#1
Hee,
Ik heb een vraag over mijn gezondheid, en ik weet dat jullie geen doktoren zijn, maar alsnog, misschien is het voor iemand herkenbaar?
Ik ben al zo'n 2 maanden verkouden. Het begon met gewoon verkouden zijn, niezen etc.
Later moest ik erg hoesten..viel eerst wel mee.. maar het werd erger. Ik had zo'n slijmhoestje..
Nu is dat voorbij en heb ik zo'n droge hoest zeg maar. (volg je me nog?) en ik krijg pijn in me rug.
Gister viel dat nog mee, maar sinds vandaag doet alles zeer.. Als ik me rug draai/beweeg dan heb ik pijn, met ademen heb ik pijn, en gewoon zelfs als ik sta heb ik pijn in me rug en longen..
Ademen doet echt zeer.
En ook nog steeds moet ik erg veel hoesten..
Ik weet niet of ik nou moet denken dat het wel weer overgaat? Want ik hou helemaal niet van de huisarts, ik ga er niet snel heen..
Ik heb een vraag over mijn gezondheid, en ik weet dat jullie geen doktoren zijn, maar alsnog, misschien is het voor iemand herkenbaar?
Ik ben al zo'n 2 maanden verkouden. Het begon met gewoon verkouden zijn, niezen etc.
Later moest ik erg hoesten..viel eerst wel mee.. maar het werd erger. Ik had zo'n slijmhoestje..
Nu is dat voorbij en heb ik zo'n droge hoest zeg maar. (volg je me nog?) en ik krijg pijn in me rug.
Gister viel dat nog mee, maar sinds vandaag doet alles zeer.. Als ik me rug draai/beweeg dan heb ik pijn, met ademen heb ik pijn, en gewoon zelfs als ik sta heb ik pijn in me rug en longen..
Ademen doet echt zeer.
En ook nog steeds moet ik erg veel hoesten..
Ik weet niet of ik nou moet denken dat het wel weer overgaat? Want ik hou helemaal niet van de huisarts, ik ga er niet snel heen..