#1
het is maar net waar je inzit op welke aanleiding je voorgeschoven krijgt.
nou , viel niet tegen, ,maar slaat gewoon in hoe je jevoelt.. en echt communiceren..daar ben ik danniet zo voor in de stemming, meer van het gewoon doen!
vind ghb nog steeds te ervaren met een lichte dronkemans-roes, je wordt vrijer , je remmingen vallen weg..
ook weleens in combinatie met xtc gedaan- doe ik niet meer, want dan lul ik wel met jan en alleman , enben veel te vrij /te direkt/ en zou met iedereen gaan kroelen (niet neuken)...
nou , viel niet tegen, ,maar slaat gewoon in hoe je jevoelt.. en echt communiceren..daar ben ik danniet zo voor in de stemming, meer van het gewoon doen!
vind ghb nog steeds te ervaren met een lichte dronkemans-roes, je wordt vrijer , je remmingen vallen weg..
ook weleens in combinatie met xtc gedaan- doe ik niet meer, want dan lul ik wel met jan en alleman , enben veel te vrij /te direkt/ en zou met iedereen gaan kroelen (niet neuken)...