#1
Andrew zei:Waarom zou je het buiten doen? Is dat niet verschrikkelijk koud? Behalve in de zomer dan, en heel de tijd staan enzo lijkt me niks, tenzij je in het gras gaat liggen ofzo, maar dat kriebelt zo lijkt mij. Geef mij maar een lekker warm bedje hoor!
Je kan gewoon een dekentje meenemen hoor.
Zo deed ik het.
