Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWie heeft er weleens een soa gehad?

Wie heeft er weleens een soa gehad?

91 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het valt inderdaad heel slecht te genezen. Het enige wat je kan doen ter preventie is je laten inetenten. Maar das peperduur en wordt niet vergoedt als je niet werkzaam bent in de verslavingszorg. Gelukkig heb ik wel een inenting gehad hiervoor. Niet dat ik onzorgvuldig met alles om kan gaan, maar wel een stukje bescherming ivm clientencontact
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is het zo duur? Wij kregen standaard inentingen op school voor A en B
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op school heb ik er nooit een inenting voor gehad. Via het werk ben ik nu inge-ent tegen a,b en c.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat veel mensen niet weten, is dat je van elkaars snuifbuisjes ook hepatitis kunt krijgen!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Marla Singer zei:
Wat veel mensen niet weten, is dat je van elkaars snuifbuisjes ook hepatitis kunt krijgen!
Klik om te vergroten...

:openmouth: echt?
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#6
TechNora zei:
Marla Singer zei:
Wat veel mensen niet weten, is dat je van elkaars snuifbuisjes ook hepatitis kunt krijgen!
Klik om te vergroten...

:openmouth: echt?
Klik om te vergroten...

Yep. Als je een wondje maakt in je neus en daarna je buisje deelt kan dat heel makkelijk. Daarom is het het verstandigste altijd je eigen buisje te gebruiken.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
[SF] Safiertje zei:
TechNora zei:
Marla Singer zei:
Wat veel mensen niet weten, is dat je van elkaars snuifbuisjes ook hepatitis kunt krijgen!
Klik om te vergroten...

:openmouth: echt?
Klik om te vergroten...

Yep. Als je een wondje maakt in je neus en daarna je buisje deelt kan dat heel makkelijk. Daarom is het het verstandigste altijd je eigen buisje te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Kuuuut, ik heb adreno's buisje wel eens gebruikt. Ben reddeloos veloren, alle denkbare soa's zijn nu dus ook in mijn bezit. :P
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lol! Massaal aan de Adrenobuis!
Nu verkrijgbaar bij Azarius, de enige echte Adrenobuis!

:rock: :rockband:
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dumpy zei:
[SF] Safiertje zei:
TechNora zei:
:openmouth: echt?
Klik om te vergroten...

Yep. Als je een wondje maakt in je neus en daarna je buisje deelt kan dat heel makkelijk. Daarom is het het verstandigste altijd je eigen buisje te gebruiken.
Klik om te vergroten...

Kuuuut, ik heb adreno's buisje wel eens gebruikt. Ben reddeloos veloren, alle denkbare soa's zijn nu dus ook in mijn bezit. :P
Klik om te vergroten...

Hahahahahaha. Heeft Daan zoveel ziektes dan? Kinky!
B
BosbloemelfjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als hij wil vreemdgaan dan doet ie dat maar lekker, maar dan wel zonder mij. Heel simpel.

Daarmee dat ze het ook vreemdgaan noemen, als je er NIET bij bent!
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Al 20 jaar soavrij.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wel is een onderzoek naar chlamydia gehad, niet fijn zo'n wattenstaafje in je plasbuis :angry:

Was wel negatief bleek achteraf, gelukkig maar.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."