meer, dat jij een soa heb opgelopen van zo iemand.
Als mij dat zou overkomen, dan sloeg al mijn frustraties uit mijn hele leven lost op haar bek desnoods met een knuppel.
Klik om te vergroten...

Hmm dan zou ik op zoek moeten gaan naar de eerste die het doorgegeven heeft... ga jij zoeken?
En weet je jc what goes around comes around. Met de levenstijl die hij heeft wordt hij geen 50 hoor, hij ziet er nu al zo ziekelijk uit (wit, mager, hij eet slecht (gezond voer is voor mietjes), hij rookt 3 pakjes per dag, drinkt veel te veel, komt bijna nooit buiten (te warm, te koud, te nat, zeik zeik zeik) dus ik heb geen enkele behoefte om te gaan slaan, het leven doet zijn werk wel. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja oke, maar zo sta je ook veel sterker dan hem he :wink:

Als het zo'n geamcipeerde zakenvrouwtje was, die mij zoiets flikte.
Dan werd ergg kwaad.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zwakker? Nee, door boven zoiets te gaan staan ben je juist veel sterker.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, dat is zeker wel ergrens zo, maar ik zou mijn boosheid niet binnen kunnen laten; als ik een soa heb.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter zei:
Als het zo'n geamcipeerde zakenvrouwtje was, die mij zoiets flikte.
Dan werd ergg kwaad.
Klik om te vergroten...


Heel stom vraagje misschien.. maar kan je dan niet beter kwaad worden op jezelf omdat je
a) het niet veilig gedaan hebt en b) als je besluit het zonder condoom te doen je EERST samen te laten testen?

Mijn situatie was al na 5 jaar huwelijk... dus ja dan ga je na het laten testen er van uit dat het goed zit en niet dat meneer alles wat los en vast zit neukt zonder condoom.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."