Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPost hier jouw seksuele fantasie

Post hier jouw seksuele fantasie

123 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mike zei:
033Amnesia zei:
Hahaha nogal triest in mijn ogen. Was het niet overduidelijk dat ik sarcastisch was?
Misschien een beetje een foute grap, maar om me dan de kanker in te wensen (i.i.g. , zoiets heb ik opgemaakt uit eerdere posts?) Bij deze, "sorry hoor".

Terechte waarschuwing, maar waar maken jullie je nou druk om. Ga mijn vorige posts na, kom ik over als 1 of andere pedofiele mafkees?

:confused:

:wave:
Klik om te vergroten...

Ja, iemand die dit soort "grapjes" maakt, komt op mij over als een pedofiele mafkees ja.

Laat ik het zo duidelijk maken; In dit land en in de rest van de wereld bestaan er dus daadwerkelijk mafkezen die van die schattige kleine meisjes waar jij een foto van gepost had "keihard in hun ........( je weet wat er stond)"

Niet af en toe een gevalletje, maar dit soort dingen komt veel en veel meer voor dan iedereen tot nu toe gedacht had.

Beroepsmatig heb ik heel veel van dit soort meisjes en jongens gezien, en geloof me, als je de gevolgen van dit soort handelen wist dan zou je het wel uit je hoofd halen om dit soort grapjes te maken. Als ik dan zo'n grapje zie dan is mijn eerste reactie inderdaad dat je wat mij betreft een ernstige vorm van kanker krijgt en langzaam mag sterven.

Ik heb die eerste primaire reactie van me later gewijzigd, niet omdat ik het niet meende, maar omdat ik begreep dat anderen zich er aan stoorden.

Ik hoop dat je mijn en andere reacties ter harte neemt en voortaan drie of meer keer nadenkt voordat je zulke grapjes maakt, in dat geval;

Excuses aanvaard. (door mij dan)
Klik om te vergroten...

Ik snap nu dat het een foute grap was. Maar zeg nou eerlijk, iemand de kanker in wensen, is dat wel normaal? Dus een fout grapje maken (ik begrijp dat sommige mensen het niet snapte dat het een grap was) is zwaar verkeerd, maar iemand de kanker wensen is wel normaal? Sommige mensen hebben hier een verleden met met aanrandingen/verkrachtingen, ik heb hier een verleden met wel 4 familieleden die overleden zijn aan kanker. Geloof me dat je niemand ooit kanker kan toe wensen. Pedofielen zijn ook geestelijk ziek en ik praat het totaal niet goed wat zij doen, maar de kanker, kan je niemand toe wensen. Daar heb je simpelweg het recht niet op.

Bedankt dat je m'n excuses hebt aanvaard, maar de jouwe heb ik nog niet gekregen en kan ik dus nog niet aanvaarden.

Gelukkig nieuwjaar alvast
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Misbruik is geen grapje. Pedofilie is geen grapje. Het verwoest levens, kan veel stoornissen veroorzaken zoals posttraumatisch stress syndroom en multiple personalities. Waardeloos dus om daarmee te grappen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is dat ? een mal om een wassen beeld van jezelf te laten maken ofzo ?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het idee kwam in mij op door funky skunk junky in het topic : zeg wat je denkt.

Dus , hier mag je gerust jouw seksuele fantasie beschrijven.

Een seksuele droom gehad? Posten die handel !
D
DubzLid
01-01-2024, 00:00
#5
Met marloes onder de douche. :hearteyes:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dubz zei:
Met marloes onder de douche. :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haar? :grin:

k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ooeeh haha, op publieke plekken seksuele handelingen verrichten/seks hebben :tearsofjoy:. Ik heb al is op een openbare toilet seks gehad maar ik zou nog wel een paar andere plekken kunnen bedenken.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn seksuele fantasieën zijn heel braaf.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
J0S zei:
Ooeeh haha, op publieke plekken seksuele handelingen verrichten/seks hebben :tearsofjoy:. Ik heb al is op een openbare toilet seks gehad maar ik zou nog wel een paar andere plekken kunnen bedenken.
Klik om te vergroten...

Nou , mijn raarste plek buiten huis , was 's nachts in een bosje hier om de hoek.
Oh , ja.. en in het midden van de drukste straat in het stad van gent (veldstraat) had je ergens een steegje in waar je uitkwam bij trappen , daar heb ik 't dus s nachts ook eens gedaan.
Was best bang om betrapt te worden. :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je het buiten doen? Is dat niet verschrikkelijk koud? Behalve in de zomer dan, en heel de tijd staan enzo lijkt me niks, tenzij je in het gras gaat liggen ofzo, maar dat kriebelt zo lijkt mij. Geef mij maar een lekker warm bedje hoor!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Waarom zou je het buiten doen? Is dat niet verschrikkelijk koud? Behalve in de zomer dan, en heel de tijd staan enzo lijkt me niks, tenzij je in het gras gaat liggen ofzo, maar dat kriebelt zo lijkt mij. Geef mij maar een lekker warm bedje hoor!
Klik om te vergroten...

Je kan gewoon een dekentje meenemen hoor.
Zo deed ik het. :)
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
de benen van yolanthe cabau van kasbergen helemaal wijd naar der gezicht toe doen,en ff daarzo beneden inspectie uitvoeren hehe :grin:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snap ik volledig na ik deze afbeelding zag. :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#14
:hearteyes:

ik zou heel der zonnebanktintje deraf lebberen
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zl daar van Lotje getikt zijn. Als ik hier dingen neer schrijf gaan mensen dat later tegen mij gebruiken en roepen dat ik pervers ben.

Of ik krijg allemaal pm met tekst dat ze mij met vrienden allemaal tegelijk zullen gaan verkrachten. Nee, ik weet ondertussen wel beter.

Fucking morons.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#16
Een trio met twee vrouwen naar keuze natuurlijk, duh. :P
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Ik zl daar van Lotje getikt zijn. Als ik hier dingen neer schrijf gaan mensen dat later tegen mij gebruiken en roepen dat ik pervers ben.

Of ik krijg allemaal pm met tekst dat ze mij met vrienden allemaal tegelijk zullen gaan verkrachten. Nee, ik weet ondertussen wel beter.

Fucking morons.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
Waarom zou je het buiten doen? Is dat niet verschrikkelijk koud? Behalve in de zomer dan, en heel de tijd staan enzo lijkt me niks, tenzij je in het gras gaat liggen ofzo, maar dat kriebelt zo lijkt mij. Geef mij maar een lekker warm bedje hoor!
Klik om te vergroten...

Haha ja in de zomer is't wel warm, maar je hoeft niet altijd te staan hoor :tearsofjoy:. Bovendien is het op een toilet niet koud ;o.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Drientje zei:
Ik zl daar van Lotje getikt zijn. Als ik hier dingen neer schrijf gaan mensen dat later tegen mij gebruiken en roepen dat ik pervers ben.

Of ik krijg allemaal pm met tekst dat ze mij met vrienden allemaal tegelijk zullen gaan verkrachten. Nee, ik weet ondertussen wel beter.

Fucking morons.
Klik om te vergroten...

Je bent pervers!

:grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Kwartetje met mijn vriendin, ik en een ander stel

zit er aan te komen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."