#1
Mike zei:033Amnesia zei:Hahaha nogal triest in mijn ogen. Was het niet overduidelijk dat ik sarcastisch was?
Misschien een beetje een foute grap, maar om me dan de kanker in te wensen (i.i.g. , zoiets heb ik opgemaakt uit eerdere posts?) Bij deze, "sorry hoor".
Terechte waarschuwing, maar waar maken jullie je nou druk om. Ga mijn vorige posts na, kom ik over als 1 of andere pedofiele mafkees?
![]()
![]()
Ja, iemand die dit soort "grapjes" maakt, komt op mij over als een pedofiele mafkees ja.
Laat ik het zo duidelijk maken; In dit land en in de rest van de wereld bestaan er dus daadwerkelijk mafkezen die van die schattige kleine meisjes waar jij een foto van gepost had "keihard in hun ........( je weet wat er stond)"
Niet af en toe een gevalletje, maar dit soort dingen komt veel en veel meer voor dan iedereen tot nu toe gedacht had.
Beroepsmatig heb ik heel veel van dit soort meisjes en jongens gezien, en geloof me, als je de gevolgen van dit soort handelen wist dan zou je het wel uit je hoofd halen om dit soort grapjes te maken. Als ik dan zo'n grapje zie dan is mijn eerste reactie inderdaad dat je wat mij betreft een ernstige vorm van kanker krijgt en langzaam mag sterven.
Ik heb die eerste primaire reactie van me later gewijzigd, niet omdat ik het niet meende, maar omdat ik begreep dat anderen zich er aan stoorden.
Ik hoop dat je mijn en andere reacties ter harte neemt en voortaan drie of meer keer nadenkt voordat je zulke grapjes maakt, in dat geval;
Excuses aanvaard. (door mij dan)
Ik snap nu dat het een foute grap was. Maar zeg nou eerlijk, iemand de kanker in wensen, is dat wel normaal? Dus een fout grapje maken (ik begrijp dat sommige mensen het niet snapte dat het een grap was) is zwaar verkeerd, maar iemand de kanker wensen is wel normaal? Sommige mensen hebben hier een verleden met met aanrandingen/verkrachtingen, ik heb hier een verleden met wel 4 familieleden die overleden zijn aan kanker. Geloof me dat je niemand ooit kanker kan toe wensen. Pedofielen zijn ook geestelijk ziek en ik praat het totaal niet goed wat zij doen, maar de kanker, kan je niemand toe wensen. Daar heb je simpelweg het recht niet op.
Bedankt dat je m'n excuses hebt aanvaard, maar de jouwe heb ik nog niet gekregen en kan ik dus nog niet aanvaarden.
Gelukkig nieuwjaar alvast